Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   De VRT (https://forum.politics.be/showthread.php?t=139683)

Dregon 2 juni 2010 21:55

De VRT

Was juist naar de TV aan het kijken en op veel kanalen debaten behalve op de vrt is er en nutteloos progamma met marcel van tilt .. ben ik nu de enigste die het abnormaal vind dat de vrt nu voor de verkiezingen sinds het zo zwaar gesubsideerd is is wa meer in context aan de verkiezingen zetten? in belgicistische propagande zijn ze nochtans goe in

born2bewild 2 juni 2010 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dregon (Bericht 4788332)
ben ik nu de enigste

nee
vergelijk dat met de Nederlandse zenders

Dregon 2 juni 2010 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 4788333)
nee

sorry ik volg em ni :P

Schuppezot 2 juni 2010 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 4788333)
nee

Ik ben blij dat de Vlaamse openbare omroep niet is zoals de Nederlandse. Als ge naar de Nederlandse zenders zapt ziet ge bijna nooit iets anders als een tafel met Hollanders die aan't zeveren zijn..
Trouwens ook altijd iets té multicultureel die Nederlandse zenders...

Als je zelf politieke interesse hebt, mag je niet vergeten dat er veel mensen zijn die daar niet zo'n behoefte aan hebben, en ook zij betalen belastingen voor de VRT.

Dregon 2 juni 2010 22:11

Goed punt maar ik zeg niet het jaar rond ik zeg nu voor de verkiezingen! en ik vind dan dat die belgische propaganda dan maar achter wegen mag gelaten worden

Busse87 2 juni 2010 22:16

Canvas is toch goed bezig ? Phara , het onvoltooid land , terzake , de 7de dag . Toch meer dan genoeg ?

Dregon 2 juni 2010 22:20

terzake akkoord maar de 7de dag vind ik maar zwak tegenwoordig

EddyBal 2 juni 2010 22:27

Er is een markt voor een nieuwszender. 24/24 zou nog beter zijn zoals CNN maar dan voor ons landje. Meer nieuws hier dan in heel amerika ;)

Schuppezot 2 juni 2010 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 4788405)
Er is een markt voor een nieuwszender. 24/24 zou nog beter zijn zoals CNN maar dan voor ons landje. Meer nieuws hier dan in heel amerika ;)

Bwa, wie wil kan tegenwoordig overal zijn nieuws vinden. Via internetsites van kranten, via deredactie.be en met digitale televisie kan je Terzake en het nieuws gratis bestellen en heb je toegang tot zenders als actua-tv..

Een extra nieuwszender die uiteindelijk toch zou neerkomen op carrouseluitzendingen zou volgens mij niet veel meerwaarde meer hebben..

Perzik 2 juni 2010 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 4788405)

Kanaal Z uitbreiden

EddyBal 2 juni 2010 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Perzik (Bericht 4788497)
Kanaal Z uitbreiden

Jij wil een vuist van mijne kleine krijgen zeker? ;) KZOOM! ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be