![]() |
Hebben ze het geleerd van de Nazi's?
"Bloedbad bij raid Israëlische marine op hulpkonvooi Gaza"
Waarom gedragen joden zich als overjaarse Nazi's? Walgelijk gewoon. |
Citaat:
En dan nog, hoe verschrikkelijk ook, het is een vorm vannegationisme om deze moorden te vergelijken met de immens veel grotere gruwel van de (paleo) nazi's. |
vrede,
moge god de joden en de palestijnen bij mekaar brengen om samen het neo-fascisme van de zionistische onderdrukkingsstaat te verslaan. de aanval op de freedom flotilla was een voorlopig dieptepunt in de toch al vrij lage politiek van deze zionistische gruwelmachine. vrede (alstublieft god, eindelijk vrede) redwasp |
Citaat:
Wrong frequentie? |
Vrede kan enkel tussen mensen van goede wil ;-)
[et in terra pax hominibus bonae voluntatis] |
Citaat:
|
Citaat:
Buiten dit, het is inderdaad triestig wat daar gebeurd. Maar ik verwacht alweer dezelfde partij die het bloedbad zal relativeren om 't uiteindelijk zo te draaien en te keren dat het de Palestijnen hun schuld allemaal is : onze goede oude 'liberalen'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind de blokkade rond Gaza op zich ook niet kunnen en in die zin steun ik de mensen op de boten, maar deze video's tonen héél duidelijk dat er wel degelijk zwaar geweld werd gebruikt tegen de soldaten op die boot: http://www.gva.be/nieuws/buitenland/...ag-kregen.aspx Misschien is er dus wel degelijk sprake van wettige zelfverdediging door de soldaten... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be