Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Stem èl déé déé..... voor meer congé ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=139806)

DONG ZHUO 4 juni 2010 13:23

Stem èl déé déé..... voor meer congé !

LDD boegbeeld "Schoon Anneke" vind het beter om op congé te gaan (t'is maar één weekske tussendoor) dan campagne te voeren op amper enkele dagen voor de stembusgang.......... als "motivatie" voor de veldwerkers van haar partij kan dit tellen..... en om mensen te overtuigen om voor haar te stemmen, om haar een zitje als "hardwerkende" politieker die de belangen van zijn kiezers te verdedigen heeft...... t'ja sé dat weet ik niet zo goed... hoevéél congé heb ik nu eigenlijk op een jaar was het nu één week en een paar dagen tussendoor of gewoon "een paar dagen tussendoor"..... afin anders dan in de politiek blijkbaar.... verkeerde beroep gekozen zeker ??8O

solidarnosc 4 juni 2010 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DONG ZHUO (Bericht 4792447)
LDD boegbeeld "Schoon Anneke" vind het beter om op congé te gaan (t'is maar één weekske tussendoor) dan campagne te voeren op amper enkele dagen voor de stembusgang.......... als "motivatie" voor de veldwerkers van da partij kan dit tellen..... en om mensen te overtuigen om voor haar te stemmen, om haar een zitje als "hardwerkende" politieker die de belangen van zijn kiezers te verdedigen heeft...... t'ja sé dat weet ik niet zo goed... hoevéél congé heb ik nu eigenlijk op een jaar was het nu één week en een paar dagen tussendoor of gewoon "een paar dagen tussendoor"..... afin anders dan in de politiek blijkbaar.... verkeerde beroep gekozen zeker ??8O

Het is inderdaad totaal ongeloofwaardig dat de partij van de "hardwerkende Vlamingen" op vakantie vertrekt in de drukste periode van het jaar.

EddyBal 4 juni 2010 13:31

Peeters is toch ook op congé geweest. In China! ;)

Firestone 4 juni 2010 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 4792458)

Dat is niet erg, andere ministers uit de Vlaamse regering werkten inmiddels dubbel zo hard.
Bourgeois en Lieten bijvoorbeeld.

DONG ZHUO 4 juni 2010 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4792463)
Dat is niet erg, andere ministers uit de Vlaamse regering werkten inmiddels dubbel zo hard.
Bourgeois en Lieten bijvoorbeeld.

Lieten..... is dat niet die madam in dat rood kleedje die gezegd heeft dat ge voor haar moet stemmen maar dan niet haar mandaat die ze door de kiezer zal krijgen gaat invullen ???;-)

DONG ZHUO 4 juni 2010 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 4792458)

Peeters is dat die gast die op "herstelverlof" moest omdat hij op weg naar zijn werk van zijn paard gevallen is.... of is dat "gewoon" ne verkozene des volks ???;-)

Firestone 4 juni 2010 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DONG ZHUO (Bericht 4792478)
Lieten..... is dat niet die madam in dat rood kleedje die gezegd heeft dat ge voor haar moet stemmen maar dan niet haar mandaat die ze door de kiezer zal krijgen gaat invullen ???;-)

Bourgeois draagt (voor zover ik weet) nooit een rood kleedje, maar heeft net hetzelfde gezegd.

De schoofzak 4 juni 2010 13:54

Ik moei me niet met verlofplanningen van de mensen die opkomen voor andere partijen dan die waar ik voor sta.

En ik sta bovendien nog (lichtjes) pozitief tegenover andere V-partijen dan de mijn, voor zover het over het V-karakter gaat natuurlijk.

Maar zelfs mocht er in de nva ene zijn die voor het uittrekken van de stekker, een vakansie gepland had, ook effektief zijn vakansie opnemen, dan zou ik dat maar normaal vinden.

Ik heb zelf altijd graag mijn verlof opgenomen; ik heb vaak aangevraagd en bekomen verlof terug ingegeven, omdat "er op het werk iets tussenkwam, maar ikzelf geen boeking of andere dringende reden had".
Ik deed dat natuurlijk alleen tegenover die bazen die ook soepel waren tegenover mij, als ik eens iets dringends voor had.

EddyBal 4 juni 2010 14:04

Als je voor de pree van een senator nog niet je congé kan opzijzetten, ben je die ook niet waard.

toccata 4 juni 2010 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4792508)
Maar zelfs mocht er in de nva ene zijn die voor het uittrekken van de stekker, een vakansie gepland had, ook effektief zijn vakansie opnemen, dan zou ik dat maar normaal vinden.

Mocht iemand van Groen! zoiets doen ik zou echt paf staan, het is de week voor de verkiezingen, haar partij raakt maar niet uit het slop en zij is nationaal boegbeeld, en het enige boegbeeld van LDD waar heel Vlaanderen kan op stemmen, en ze vertekt op vakantie omdat die al geboekt was
Ben ik nu te naief maar zijn er echt géén mensen meer die iets overhebben voor hun idealen:|

DONG ZHUO 4 juni 2010 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4792493)
Bourgeois draagt (voor zover ik weet) nooit een rood kleedje, maar heeft net hetzelfde gezegd.

Let op ! voor ge t'weet loopt hij mss in een schotse kilt rond van weet ik welke kleur....:lol: en mag hij van zijn "clan" het mandaat niet opnemen !:-D

De schoofzak 4 juni 2010 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 4792539)
Als je voor de pree van een senator nog niet je congé kan opzijzetten, ben je die ook niet waard.

Ik ben geneigd om daarvoor het oordeel van de kiezer af te wachten.

Een bouwvakker die gewoon is op konzjee te gaan in het bouwverlof, gaat zich pas laten verleiden om dat uit te stellen, als zijn baas met een heeel stevige prim in 't zwart over de brug zal komen.

fonne 4 juni 2010 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 4792542)
Mocht iemand van Groen! zoiets doen ik zou echt paf staan, het is de week voor de verkiezingen, haar partij raakt maar niet uit het slop en zij is nationaal boegbeeld, en het enige boegbeeld van LDD waar heel Vlaanderen kan op stemmen, en ze vertekt op vakantie omdat die al geboekt was
Ben ik nu te naief maar zijn er echt géén mensen meer die iets overhebben voor hun idealen:|

Idealen? Bij de LDD? Het gaat bij de LDD over uw centen, en vooral wat ze daar allemaal voor zichzelf mee gaan kunnen doen.

lollysticky 4 juni 2010 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 4792542)

idealen? Anneke?
amai toch... da mens weet NIKS, maar dan ook NIKS van politiek. De interviews die ik met dat mens al gezien hebben waren een toonbeeld voor 'geen inhoud'. Ze zit daar enkel om haar pree op te strijken, dat is alles. Spijtig genoeg zijn er nog dag-allemaal en tv-story mensen die op zo'n individuen stemmen.

dominatrix 5 juni 2010 11:09

Ze doet wat ze wil, op vakantie gaan of niet. Het zegt veel over haar en vooral over het gegeven dat men hier al aanhaalde: Ldd heeft geen ideaal. Daar gaat het om.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be