Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Alexandra Colen gaat kranten verbranden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=139664)

Den Duisteren Duikboot 2 juni 2010 16:22

Alexandra Colen gaat kranten verbranden

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100602_055

Nooit gedacht dat iemand van het VB het er nog eens zo dik op zou leggen: onwelgevallige kranten worden openbaar verbrand. Is Sandra nog toerekeningsvatbaar?

Ik ga in elk geval kijken. Zoiets ziet ge per slot van rekening niet elke dag. :-)

forzaflandria 2 juni 2010 16:23

Geen snuggere stunt.

Steve_M 2 juni 2010 16:37

Heerlijk. Ik hoop dat ze zich nog wat meer in de kijker werkt voor de verkiezingen.

Ik hoop ook wat tijd te kunnen vrijmaken die dag zodat ik haar kan gaan uitlachen.

Xenophon 2 juni 2010 16:40

Als het allemaal belachelijk en grappig zou zijn dan hadden jullie haar punten wel ontkracht.

Jullie komen redelijk zwak over jongens.

Steve_M 2 juni 2010 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4787599)
Als het allemaal belachelijk en grappig zou zijn dan hadden jullie haar punten wel ontkracht.

Jullie komen redelijk zwak over jongens.

Welke punten? Dat de kranten de grote schuldigen zijn van de "alles-kan-alles-magmentaliteit"? En je verwacht dat ik zulke nonsens ga ontkrachten?

Ik hou het wel bij uitlachen, bedankt.

Xenophon 2 juni 2010 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4787615)
Welke punten? Dat de kranten de grote schuldigen zijn van de "alles-kan-alles-magmentaliteit"? En je verwacht dat ik zulke nonsens ga ontkrachten?

Ik hou het wel bij uitlachen, bedankt.

Citaat:

Colen.
'Niet in staat om te overleven zonder overheidssubsidies, houden de media de mensen dom en helpen actief mee aan de ondermijning van moraliteit, Vlaamse identiteit en soevereiniteit'
Wijs me de punten eens aan die niet waar zijn in haar quote?

Savatage 2 juni 2010 17:06

Van de kranten stoort me dit niet zo, ze zijn altijd al gekleurd geweest in een bepaalde mate. De VRT daarentegen ... Dat kost werkelijk miljarden euro's zodat zij als propagandamachine kunnen functioneren.

Steve_M 2 juni 2010 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4787665)
Wijs me de punten eens aan die niet waar zijn in haar quote?

Bijvoorbeeld het feit dat de vermeende ondermijning van de moraliteit grotendeels veroorzaakt wordt door commerciële mediakanalen, die niet gesubsidieerd worden. Om maar iets te noemen, he.

Zipper 2 juni 2010 17:09

De media zouden actief meewerken aan de ondermijning van de moraliteit en de Vlaamse identiteit.............Wat zou ik me daarbij moeten voorstellen ???

Raf 2 juni 2010 17:12

Dat wijf is zo zot als tielebuis. Die had al lang gecolloqueerd moeten worden...

Steve_M 2 juni 2010 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4787686)
Dat wijf is zo zot als tielebuis. Die had al lang gecolloqueerd moeten worden...

Integendeel. Ik zou haar graag wat vaker in politieke debatten zien. Alleen is het VB slim genoeg om haar zo veel mogelijk uit de pers te proberen houden. Er zal vandaag weer gevloekt zijn op het Madouplein.

Raf 2 juni 2010 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4787688)
Integendeel. Ik zou haar graag wat vaker in politieke debatten zien. Alleen is het VB slim genoeg om haar zo veel mogelijk uit de pers te proberen houden. Er zal vandaag weer gevloekt zijn op het Madouplein.

Da's ook weer waar! :-D

andev 2 juni 2010 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4787587)
Heerlijk. Ik hoop dat ze zich nog wat meer in de kijker werkt voor de verkiezingen.

Ik hoop ook wat tijd te kunnen vrijmaken die dag zodat ik haar kan gaan uitlachen.

Misschien kun je beter een maand verlof nemen, want er zijn zoveel politiekers uit alle partijen die je zou moeten gaan uitlachen! De letters VB zijn echter genoeg, blijkbaar om die reactie teweeg te brengen...
Ongelijk heeft ze ondertussen niet! De manipulatie van oa de rode pers is om te kotsen: lach daar een beetje mee.

andev 2 juni 2010 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4787678)
Bijvoorbeeld het feit dat de vermeende ondermijning van de moraliteit grotendeels veroorzaakt wordt door commerciële mediakanalen, die niet gesubsidieerd worden. Om maar iets te noemen, he.

Het gaat niet alleen over dat!

Inno 2 juni 2010 17:25

ik heb hier anders nog een paar boeken liggen.

Geert C 2 juni 2010 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 4787679)
De media zouden actief meewerken aan de ondermijning van de moraliteit en de Vlaamse identiteit.............Wat zou ik me daarbij moeten voorstellen ???

Dat mevrouw Colen niet uitgenodigd wordt in De Zevende Dag of TerZake. ;-)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4787539)
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100602_055

Nooit gedacht dat iemand van het VB het er nog eens zo dik op zou leggen: onwelgevallige kranten worden openbaar verbrand. Is Sandra nog toerekeningsvatbaar?

Ik ga in elk geval kijken. Zoiets ziet ge per slot van rekening niet elke dag. :-)

Zalig gewoon. :-D

Steve_M 2 juni 2010 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 4787705)
Misschien kun je beter een maand verlof nemen, want er zijn zoveel politiekers uit alle partijen die je zou moeten gaan uitlachen! De letters VB zijn echter genoeg, blijkbaar om die reactie teweeg te brengen...
Ongelijk heeft ze ondertussen niet! De manipulatie van oa de rode pers is om te kotsen: lach daar een beetje mee.

Het is goed, andev, als volgende week een paar sp-a'ers of groenen kranten gaan verbranden (allez, verscheuren, want verbranden mocht niet van de brandweer), dan ga ik hen ook uitlachen.

De letters VB hebben er weinig mee te maken, hoor, zever als "de ondermijning van de moraliteit" des te meer.

EDIT: de pers is overigens niet rood, maar eerder blauw.

Eigenzinnig 2 juni 2010 17:27

Citaat:

Een nicht van Egmond Godfried ? :lol:

Hot Marijke 2 juni 2010 17:30

Citaat:

Als ik Filip Dewinter was kreeg zij direct haar C4. Dit bewijst alweer dat Alexandra een totaal maffe teef is, rijp voor de psychiatrie. Kranten verbranden, of in dit geval verscheuren, laat me teveel denken aan de boekenverbrandingen van de nazi's. En was het niet Heinrich Heine die terecht voorspelde: "Waar men boeken verbrandt, eindigt men met het verbranden van mensen".

Filip, buitengooien dat rotwijf, NU! Of ze gaat je heel veel stemmen kosten!

Wisord 2 juni 2010 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke (Bericht 4787726)
Als ik Filip Dewinter was kreeg zij direct haar C4. Dit bewijst alweer dat Alexandra een totaal maffe teef is, rijp voor de psychiatrie. Kranten verbranden, of in dit geval verscheuren, laat me teveel denken aan de boekenverbrandingen van de nazi's. En was het niet Heinrich Heine die terecht voorspelde: "Waar men boeken verbrandt, eindigt men met het verbranden van mensen".

Filip, buitengooien dat rotwijf, NU! Of ze gaat je heel veel stemmen kosten!

Hij zal wel de boeken in brand steken ...;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be