![]() |
Ros Beiaard Wereld erfgoed
Waar zat die achterlijke VRT?
Was het teveel gevraagd, om een stuk Vlaams wereld erfgoed die om de 10 jaar plaatsvindt live uit te zenden? :x http://www.rosbeiaard.be ![]() |
Leuke Folkklore. Maar hoeft voor mij zeker niet op tv, als ik interesse had was ik zeker gaan kijken.
|
komkom, da peird heeft al véél te véél aandacht gekregen ;-)
|
Citaat:
Vlaams Wereld erfgoed, moeten we niet tonen. Dit zou in Nederland en andere landen geen waar zijn. :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuke evenementen vanuit Vlaamse hoek beter niet in de verf zetten, beter een tennismatch van justin Henin uitzenden aan een prikprijsje.
|
Citaat:
|
Citaat:
Oilsjters carnaval is nog geen wereld erfgoed. En maar best ;-) |
Citaat:
maar ik vond het wel bizar dat TV Oost nauwelijks iets toonde van de stoet, terwijl ze de stoet van Aalst Carnaval bijna integraal uitzenden. |
't Peird staat weer op stal.
Mooi toch hoe al die mensen, al die diversiteit, zich samen verenigen rond het Ros Beiaard. Leerkrachten, inpakkers, professoren, techniekers, buschauffeurs, kapsters, blondharigen, rosharigen, treurenden, feestenden, korten, langen, mannen, vrouwen, kinderen, rijk en arm. Het uitzien naar 2030 kan beginnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij ons is er dit jaar een stoet die maar om de 22 jaar uittrekt. Voor mij moet dat niet op den TV komen. |
Citaat:
Wist ik niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be