![]() |
Misschien is dit een gegronde rede om VB te stemmen
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Eén van de laatste aarzelende VB-kiezers. |
Citaat:
|
Zou het VB niet voor de splitsing zijn zou ik wel ja zeggen.
Maar aan de andere kant brengt die persoon (wat zijn naam ook mogen zijn) wel gegronde problemen aan bod maar zijn "oplossingen" zijn lachwekkend. |
Vanwege enkele marginale gekken zou men voor de VB moeten stemmen?:lol:
|
Citaat:
|
Die ongeletterden waar dien gast van Sharia4Belgium op afgeeft, ge weet wel die sukkelaars die mogen gaan stemmen zullen het wel oplossen uiteindelijk.
'Zalig zijn de armen van geest, Want hunner is het Koninkrijk der Hemelen' Ignorance is bliss. Go !!! Go !!! Van Temsche !!! De christenen zullen altijd overwinnen, zij krijgen geen duizend maagden en toch blijven ze zichzelf opofferen, inderdaad ignorant. Nu we dit Sharia4Belgium-scum te zien krijgen, zouden we eigenlijk een standbeeld voor Hanske moeten zetten. |
Citaat:
|
en dit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Passief blijven toezien is nog veel erger. Soms moet een mens durven het minst erge van twee slechte te kiezen. |
Citaat:
|
Citaat:
U hebt het duidelijk niet begrepen, het is een reactie op Sharia4Belgium, een extreme organisatie die de mentaal zwakkere en onwetenden probeert te mobiliseren t.o.v. onze rechtsstaat. Het is aan de moslimgemeenschap om deze groep tot de orde te roepen, daar wij daar blijkbaar veel te zwak en decadent voor zijn, ge moet het filmpke maar goed bekijken (is ook overduidelijk als we uw reactie lezen). 'k Moet wel toegeven dat het een slecht en zelfs smakeloos voorbeeld was. Hans Van Temsche was zo'n sociaal zwakkere, en zijn daden geïnspireerd door extreme verdwaaldheid. En ik ben waarschijnlijk de enige niet-racist in België. |
Voelt u zich wel lekker? Kindermoordenaars horen thuis in het gevang.
Groeperingen die de doodstraf voor homo's normaal vinden en dat uitspreken moesten ze ook in 't gevang steken. Ook al heb ik zelf ook een grondige hekel aan die gay-parades, neemt niet weg het was inderdaad een slecht voorbeeld. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie eer de houding van de fundamentalistische kaloten-strekking van het Blok als een reden om er juist niet op te stemmen. (ge weet toch wel over wie ik het heb?) |
Citaat:
Voor meer Vlaanderen. :rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be