![]() |
De hersenkortsluitingen van Marianne Thyssen
Marianne Thyssen zou toch eens voor een week of 2 haar moeten laten opnemen in de neuro-psychiatrie.
Bij de laatste uitzending van Villa Politica werd zij geintervieuwd over de belangtijkste punten voor de verkiezingen van de CD&V Haar antwoord : Komaf maken met het slecht bestuur van de vorige regering ??????????????????????? |
Thyssen rekent op kortsluitingen bij de kiezer, dat is toch wat anders.
|
Ze wil met Yves afrekenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"De geesten zijn gerijpt", " ze zijn klaar voor een staatshervorming"... Ze bedoelt waarschijnlijk : wij zijn al klaar voor een Anschluß van de Brusselse rand, zodat die wat meer Lebensraum hebben. De CD&V is een politieke hoer die alles zou doen om aan de postjes te kunnen komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vermoed en hoop dat de traditionele drie nog steeds ferme "lappen" gaan krijgen, misschien met uitzondering van de SP.a, die oa op steeds meer allochtone stemmen mogen rekenen. |
k'denk dat ge één klein detailke over het hoofd gezien hebt....
afin ik ben zélf géénen elektrieker maar toch... vandaar mijn vraagstelling : hoe kunt ge iets kort-sluiten dat er NIET is ???? :lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze is nu wat ouder en de tekenen zie je maar in haar jonge dagen was ze een zeer mooie vrouw.... (kweet het, smaken verschillen) |
Citaat:
Zijn er ook een paar honderd duizend van. Die zijn met genoeg mensen om zelf een partij op te richten en dan?? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:oops: |
Als Marianne Thyssen 1 ding heeft duidelijk gemaakt, is dat de CD&V geen partij meer is. Vanavond tijdens het debat vanavond stond ze duidelijk alleen, zonder partijachterban. Logisch want het is ieder voor zich bij CD&V.
En ik denk dat de kiezer (ook de traditionele CD&V stemmer) deze keer geen geheugenverlies zal hebben. Marianne Thyssen Weet dit maar al te goed. Heb vernomen dat ze nauwelijks "plakploegjes" kunnen samen stellen om de gemeenteborden te gaan plakken. En deze die we toch kruisten, waren precies geslagen honden. Ik denk toch dat die partij een interne crash tegemoet gaat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be