![]() |
Maingain:'Vlamingen moeten binnen België nadeel hebben van confederalisme'
Maingain: 'het is onaanvaardbaar dat de Vlamingen binnen België de voordelen van onafhankelijkheid zouden krijgen, en niet de nadelen'
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...10788/1.789951 Want voordelen zijn slecht. Slecht zeg ik u! |
ze hebben totaal geen idee waar ze moeten beginnen
ze doen hun goed voor enzo mooie show maar eigenlijk zijn wij al een hele tijd onbestuurbaar hun zakken vol met ons geld en nu vragen ze om nog es te gaan stemmen aub ohjaa allemaal naar het stemhokje!! ik doe niets liever haha |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij een scheiding verliezen we allebei. Als we voort sukkelen zoals nu, verliezen we nog véél meer. :evil: :? :twisted: |
excuus, misklikt.
dit is de juiste: http://www.deredactie.be/permalink/1.789950 u moet het stuk hebben vanaf 2:20. |
Citaat:
|
Citaat:
:twisted::-D:twisted: |
Citaat:
|
olé nog een paar duizenden vlamingen wiens ogen opengaan dankzij Maingainke.
doe aub verder Maingain! de meer van die uitspraken, de liever! |
Citaat:
En ik hoor en lees hem zeggen dat hij confederalisme een probleem vindt omdat Vlamingen daarmee niet de nadelen van separatisme meekrijgen. Hoort u iets anders dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Raad eens welk. |
Citaat:
Daarmee hebben de Vlamingen de VOORDELEN van separatisme zonder de nadelen. En ze houden geen rekening met Brussel. Een goed verstaander ziet zo jouw "sensationele" woordverdraaiingen. |
Citaat:
|
en we zouden nochtans zo gemakkelijk tot een compromis kunnen komen.
Aan Vlaamse kant is er 1 taboe: de grenzen van Vlaanderen liggen vast en enkel Vlaanderen heeft bevoegdheid over Vlaanderen. Aan Waalse kant (dus ik spreek hier niet over FDF en het Brussels clubje rond Milquet) heeft ook 1 taboe: geen splitsing van de solidareit. wel laten we de 2 taboes overeind, maw geen uitbreiding van Brussel en geen bevoegdheden van de Franstalige Gemeenschap op Vlaams grondgebied en als toegeving laten we de Sociale Zekerheid federaal, maw we splitsen daar niet. |
Citaat:
Laat ons - als Vlaming, dan maar knecht blijven in de grote Franstalige natie die Belgie is. |
Citaat:
het zijn enkel de transfers tussen de mensen, of ze nu Vlaming of Waal zijn, die blijven. wat is daar mis mee? |
Citaat:
Wat is daar mis mee? Vraagt hij dan... :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be