![]() |
Vragen over BHV
Dag allemaal,
Ik moet volgende week een presentatie geven in de klas over BHV. Maar ben eigenlijk zelf al lang niet meer zo op de hoogte. Op internet had ik al een heel informatief en eenvoudig filmpje gevonden maar ik heb toch nog wat meer achtergrond informatie nodig, in begrijpelijke taal. Kan er iemand even chronologisch opsommen wat er de afgelopen 10 jaar zo wat gebeurd is rond dit thema, wat zijn de grondbeginselen, welke partij heeft welke regering opgeblazen, ... Alvast heel hard bedankt voor jullie reacties. Ruth |
Citaat:
Als je later groot bent, en gaat werken, gaat ge dan ook aan iemand anders vragen om uw werk te doen? Begin al eens met dit hier http://nl.wikipedia.org/wiki/Brussel-Halle-Vilvoorde maar controleer wel alle bronnen want 17% van al hetgeen op wikipedia staat is gelogen of verkeerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Degenen die zie zich subjectief noemen, die kunt ge betrouwen, want ze zijn tenminste eerlijk! |
Wow, wat een aardige mensen hier en wat een hartelijk ontvangst!
Ik ben student en al uren op zoek naar degelijke informatie maar zoals hierboven al gezegd werd, weet ik niet of het allemaal klopt wat ik op Wikipedia ed. vind en de officiële bronnen zijn amper leesbaar voor een leek. Ik zoek mijn geluk wel ergens anders. |
Citaat:
|
Citaat:
Het zal dan nog wel meevallen met haar educatieve carriëre. |
Citaat:
Google , typ "BHV" in en hopla...2.170.000 pagina's . Veel plezier . Natuurlijk wel wat plak en knipwerk en je komt er wel . |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be