![]() |
;-)
![]() ![]() |
Kunnen we België niet bij nader inzien splitsen in 11 delen, dan krijgen we 10 keer punten van onze buurlanden ;-) :twisted:
|
Jaja, ethniciteit scoort de laatste jaren bijzonder goed op eurosong. Het feit dat Oekraïne nog niet bij de EU is, zal hen bovendien ook geen windeieren gelegd hebben.
|
Ik vraag me af welke maffiasector deze keer de voornaamste sponsor zal wezen in Kyyv.
|
Zou het kunnen dat sergio gewoon slecht is in de muziekwereld?
Kan geen toeval zijn e. |
De Walen hebben evenveel 'vrienden' en 'vijanden' als wij op dat gebied, en ze scoren meestal veel beter.
We hebben gewoon niet dejuiste mensen die voor onze kandidaten kiezen. Wie zijn dat allemaal : Sergio, Marcel Van Thilt, etc... gewoon die panel veranderen. |
Het lijkt me duidelijk waarom Joegoslavië, de Sovjet Unie en het Warschaupact uiteen zijn gevallen 8O
|
Citaat:
Eendracht maakt macht als ge met velen zijt. :lol: |
Citaat:
Op de vrt site merken ze ook op dat 4 van de 5 eerst geëindigde nummers ook deelnamen aan de halve finale van vorige woensdag. Ik denk dat dit systeem ook wel een invloed heeft. Men hoort deze liedjes en men ziet de act reeds woensdag en dan nog es zaterdag. Groei-effect zeg maar... |
Citaat:
Dan ziet het er al beter uit voor ons volgende keer :wink: Ik pleit overigens voor een nationaal eurosong, zoals met eurosong voor kids al gedaan zal worden, één nationale tweetalige uitzending. Overigens is het waalse 'systeem' waarbij de tv-zender beslist wie gaat wel duidelijk efficienter als de kijker laten beslissen :? |
Citaat:
Citaat:
Afijn, ben erg benieuwd hoe ze de organisatie in de Oekraïne gaan aanpakken, want daar hebben ze het geld noch de middelen om zo'n programma op te zetten. Ik weet niet of je weleens een voetbalwedstrijd hebt gezien vanuit Kiev? Volgens mij gebruiken ze daar nog dezelfde camera's als twintig jaar geleden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand trouwens het Janet Jackson-moment gezien tijdens de act van Xandee?
:P ![]() |
Mooi moment vond ik trouwens de jongen die de puntenverdeling van Letland bekend maakte. Na alle clichématige lof over de show, die overigens niet helemaal vlekkeloos verliep, maakte die de opmerking: "Turkije mag dan weliswaar niet naar het EK, omdat jullie van ons verloren, maar niet getreurd, wij geven jullie drie puntjes".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be