![]() |
Uitsluiting op basis van politieke partij toegelaten in Belgique?
Citaat:
|
Citaat:
Tegenwoordig moet het personeel van alles slikken zoals ik in dit forum overal lees. Er is dus een verschil tussen wat de baas wilt en wat het personeel wilt;) |
Citaat:
|
simpel op te lossen !
"geldkraan toe" en hop, probleem opgelost !;-) |
Ik heb het zelf niet bekeken, maar speelde Dewinter niet mee in "Bye Bye Belgium" ?
|
Citaat:
|
Ze (de frankofwieten) willen wel een federale kieskring, maar een grote Vlaamse partij (die de mijne niet is, voor alle duidelijkheid) die mag niet 'spreken'.
|
Ze laten ook geen FN-vertegenwoordigers in hun programma's.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dit zeer klein van de RTBF. Zo bestrijdt je geen "vijanden".
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu ik denk wel dat er al enkele keren 'gezondigd' werd tegen hun eigen principe en er iemand van FN werd uitgenodigd, maar ik ben het niet zeker. |
Ik dacht dat na een klacht vanwege het VB uitsluiting op basis van politieke voorkeur verboden was?
|
De media heeft niks te beslissen . Elke partij moet aan bod komen . Zeker als het een staatszender is .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Bart De Wever wordt naar eigen zeggen platgevraagd. En dan geeft hij eerlijk toe dat hij nu voor de Vlaamse media kiest. “Dat is geen slechte wil. In minder drukke perioden maak ik wel tijd”, stelt De Wever. “Terwijl Franstaligen ook buiten de verkiezingsperiode niet naar Vlaamse debatten komen.” De Wever wil geen gemengde debatten uit de weg gaan en zal ook aan Franstalige kant “enkele momenten kiezen”." http://www.apache.be/2010/05/eigen-m...la-meme-chose/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be