Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Vragen over BHV (https://forum.politics.be/showthread.php?t=139586)

Tuth 31 mei 2010 20:59

Vragen over BHV

Dag allemaal,

Ik moet volgende week een presentatie geven in de klas over BHV. Maar ben eigenlijk zelf al lang niet meer zo op de hoogte.

Op internet had ik al een heel informatief en eenvoudig filmpje gevonden maar ik heb toch nog wat meer achtergrond informatie nodig, in begrijpelijke taal.

Kan er iemand even chronologisch opsommen wat er de afgelopen 10 jaar zo wat gebeurd is rond dit thema, wat zijn de grondbeginselen, welke partij heeft welke regering opgeblazen, ...

Alvast heel hard bedankt voor jullie reacties.

Ruth

Karel Martel B 31 mei 2010 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tuth (Bericht 4782994)
Dag allemaal,

Ik moet volgende week een presentatie geven in de klas over BHV. Maar ben eigenlijk zelf al lang niet meer zo op de hoogte.

Op internet had ik al een heel informatief en eenvoudig filmpje gevonden maar ik heb toch nog wat meer achtergrond informatie nodig, in begrijpelijke taal.

Kan er iemand even chronologisch opsommen wat er de afgelopen 10 jaar zo wat gebeurd is rond dit thema, wat zijn de grondbeginselen, welke partij heeft welke regering opgeblazen, ...

Ruth

Waarom zouden wij je huiswerk doen, lamstraal?

Als je later groot bent, en gaat werken, gaat ge dan ook aan iemand anders vragen om uw werk te doen?

Begin al eens met dit hier

http://nl.wikipedia.org/wiki/Brussel-Halle-Vilvoorde

maar controleer wel alle bronnen want 17% van al hetgeen op wikipedia staat is gelogen of verkeerd.

EddyBal 31 mei 2010 21:04

Citaat:

Dag allemaal,

Ruth

Ben jij leerling of leraar?

Txiki 31 mei 2010 21:07

Citaat:

Dag allemaal,

Ruth

Ga eens kijken op www.haviko.org en als je dan nog vragen hebt, laat het dan maar weten. Maar, inderdaad, maak eerst zelf je huiswerk maar. ;-)

pajoske 31 mei 2010 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4783012)
Ga eens kijken op www.haviko.org en als je dan nog vragen hebt, laat het dan maar weten. Maar, inderdaad, maak eerst zelf je huiswerk maar. ;-)

Dat lijkt me ook niet de meest objectieve bron.

Txiki 31 mei 2010 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 4783050)

Objectieve bronnen bestaan niet.

Karel Martel B 31 mei 2010 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 4783006)
Ben jij leerling of leraar?

:-D

Karel Martel B 31 mei 2010 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 4783050)

Ha! Het zijn juist degenen die zich objectief noemen waar ge voor moet oppassen.

Degenen die zie zich subjectief noemen, die kunt ge betrouwen, want ze zijn tenminste eerlijk!

Tuth 31 mei 2010 21:35

Wow, wat een aardige mensen hier en wat een hartelijk ontvangst!
Ik ben student en al uren op zoek naar degelijke informatie maar zoals hierboven al gezegd werd, weet ik niet of het allemaal klopt wat ik op Wikipedia ed. vind en de officiële bronnen zijn amper leesbaar voor een leek.
Ik zoek mijn geluk wel ergens anders.

EddyBal 31 mei 2010 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 4783060)
:-D

hij is " al lang niet meer zo op de hoogte..." ???

Karel Martel B 31 mei 2010 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tuth (Bericht 4783069)

Ah, sarcasme kent ze wel al.

Het zal dan nog wel meevallen met haar educatieve carriëre.

Busse87 31 mei 2010 21:41

Citaat:

Ik ben student en al uren op zoek naar degelijke informatie maar zoals hierboven al gezegd werd, weet ik niet of het allemaal klopt wat ik op Wikipedia ed. vind en de officiële bronnen zijn amper leesbaar voor een leek.

Uren ?

Google , typ "BHV" in en hopla...2.170.000 pagina's . Veel plezier .
Natuurlijk wel wat plak en knipwerk en je komt er wel .

Txiki 31 mei 2010 21:44

Citaat:

Alé, ik heb je toch gewoon een goeie bron gegeven?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be