Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Provocatie Milquet ivm taalwet (https://forum.politics.be/showthread.php?t=139399)

BHV 28 mei 2010 09:06

Provocatie Milquet ivm taalwet

Zo dat is duidelijk!

Na de openhartigheid van BDW kon Milquet niet achterblijven. Het is ook duidelijk dat de franstaligen weer over de modaliteiten gaan onderhandelen.

Een Vlaamse cordon rond cDH!

Steben 28 mei 2010 09:07

Milquet doet gewoon al jaren mee om de eerste premier van de staat Wallonië te worden.

BHV 28 mei 2010 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 4775024)
Milquet doet gewoon al jaren mee om de eerste premier van de staat Wallonië te worden.

Mijn punt is dat typetjes als Vanhengel nu ook maar eens moeten oproepen om cDH uit te sluiten.

Steben 28 mei 2010 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BHV (Bericht 4775030)
Mijn punt is dat typetjes als Vanhengel nu ook maar eens moeten oproepen om cDH uit te sluiten.

A nee he. Vanhengel eet van het Belgicistische banket.

vlijmscherp 28 mei 2010 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 4775034)
A nee he. Vanhengel eet van het Belgicistische banket.

en Vanhengel zal met plezier een uitbreiding van Brussel goedkeuren.

Vette Pois(s)on 28 mei 2010 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4775037)
en Vanhengel zal met plezier een uitbreiding van Brussel goedkeuren.

Die valse adder kan niks anders dan gal spuwen met zijn geniepige oogsjes.

Zijn rekeningen kloppen niet en een ander moet er maar voor opdraaien.

Gwyndion 28 mei 2010 09:45

Op zich snap ik hun logica "Meerderheid Franstalig => Aansluiten bij Wallonië" maar men negeert de reden waarom dit zo is...

EddyBal 28 mei 2010 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 4775101)
Op zich snap ik hun logica "Meerderheid Franstalig => Aansluiten bij Wallonië" maar men negeert de reden waarom dit zo is...

Wel, de Walen legden toch zo graag een cordon rond het VB nietwaar? Wel, de Vlamingen hebben hun cordon rond brussel. Geen corridor... ;)

frank1234 28 mei 2010 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 4775101)

dus van op t moment dat er in een gemeente bvb +50% turken wonen, gemeente aansluiten bij Turkije?

Txiki 28 mei 2010 09:58

Waarover gaat dit nu eigenlijk?

Fieseler 28 mei 2010 10:00

Ik krijg van dag tot dag meer respect voor de waalse zaak.

Laat ons eens eindelijk de meest pertinente vraag stellen die geen Vlaming durft te beantwoorden.
Waarom behandelen de waalse politici de vlamingen als achterlijke boerkes?

Antwoord: omdat wij ons ook als achterlijke boerkes gedragen.

Ik moet BDW gelijk geven: Milquet draagt ook mijn volledige respect weg omdat zij niet te beroerd is om zonder gêne Vlamingen te rangschikken op de plaats die ze in al hun achterlijke lafheid verdienen.

EddyBal 28 mei 2010 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BHV (Bericht 4775021)
Zo dat is duidelijk!

Na de openhartigheid van BDW kon Milquet niet achterblijven. Het is ook duidelijk dat de franstaligen weer over de modaliteiten gaan onderhandelen.

Een Vlaamse cordon rond cDH!

Ik snap eigenlijk niet goed hoe DOM dat mens kan zijn. Allemaal koren op de molen van het NVA. Het is welkom hoor, maar HOE DOM kan je zijn? MEER mensen zullen een signaal willen geven dat dit ongehoord is en ontoelaatbaar.

Hoe meer schuim op hun lippen, hoe straffer de uitspraken, hoe sterker de NVA en het VB worden. Er zijn er nog wel die traditioneel stemmen, maar velen zijn al wel tot de jaren van verstand gekomen hoor.

BHV 28 mei 2010 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frank1234 (Bericht 4775124)
dus van op t moment dat er in een gemeente bvb +50% turken wonen, gemeente aansluiten bij Turkije?

... en bij bvb +50% Afghanen, gemeente aansluiten bij Afghanistan? Dat zou gemakkelijk zijn voor onze troepen. Dan kan Pieter de Crimi hen hier inzetten.

EddyBal 28 mei 2010 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 4775132)
Ik krijg van dag tot dag meer respect voor de waalse zaak.

Laat ons eens eindelijk de meest pertinente vraag stellen die geen Vlaming durft te beantwoorden.
Waarom behandelen de waalse politici de vlamingen als achterlijke boerkes?

Antwoord: omdat wij ons ook als achterlijke boerkes gedragen.

Ik moet BDW gelijk geven: Milquet draagt ook mijn volledige respect weg omdat zij niet te beroerd is om zonder gêne Vlamingen te rangschikken op de plaats die ze in al hun achterlijke lafheid verdienen.

:lol:
WIJ niet: de traditionele partijen! Die zijn zo dom om cordons toe te laten rond de groootste partijen = veel kiezers.

BHV 28 mei 2010 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 4775133)
Ik snap eigenlijk niet goed hoe DOM dat mens kan zijn. Allemaal koren op de molen van het NVA. Het is welkom hoor, maar HOE DOM kan je zijn? MEER mensen zullen een signaal willen geven dat dit ongehoord is en ontoelaatbaar.

NVA en CD&V op weg naar een nieuw kartel of geheime afspraak?

Txiki 28 mei 2010 10:07

Uiteindelijk is dat een verkiezingsshow, he. Milquet probeert daar gewoon wat stemmen af te pitsen van MR en FDF. Meer is daar niet aan. Laat u toch zo snel niet provoceren, mannekes.

BHV 28 mei 2010 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4775144)
Uiteindelijk is dat een verkiezingsshow, he. Milquet probeert daar gewoon wat stemmen af te pitsen van MR en FDF. Meer is daar niet aan. Laat u toch zo snel niet provoceren, mannekes.

Strategie. Bij een elke scheet in een fles roepen de franstaligen moord en brand. . Laten wij nu ook van een provocatie spreken en verontwaardigd zijn. Doe niet zo braaf en verstandelijk. Emoties of z'n zuiders hebben wij nodig.

vlijmscherp 28 mei 2010 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4775144)

dat is ook waar.

maar de Franstalige partijen kunnen nu echt niet meer terug hoor, ze kunnen het nooit van hun leven uitleggen dat ze Brussel niet uitgebreid hebben, dat zou gewoon politieke zelfmoord betekenen.

Txiki 28 mei 2010 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BHV (Bericht 4775151)
Strategie. Bij een elke scheet in een fles roepen de franstaligen moord en brand. Laten wij nu ook van een provocatie spreken en verontwaardigd zijn. Doe niet zo braaf en verstandelijk. Emoties of z'n zuiders hebben wij nodig.

Dat moet ge tegen Txiki komen zeggen :-o

Maar nee, lach daar gewoon mee en herhaal zelf een stevige boodschap: Waalse vrienden, laten we scheiden. Punt.

Txiki 28 mei 2010 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 4775153)
dat is ook waar.

maar de Franstalige partijen kunnen nu echt niet meer terug hoor, ze kunnen het nooit van hun leven uitleggen dat ze Brussel niet uitgebreid hebben, dat zou gewoon politieke zelfmoord betekenen.

Ja, ok. Dat is dan hun probleem.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be