Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Seksuele instelling (https://forum.politics.be/showthread.php?t=139689)

Dronkoers 2 juni 2010 23:57

Seksuele instelling

Hahaa! Laten we effe een taboe doorbreken (en nee, niet anoniem).
We weten allemaal dat we wettelijk gezien monogaam moeten zijn, of je nu hetero, homo (en lesbisch voor de mensen die het verschil tussen homo en lesbisch niet kennen) of bi zijt. Toch zou ik willen weten wat jullie stiekeme voorkeur moest zijn, moest er geen wet zijn qua seksuele voorkeur (buiten homo, hetero, bi...).

Nu besef ik wel... -om de eerlijkheid van deze enquete te behouden- dat niet iedereen er vrijwillig voor instaat, en dat je dat niet tegen iedereen wil zeggen, daarom heb ik voor jullie deze motivatie: Jullie hebben een NICKname, dus niemand weet ooit wie ge zijt! :-P

Let's go, meerkeuze is mogelijk!

Ganzenbordfan 3 juni 2010 00:07

Polygaam. Ik ben te jong voor monogamie.

Vlaanderen Boven 3 juni 2010 00:28

Iedereen heeft wel een fetish.

Dronkoers 3 juni 2010 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 4788600)

Ja okee, maar "busten en billen" wordt als 'normaal' beschouwd...

Dronkoers 3 juni 2010 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4788604)
Ja okee, maar "busten en billen" wordt als 'normaal' beschouwd...

Seksueel opgewonden worden van bijvoorbeeld... een gele vaas vind ik dan weer apart ;-)

(maw: seksueel opgewonden worden van iets niet-levend)

Dronkoers 3 juni 2010 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ganzenbordfan (Bericht 4788591)
Polygaam. Ik ben te jong voor monogamie.

:clapping:

Vlaanderen Boven 3 juni 2010 00:37

Ah, is dat het criterium? In dat geval heb ik niet echt een fetish. Ik dacht dat dat ook bv. negerinnen, voeten, etc inhield.

Heftruck 3 juni 2010 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 4788600)

Alles is een fetish.

Dronkoers 3 juni 2010 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 4788614)
Ah, is dat het criterium? In dat geval heb ik niet echt een fetish. Ik dacht dat dat ook bv. negerinnen, voeten, etc inhield.

Mijn fout, 'k wou weer te snel zijn voor de enquete ;-)

Dronkoers 3 juni 2010 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 4788615)
Alles is een fetish.

Niet als niks een speciale hormonenboost geeft ;-)

Heftruck 3 juni 2010 00:47

Verder zijn alle bovenstaande labels ontoereikend voor me. Het lijkt dat ik conflicterende antwoorden gekozen heb, maar dat zijn ze niet. Ik zou iets kunnen poneren als panseksualiteit of polyseksualiteit maar zelfs dat is ontoereikend in verklaringskracht. Ik kan allerlei kruisbestuivingen tussen sekse en gender bedenken waar eigenlijk geen woorden voor bestaan. En dan heb ik het nog niet over de mogelijk van seksuele opwinding en aantrekking tot inanimate voorwerpen.

Ik ben veel meer het idee aangedaan dat mensen allerlei mentale abstracties cultiveren. Abstracties die vaak botsen met de biologische wereld. Ik denk dat het heilzamer is seksualiteit zo breed mogelijk te definiëren, of zelfs helemaal niet.

Seks moet vooral beleefd worden dan wat anders.

Heftruck 3 juni 2010 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4788618)
Niet als niks een speciale hormonenboost geeft ;-)

In de zin van geen seksuele opwinding ervaren? Ja, okay, maar dat is hier niet echt relevant dan?

Heftruck 3 juni 2010 00:53

En misschien had ik toch beter monogamie en bigamie niet aangeduid. Maar men weet nooit in wat voor situatie men terecht komt. Nuja, zolang die posities niet mijn werkelijkheid uitmaken, ben ik technisch geen van allen, ook niet polygaam.

Dronkoers 3 juni 2010 00:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 4788622)
In de zin van geen seksuele opwinding ervaren? Ja, okay, maar dat is hier niet echt relevant dan?

Okee, ge kunt zeggen dat vanaf je geen 'festish' hebt, dat ge aseksueel zijt. Maar hiermee wou ik echt de seksuele voorkeur aanmanen voor niet levende dingen zoals kabels, roze gordijnen, gedeukte radiatoren,... langs de andere kant géén colaflessen, neussprays, bevroren servela's... enfin, dingen die je kunt gebruiken om seksueel bevredigd te worden ;-)

Heftruck 3 juni 2010 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4788627)
Okee, ge kunt zeggen dat vanaf je geen 'festish' hebt, dat ge aseksueel zijt. Maar hiermee wou ik echt de seksuele voorkeur aanmanen voor niet levende dingen zoals kabels, roze gordijnen, gedeukte radiatoren,... langs de andere kant géén colaflessen, neussprays, bevroren servela's... enfin, dingen die je kunt gebruiken om seksueel bevredigd te worden ;-)

Nochtans die zijn die zaken in weze even abstract als 'de vrouw' of 'de stoere man'.

Dronkoers 3 juni 2010 00:58

Heffie, gij zijt zo officieel bezig dat ik uw tekst morgen moet lezen, want nu ben ik zo beschonken dat ik da allemaal nie begrijp zenne ;-)

Dronkoers 3 juni 2010 00:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 4788628)
Nochtans die zijn die zaken in weze even abstract als 'de vrouw' of 'de stoere man'.

Ik kan u verstaan op dat gebied, maar vertel mij dan eens: hoe moet ik dan dat soort 'fetish' in een kleine zin samenvatten? ;-)

Materieelfetish?

Heftruck 3 juni 2010 01:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4788630)
Ik kan u verstaan op dat gebied, maar vertel mij dan eens: hoe moet ik dan dat soort 'fetish' in een kleine zin samenvatten? ;-)

Materieelfetish?

Dakketbegotniwet.

Zwartengeel 3 juni 2010 05:19

De juiste omschrijving is volgens mij inderdaad 'sexuele ingesteldheid'. Bij 'sexuele instelling' denk ik eerder aan iets met Hot Marijke binnen de muren. ;-)

Zwartengeel 3 juni 2010 06:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4788584)
Nu besef ik wel... -om de eerlijkheid van deze enquete te behouden- dat niet iedereen er vrijwillig voor instaat, en dat je dat niet tegen iedereen wil zeggen, daarom heb ik voor jullie deze motivatie: Jullie hebben een NICKname, dus niemand weet ooit wie ge zijt! :-P

Yeah, right... :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be