![]() |
Alexandra Colen gaat kranten verbranden
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100602_055
Nooit gedacht dat iemand van het VB het er nog eens zo dik op zou leggen: onwelgevallige kranten worden openbaar verbrand. Is Sandra nog toerekeningsvatbaar? Ik ga in elk geval kijken. Zoiets ziet ge per slot van rekening niet elke dag. :-) |
Geen snuggere stunt.
|
Heerlijk. Ik hoop dat ze zich nog wat meer in de kijker werkt voor de verkiezingen.
Ik hoop ook wat tijd te kunnen vrijmaken die dag zodat ik haar kan gaan uitlachen. |
Als het allemaal belachelijk en grappig zou zijn dan hadden jullie haar punten wel ontkracht.
Jullie komen redelijk zwak over jongens. |
Citaat:
Ik hou het wel bij uitlachen, bedankt. |
Citaat:
Citaat:
|
Van de kranten stoort me dit niet zo, ze zijn altijd al gekleurd geweest in een bepaalde mate. De VRT daarentegen ... Dat kost werkelijk miljarden euro's zodat zij als propagandamachine kunnen functioneren.
|
Citaat:
|
De media zouden actief meewerken aan de ondermijning van de moraliteit en de Vlaamse identiteit.............Wat zou ik me daarbij moeten voorstellen ???
|
Dat wijf is zo zot als tielebuis. Die had al lang gecolloqueerd moeten worden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ongelijk heeft ze ondertussen niet! De manipulatie van oa de rode pers is om te kotsen: lach daar een beetje mee. |
Citaat:
|
ik heb hier anders nog een paar boeken liggen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De letters VB hebben er weinig mee te maken, hoor, zever als "de ondermijning van de moraliteit" des te meer. EDIT: de pers is overigens niet rood, maar eerder blauw. |
Citaat:
|
Citaat:
Filip, buitengooien dat rotwijf, NU! Of ze gaat je heel veel stemmen kosten! |
Citaat:
Hij zal wel de boeken in brand steken ...;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be