Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   VRT = Extreem links (https://forum.politics.be/showthread.php?t=139687)

Earl Grey 2 juni 2010 22:33

VRT = Extreem links

Devos is spa

Bracke is spoorloos sinds hij bij nva is

18+ stem ... rood ...

Regularisatie vreemdelingen ... cijfers blijven onuitgesproken, beelden van enkele kreupelen geen gebrek

Groen meer in beeld dan VB

Waalse partijen ruim in beeld niet in gesprek met VB, noemen zichzelf democratisch...

Gelukkig woon ik niet meer in belgie en hoef ik die travestie enkel mee te maken als immigrant in een fatsoenlijk land, australie.

Veel Succes !!!

Dregon 2 juni 2010 22:39

gelijk hebt ge!

Salvadorii 2 juni 2010 22:40

Extreem links niet; die mensen zijn gewoon over 't algemeen linkser dan de gemmidelde Vlaming, en de redactie heeft een Belgicistische wereldvisie - kunnen die sukkels ook niet aan doen he (waarom wordt Vlaams geld anders gebruikt voor Belgavox te sponseren tot dit jaar?). Maar de Vlamingen zijn nu wakker, en ze hebben een echte alternatief - bedankt BDW :-) - dus hun onprofessionele houding maakt niet zo uit. Voor de toekomst, geef ik ze hetzelfde advies als de FDFers in de rand - aanpassen of wegwezen...

Karel Martel B 2 juni 2010 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 4788450)
Extreem links niet; die mensen zijn gewoon over 't algemeen linkser dan de gemmidelde Vlaming

Alle openbare omroepen zijn links, hebt ge al enen ambtenaar geweten die meent dat de staat moet ontvet worden?

Salvadorii 2 juni 2010 22:45

Idd Karel lolz

Fieseler 2 juni 2010 22:46

Kijk vanavond naar Phara...dan zie je het democratische gehalte van de VRT.

EddyBal 2 juni 2010 23:00

Deze topic hoort wel niet echt thuis in verkiezingen 2010 he

grhluna 3 juni 2010 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Earl Grey (Bericht 4788427)
Devos is spa

18+ stem ... rood ...

Regularisatie vreemdelingen ... cijfers blijven onuitgesproken, beelden van enkele kreupelen geen gebrek

Waalse partijen ruim in beeld niet in gesprek met VB, noemen zichzelf democratisch...

Gelukkig woon ik niet meer in belgie en hoef ik die travestie enkel mee te maken als immigrant in een fatsoenlijk land, australie.

Veel Succes !!!

moet je eens de historie nagaan van australïe de aboriginals enzo
tja fatsoenlijk ;; weet ik niet hoor
er is geen "hemels" land en ik heb al in heeel veel plaatsen verbleven en gewoond hoor
zever..

winnezele 3 juni 2010 08:43

Hopelijk doen ze waar ze mee dreigen, staken volgende week.

Pelgrim 3 juni 2010 15:48

Er is niks links aan de VRT, dat is gewoon een zender gebonden aan de heersende macht. Een echt linkse tv zender zou de bevolking de afgelopen jaren hebben gemobiliseerd tegen de EU grondwet, tegen de Bolkesteinrichtlijn, tegen de monarchie, tegen de steun aan de banken, tegen de verkoop van collectief bezit, tegen de deelname van Belgique aan verschillende oorlogen, ...

niks van dat alles bij de VRT.

Zwartengeel 3 juni 2010 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4790107)
Er is niks links aan de VRT, dat is gewoon een zender gebonden aan de heersende macht. Een echt linkse tv zender zou de bevolking de afgelopen jaren hebben gemobiliseerd tegen de EU grondwet, tegen de Bolkesteinrichtlijn, tegen de monarchie, tegen de steun aan de banken, tegen de verkoop van collectief bezit, tegen de deelname van Belgique aan verschillende oorlogen, ...

niks van dat alles bij de VRT.

Ik wil daar voor de zoveelste keer aan toevoegen: de VRT is niet links, maar 'leuk links', tegenwoordig ook bekend als 'Humo-links' of 'Woestijnvis-links'. Voor wie nog steeds niet weet wat dat betekent: zoek eens in de archieven van dit forum, het is al verschillende keren aan bod gekomen.

xrc 3 juni 2010 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4790229)
Ik wil daar voor de zoveelste keer aan toevoegen: de VRT is niet links, maar 'leuk links', tegenwoordig ook bekend als 'Humo-links' of 'Woestijnvis-links'. Voor wie nog steeds niet weet wat dat betekent: zoek eens in de archieven van dit forum, het is al verschillende keren aan bod gekomen.

²

Zeer juiste analyse!

Busse87 3 juni 2010 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Earl Grey (Bericht 4788427)
Devos is spa

18+ stem ... rood ...

Veel Succes !!!

Hoe is het daar eigenlijk aan de andere kant ?

flamingant 3 juni 2010 21:36

en dan gaan ze volgende week woensdag nog eens staken ook, zot zijn ze :p

Txiki 3 juni 2010 21:39

Dat is nu eens perfect in lijn met Colen's visie op de media... instrumenten van een staatsapparaat...

Nr.10 3 juni 2010 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 4788462)
Alle openbare omroepen zijn links, hebt ge al enen ambtenaar geweten die meent dat de staat moet ontvet worden?

De Staat, dat daar zijn wij met z'n allen het lichaam van.

born2bewild 4 juni 2010 05:07

gelukkig wordt de geldkraan stilaan dichtgedraaid
mooi zo

djimi 4 juni 2010 06:22

Ik zou de VRT toch eerder 'extreem onnozel' noemen.

robert t 4 juni 2010 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 4791540)
Ik zou de VRT toch eerder 'extreem onnozel' noemen.

Akkoord wat TV1 betreft, geldt zeker niet voor Canvas, die soms zeer goede programma's uitzendt. Ik denk aan documentaires, spannende politieseries enz.. VTM en alle andere commerciële Vlaamse rommelzenders, die zijn pas "extreem onnozel".

Anna List 4 juni 2010 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 4788504)
Deze topic hoort wel niet echt thuis in verkiezingen 2010 he

8O watblieft ? t zal nog ni zijn zeker ?!?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be