Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Rechter en een griffier doodgeschoten in Brussel: (https://forum.politics.be/showthread.php?t=139715)

Derk de Tweede 3 juni 2010 12:05

Rechter en een griffier doodgeschoten in Brussel:

Criminele afrekening ?

http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...dgeschote.html

Xenophon 3 juni 2010 12:08

Liefdesdrama.

grhluna 3 juni 2010 12:10

ik wil het niet weten denk ik
en deze dan
Dieven hebben zware oorlogsmunitie gestolen uit het munitiedepot op het militair domein in Leopoldsburg. Dat heeft Defensie bevestigd.

Defensie wilde geen details kwijt over de buit, maar volgens Het Belang van Limburg gaat het onder meer om een partij antitankwapens. Er zouden ook oefengranaten en handvuurwapens gestolen zijn.

De diefstal zou gebeurd zijn in de nacht van dinsdag op woensdag. Defensie spreekt van een ernstig veiligheidsincident. Het parket van Hasselt is met een onderzoek gestart.
ok..
de clerck en de crem straks een huisje zetten in italië zeker?

kameleon 3 juni 2010 12:13

Ik zei toch dat topstukken van de bende niet zomaar vrijkomen door een onnozel procedurefout maar dat er veel meer achter zit.

Maar ja, het kan even goed een rechter zijn die een onmenselijke beslissing heeft genomen. Als mensen geen gerechtigheid meer krijgen worden ze wanhopig. In de rechtbank wordt niet altijd de waarheid gesproken, het is diegene die de mooiste waarheid kan voorleggen die meestal wint.

Wiley E Coyote 3 juni 2010 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4789454)

Lijkt me onwaarschijnlijk aangezien het om een vrederechter en diens griffier gaat... vrederechter is slechts bevoegd voor kleiene burgerlijke en commerciële zaken... eerder een zot of een crime passionelle van een ontevredene (bijv. echtscheiding,...)

Boduo 3 juni 2010 12:36

De Clerck

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote (Bericht 4789531)
Lijkt me onwaarschijnlijk aangezien het om een vrederechter en diens griffier gaat... vrederechter is slechts bevoegd voor kleiene burgerlijke en commerciële zaken... eerder een zot of een crime passionelle van een ontevredene (bijv. echtscheiding,...)

Het toppunt: De Clerck verklaarde dat meer bewaking overbodig is !!!

Xenophon 3 juni 2010 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 4789537)

Dat is ook overbodig, rechters zijn veel goedkoper dat bewaking.

Tejokus 3 juni 2010 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote (Bericht 4789531)

Het lijkt mij aanneembaar dat de dader goed op de hoogte was dat dus
dit gerecht in zitting was....en het kan dus zijn dat er een relaties is tussen
hem en de beklaagden.

Dajjal 3 juni 2010 13:28

Het was weer eens een "Belg"...

Tejokus 3 juni 2010 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 4789537)

Merkwaardig landje hier.
Het enige waar ik nog op wacht is het bezoek van Kabila die zegt:
"Ik houd van dit land en zijn leiders" :lol::lol:

Tejokus 3 juni 2010 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4789719)
Het was weer eens een "Belg"...

Een Albanees.

Derk de Tweede 3 juni 2010 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4789464)
Liefdesdrama.

Het was een de vrouwelijke rechter Isabelle Brandon meldt "De Morgen'.
Of het om de liefde zou draaien lijkt me van niet.
De dader is een Albanees.'

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...-Brussel.dhtml

grhluna 3 juni 2010 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus (Bericht 4789722)
Merkwaardig landje hier.
Het enige waar ik nog op wacht is het bezoek van Kabila die zegt:
"Ik houd van dit land en zijn leiders" :lol::lol:

prachtig prachtig net alsof ik dit berichtje geschreven heb

Tejokus 3 juni 2010 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kameleon (Bericht 4789486)
Maar ja, het kan even goed een rechter zijn die een onmenselijke beslissing heeft genomen. Als mensen geen gerechtigheid meer krijgen worden ze wanhopig. In de rechtbank wordt niet altijd de waarheid gesproken, het is diegene die de mooiste waarheid kan voorleggen die meestal wint.

Zoals die vrijspraak gisteren i.v.m. die kinderopvang.
Het verschil in het besluit van 2 experts vond ik niet menselijk.
Een beweert dat de oorzaak wiegendood is en de andere heeft het over
verstikking van dat kindje... (in eigen braaksel).

kameleon 3 juni 2010 14:17

Hoeveel vechtscheidingen komen niet voor het vredegerecht ? We weten goed genoeg hoe smerig sommige ex-partners kunnen zijn. De vuile was buiten hangen, zelfs zaken verzinnen en een vrederechter gelooft dat soms. Dan sta je daar schoon, iemand die gerechtigheid moet spreken geeft een leugenaar gelijk.

En als er politiek mee gemoeid is moet je ook niet een te gunstige uitspraak verwachten. Zo geraken sommige mensen enorm gefrustreerd. Mensen die in depressies geraken door uitspraken van ons gerecht.

Ach ja...de waarheid achter heel dit voorval zullen we toch nooit weten.

Felix (be) 3 juni 2010 14:27

Gewoon een nieuw fait-diverske.

Wiley E Coyote 3 juni 2010 15:07

dat geen "winterfeit" meer hé.. 't is lente ;)

Xenophon 3 juni 2010 15:10

Het is al eender wat het was, het is geregeld.

Vigilante VL 3 juni 2010 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kameleon (Bericht 4789880)
Hoeveel vechtscheidingen komen niet voor het vredegerecht ? We weten goed genoeg hoe smerig sommige ex-partners kunnen zijn. De vuile was buiten hangen, zelfs zaken verzinnen en een vrederechter gelooft dat soms. Dan sta je daar schoon, iemand die gerechtigheid moet spreken geeft een leugenaar gelijk.

En als er politiek mee gemoeid is moet je ook niet een te gunstige uitspraak verwachten. Zo geraken sommige mensen enorm gefrustreerd. Mensen die in depressies geraken door uitspraken van ons gerecht.

Ach ja...de waarheid achter heel dit voorval zullen we toch nooit weten.

Jij bent een echte ... projecterende fantast, proficiat. Twee rechters worden door hun kop geknald door haveloos uitschot en al wat jij kan is zowat zeggen dat het hun eigen schuld is omdat de rechtspraak niet deugd volgens jou.

-----

We weten allemaal wat ons te doen staat: AFSTRAFFEN OP 13 JUNI

kameleon 3 juni 2010 15:20

Afstraffen op 13 juni. Jij bent ook niet meer dan een projecterende fantast. Het is een buitenlander dus het moet wel met de multicul te maken hebben.
Ga je stemmen op Vlaams Belang zodat het vredegerecht beter beveiligd wordt ?
Ik zie ze daar al staan met hun bivakmutsen en mitrailleur omdat de hoogbejaarde buurvrouw klaagt over de hond van de buren die te veel blaft :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be