![]() |
Provocatie Milquet ivm taalwet
Zo dat is duidelijk!
Na de openhartigheid van BDW kon Milquet niet achterblijven. Het is ook duidelijk dat de franstaligen weer over de modaliteiten gaan onderhandelen. Een Vlaamse cordon rond cDH! |
Milquet doet gewoon al jaren mee om de eerste premier van de staat Wallonië te worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn rekeningen kloppen niet en een ander moet er maar voor opdraaien. |
Op zich snap ik hun logica "Meerderheid Franstalig => Aansluiten bij Wallonië" maar men negeert de reden waarom dit zo is...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarover gaat dit nu eigenlijk?
|
Ik krijg van dag tot dag meer respect voor de waalse zaak.
Laat ons eens eindelijk de meest pertinente vraag stellen die geen Vlaming durft te beantwoorden. Waarom behandelen de waalse politici de vlamingen als achterlijke boerkes? Antwoord: omdat wij ons ook als achterlijke boerkes gedragen. Ik moet BDW gelijk geven: Milquet draagt ook mijn volledige respect weg omdat zij niet te beroerd is om zonder gêne Vlamingen te rangschikken op de plaats die ze in al hun achterlijke lafheid verdienen. |
Citaat:
Hoe meer schuim op hun lippen, hoe straffer de uitspraken, hoe sterker de NVA en het VB worden. Er zijn er nog wel die traditioneel stemmen, maar velen zijn al wel tot de jaren van verstand gekomen hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
WIJ niet: de traditionele partijen! Die zijn zo dom om cordons toe te laten rond de groootste partijen = veel kiezers. |
Citaat:
|
Uiteindelijk is dat een verkiezingsshow, he. Milquet probeert daar gewoon wat stemmen af te pitsen van MR en FDF. Meer is daar niet aan. Laat u toch zo snel niet provoceren, mannekes.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar de Franstalige partijen kunnen nu echt niet meer terug hoor, ze kunnen het nooit van hun leven uitleggen dat ze Brussel niet uitgebreid hebben, dat zou gewoon politieke zelfmoord betekenen. |
Citaat:
Maar nee, lach daar gewoon mee en herhaal zelf een stevige boodschap: Waalse vrienden, laten we scheiden. Punt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be