![]() |
De VRT
Was juist naar de TV aan het kijken en op veel kanalen debaten behalve op de vrt is er en nutteloos progamma met marcel van tilt .. ben ik nu de enigste die het abnormaal vind dat de vrt nu voor de verkiezingen sinds het zo zwaar gesubsideerd is is wa meer in context aan de verkiezingen zetten? in belgicistische propagande zijn ze nochtans goe in
|
Citaat:
vergelijk dat met de Nederlandse zenders |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens ook altijd iets té multicultureel die Nederlandse zenders... Als je zelf politieke interesse hebt, mag je niet vergeten dat er veel mensen zijn die daar niet zo'n behoefte aan hebben, en ook zij betalen belastingen voor de VRT. |
Goed punt maar ik zeg niet het jaar rond ik zeg nu voor de verkiezingen! en ik vind dan dat die belgische propaganda dan maar achter wegen mag gelaten worden
|
Canvas is toch goed bezig ? Phara , het onvoltooid land , terzake , de 7de dag . Toch meer dan genoeg ?
|
terzake akkoord maar de 7de dag vind ik maar zwak tegenwoordig
|
Er is een markt voor een nieuwszender. 24/24 zou nog beter zijn zoals CNN maar dan voor ons landje. Meer nieuws hier dan in heel amerika ;)
|
Citaat:
Een extra nieuwszender die uiteindelijk toch zou neerkomen op carrouseluitzendingen zou volgens mij niet veel meerwaarde meer hebben.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be