![]() |
LDD ziet de bui al hangen
http://www.hln.be/hln/nl/1274/Verkie...esultaat.dhtml
M.a.w. Jean Marie Dedecker heeft al afscheid genomen van de politiek.. |
kdenk wel dat veel ex-ldd stemmers gaan stemmen op NV-A.
(ik ken zo iemand persoonlijk waarvan de oom in de LDD-partijtop zit) het zullen dus geen verloren stemmen voor de Vlaamse zaak zijn ;) |
ik moet zeggen Ldd de laatste tijd stevig standpunten heeft ingenomen oa. wat betreft de kost van migratie ,
op vb na is er geen ander partij die er ook maar over begint zouden de sossen wel beseffen wat voor prijskaartje er hangt aan een zoveelste regularisatie van illegalen ?? |
Jammer genoeg ishet zo dat goede thesissen door één oliedomme theorie in het niets kunnen verdwijnen...
Breedsmoelkikker JMD hoort zichzelf graag praten, hij weet niet wanneer em zijn bek moet houden..zijn global warming statements hebben het al zo geplaagde LDD krediet nog wat verlaagd.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jammer is wel dat hij zoveel mensen heeft meegetrokken in dat avontuur, en dat de korte opleving niet beter kon gebruikt worden. Alles moest JMDD zijn. Had beter moeten delegeren. Als je een partij compleet aan één kopstuk hangt, is het moeilijk om te blijven staan als die ene wegvalt. Al die mensen die zich zo hard voor die partij hebben ingezet, en door zijn grote mond en de ikkeikkeikke houding, hun werk zien tenietdoen.. Gelukkig voor NVA is niet alleen Bart aan het woord, hoewel men hem wel dikwijls de vragen stelt. En hebben we mensen die in de Vlaamse regering hun taak degelijk uitvoeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien dat hij op dit moment aan het googlen is om te zoeken naar een vijver, zoals zijn vriend destijds (Ward Beysen)
|
pas op of hij drinkt em nog leeg ook ..
|
Citaat:
|
Citaat:
zeer zeker. een soort van traditie. En dat een voorzitter de belangrijkste factor is van succes van een partij is toch ook weer niet zo nieuw... :roll: |
Inderdaad. Veel partijen drijven mede op het charisma/imago van een huner leiders... denk maar in het nabije verleden aan Verhofstadt, Stevaert,... Leterme (tot diens charisma en leiderschap in rook op ging). Maar dergelijke mayonaise blijft niet plakken. Op iedere politicus staat een vervaldatum, wat Stevaert maar al te goed besefte, en wat De Decker nu zal ondervinden en wat ongetwijfeld ook Dewever ooit zal overkomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms vraag ik me af of DD een beetje manisch-depressief zou kunnen zijn...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be