![]() |
Zal de LDD de kiesdrempel halen?
Volgens mij zouden we eens het omgekeerde kunnen krijgen van de vorige verkiezingen.
Vorige verkiezingen werd de LDD overroepen en de NVA kreeg uiteindelijk het been. Nu vica verca? |
nee, ik denk niet dat het omgekeerde zal gebeuren. LDD zal het moeilijk hebben, maar ik hoop echt dat ze het halen in alle provincies
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb net even gekeken wie voor de senaat voor LDD eerste ovolger is, want an de baetselier is haar zetel niet waard, en moet die dus afstaan
Eerste opvolgster = Noëlla Appermans. |
Citaat:
|
ach, 't zijn brulkikkers, maar elke V-partij verdient een dikke score.
|
Ik denk het niet. Volgens mij was dat geen slimme zet van JMDD om te verklaren dat hij ermee zal stoppen als de partij te weinig haalt bij deze verkiezingen. Dat zou wel eens het omgekeerde effect kunnen hebben: die woorden lijken op die van een man die de bui al ziet hangen en zich opmaakt voor een eervolle nederlaag.
Daarbij, ik vermoed dat een aantal LDD-kiezers strategisch N-VA gaat stemmen vanwege de uitzonderlijke toestand. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De sossen,liberalen,katholieken,groenen,VBers aanvankelijk ook, zunne. Leg jij mij eens uit hoe je een nieuwe partij kan beginnen zonder" overlopers"? Als de Groenen bv 3% meer halen,awel dan hebben ze 3% overlopers gehad. Trouwens wie nooit van mening verandert is een ezel(filosoof?). |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de LDD zal niet verdwijnen,maar van naam veranderen. Dat staat nu al vast. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be