![]() |
NYC Ground Zero: plan voor moskee goedgekeurd ?!
Citaat:
Indien dit echt gebeurt dan zeg ik van te voren al: RIP New York City, de stad van de dromen van velen. De bouw zou zo'n 100 miljoen USD ($) kosten. De poll op de site zegt dat 93% van de lezers er TEGEN is, omdat het zou betekenen dat een moskee op die plaats een eerbetoon zou zijn voor moslim terroristen. Ik heb alvast NEEN gestemd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Longhorn LOL. Zou het gratis plassen zijn?
Ze hebben inderdaad al een budget van 100.000.000 (honderd miljoen) USD, dus met de poen zal het wel meevallen. Ze hebben ook een call for proposals gedaan over de hele wereld voor een goed architecturaal plan. VIJFTIEN etages Lower Manhattan Mosque. http://www.youtube.com/watch?v=pDyPh...1&feature=fvwp Het schijnt dat ze ook nog de délicatesse hebben om de opening te plannen op... 11 september. Als boodschap van 'vrede' is zo'n moskee in schril contrast met wat er ook in de straten van NYC gebeurt vandaag http://www.youtube.com/watch?v=8B1FH...eature=related |
Als boodschap van 'vrede' is zo'n moskee in schril contrast met wat er ook in de straten van NYC gebeurt vandaag
http://www.youtube.com/watch?v=8B1FH...eature=related[/quote] wat een oetlullen wat doen ze eigenlijk nog in de VS 8O |
Citaat:
|
1st amendment.
|
Citaat:
Eerder de 'grote' boodschap 8-) |
Citaat:
- het toilet met de juiste toverspreuk betreden; - uitsluitend hallalworsten uitscheiden; - erop toezien dat de uitlaat niet richting Mekka wijst; - deze met water afspoelen, bij voorbeeld uit een roestig blikje waarin nog resten van de voorganger drijven, of, indien geen water voorhanden is, hem met ten minste twee stenen schoonmaken (let wel: volgens de gangbare interpretatie van de koran dient men niet zijn voorganger, maar wel zijn uitlaat aldus schoon te vegen; er bestaan hierover meningsverschillen tussen de malekitische, de appendicitische en de artritische rechtsschool); desnoods kan men woestijnzand tussen zijn billen wrijven; - bij het verlaten van het toilet de nodige toverspreuken prevelen. Dát is de grote boodschap. Dus niet op straat en niet met een Amerikaanse vlag, maar wel op het "gemak" en met zand, stenen of water. |
:lol: @ Kodo Kodo
http://www.youtube.com/watch?v=966WFdC48PE Citaat:
Wat ik me al jaren afvraag: hoe spreek je die 7 uit, of een 3 midden in een woord? Allahumma sally 3ala Mu7ammad wa 3ala ahly Mu7ammad wa 3ala as7abihi al-Muntajabeen wa atba3eehi ila yawm ad-Deen Moe-Zeven-ammad wa DrieAla? |
Alhoewel ik geloof dat de stelling van Longhorn wellicht een harde kern in het verhaal is - hebben we rekening te houden met het feit dat wanneer het om geld gaat veel mensen en Yanken in het bijzonder - geen enkele moraal hebben.
De criminelen in Washington leggen een blokkade om Iran, maar Halliburton werkt nog steeds in Iran. Geloof nooit een Amerikaan - hij zegt maar wat. |
Dichtbij ground zero staan toch alleen maar wolkenkrabbers omdat de bodem daar mooi rotsig is? Kunnen ze het betalen om daar een moskee neer te zetten?
*Zoekt (mijn computer vind de link van de topicstarterniet aardig)* Oké, het gaat om een al heel lang leegstaand gebouw ies verder op. Kennelijk had niemand anders er een goede bestemming voor... Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Buur, het is nog iets subtieler dan gewoon een leegstaand gebouw: het is een gebouw van 5 verdiepingen dat door de aanslagen van 11 Sept naar de verdommenis is geholpen. Vroeger huisde het het dure regenjassenmerk 'Burlington'. Klasse dus. Nu willen ze er een futuristisch totaal nieuw ding neerzetten van.. 15 verdiepingen. Met genoeg toiletten die niet naar Mekka wijzen. |
En waar komen geld donaties voor deze moskee vandaan? Onder andere $576,312 uit Quatar en $481,942 van Holland’s Millennial Development Goals Fund (MDG3), belastinggeld dus.
MDG3 Fund Dat Hollandse geld loopt wel met een omweggetje via de vrouwenorganisatie van de echtgenote van de imam. Muslim Brotherhood Roots of The Ground Zero Mosque Developer In het Nederlands staat het beknopt hier samengevat: Een moskee te ver |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: ok; gevonden, waar je het vandaan haalt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be