![]() |
Waarom op NVA stemmen?
Als je dit leest http://blog.seniorennet.be/angeltjes....php?ID=658447
het spijt mij beste vrienden van de NVA maar ik kan echt niet voor de NVA stemmen, met de beste wil van de wereld. |
Bestaat al een draad over, door jezelf opgestart overigens:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=138709 |
ik ben voor euthanasie bij dementerenden
|
Citaat:
Dit is de upperkut-post van 2010 voor gans dit forum. |
Er zijn wellicht partijen waar je nog heel wat meer blz kunt vullen met hun heldendaden...
Waarom WEL op de NVA stemmen? - eindelijk een kans om een groter aantal Vlamingen achter één partij te stoppen die men niet zomaar met een cordon kan platleggen, dat zou pas helemaal potsierlijk zijn - eindelijk een kans om om toch iets meer door te drukken van de Vlaamse eisen dan met de andere zgz rechtse partijen die in verspreide slagorde veel kunnen roepen maar niets doen - soms heb ik de indruk dat ze dat zelf zo willen houden trouwens... - zo zal het nog meer in het oog springen dat indien nog meer kiezers van LDD en VB naar het NVA overstappen, al was het maar tijdelijk, de Vlamingen eindelijk een blok beginnen te vormen in verhouding tot hun economisch gewicht in dit landje - de franstaligen zullen nog meer schrik krijgen wanneer ze zien dat het alhier menens aan het worden is, en wat minder gekakel opbrengen! Nu "gaan ze akkoord met een staatshervorming enz".... op voorwaarde dat ze er meer voordelen uithalen dan de Vlamingen zelf, als dat niet duidelijk is! Niet voor de NVA stemmen is stemmen voor het jarenlange immobilisme dat we al zo goed kennen. En mocht het NVA niets van zijn beloften waarmaken, dan vernietigen ze zichzelf ... |
Citaat:
Ik vrees dus dat ook Bart De Wever voor een onmogelijke opdracht komt te staan. Maar goed ... wie niet waagt niet wint ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zonder voorafgaande toestemming van de patiënt gebeurt niets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoef niets te weerleggen wegens niet relevant. Daar sta jij pas van te kijken hé. |
Ik stem op de nva om te trachten op een ordentelijke manier tot een onafhankelijk Vlaanderen te komen.
Het zou vlugger gaan met medewerking met het Belang, maar helaas, die zijn nog een beetje te bezoedeld; ik doe geen zaken met "kriminelen"; (die paar andere programmapuntjes, tot daar nog toe, alhoewel het anti-Europees standpunt van het Belang me erg stoort) Ik vind mijn standpunt niet 'nasionalistisch', in die zin dat ik niets heb tegen Nederlanders, Duitsers, Luksemburgers, Fransen, Engelsen, andere EU-ers of andere wereldburgers. Walen worden dus gewoon mensen uit een buurland. Niet meer of niet minder. |
Nva
Mijn tijd komt nog.
|
Citaat:
Zeer slechte beurt voor Olijke Bart. De zotskap ligt hem precies beter. |
Citaat:
Hij moet wel nog een paar kilo's afvallen en zich een Duitse scheper aanschaffen. |
Citaat:
zeker als het over de nationale kieskring gaat, kon hij maar groen lachen toen BDW het had over de pariteiten enzo. |
Citaat:
Ik Heb een Phillips, dat gaf toch andere beelden dan die jij beschrijft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be