Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   ... en de BUB? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=139831)

lollysticky 4 juni 2010 18:53

... en de BUB?

Het is reeds een tijdje geleden dat ik één van hun persberichten heb kunnen smaken. Opperbubbels zijn op dit forum ook nog niet hun 'stem voor ons, alle belgen zijn voor een unitaire staat' posts komen spuien...

zijn ze zo volop met hun campagne bezig, of heb ik het een en het ander (lees: nieuwe interne strubbelingen) gemist?

iemand een gokje wagen hoeveel % ze zullen halen, of beter gezegd, hoeveel ‰?

fonne 4 juni 2010 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 4793309)
Het is reeds een tijdje geleden dat ik één van hun persberichten heb kunnen smaken. Opperbubbels zijn op dit forum ook nog niet hun 'stem voor ons, alle belgen zijn voor een unitaire staat' posts komen spuien...

zijn ze zo volop met hun campagne bezig, of heb ik het een en het ander (lees: nieuwe interne strubbelingen) gemist?

iemand een gokje wagen hoeveel % ze zullen halen, of beter gezegd, hoeveel ‰?

Hier de stemmen voor de Provincie Antwerpen: B.U.B. ZERO votes.

Vlaanderen Boven 4 juni 2010 20:07

Na het strategisch briljante monsterkartel met de Franstalige massapartij CDF is er werkelijk geen houden meer aan. Ik voorspel dat ze de N-VA ver achter zich zullen laten. Zelfs in de provincies waar ze geen lijsten hebben kunnen indienen. Zo populair zijn ze nu eenmaal.

Vette Pois(s)on 4 juni 2010 20:11

blub blub blub

Shadowke 4 juni 2010 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 4793459)
Na het strategisch briljante monsterkartel met de Franstalige massapartij CDF is er werkelijk geen houden meer aan. Ik voorspel dat ze de N-VA ver achter zich zullen laten. Zelfs in de provincies waar ze geen lijsten hebben kunnen indienen. Zo populair zijn ze nu eenmaal.

:rofl:

fonne 4 juni 2010 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 4793309)

Nee hoor, ze hebben vastgesteld dat de pers niet naar hen toe wil komen. En dus gaan zij naar de pers. Met een massabetoging op 6 juni, vertrekkend vanop het Meiserplein, helemaal tot aan de gebouwen van de VRT, overal zal het zwart van het volk zien. Niet te missen:-P

DONG ZHUO 4 juni 2010 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 4793553)
Nee hoor, ze hebben vastgesteld dat de pers niet naar hen toe wil komen. En dus gaan zij naar de pers. Met een massabetoging op 6 juni, vertrekkend vanop het Meiserplein, helemaal tot aan de gebouwen van de VRT, overal zal het zwart van het volk zien. Niet te missen:-P

WAOOW.......... en gaan ze ALLE DRIE komen de voltallige BUB ????:lol::lol::lol:

EddyBal 4 juni 2010 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DONG ZHUO (Bericht 4793635)
WAOOW.......... en gaan ze ALLE DRIE komen de voltallige BUB ????:lol::lol::lol:

Bekijk hun lijst eens op www.verkiezingssite.be (ook van Politics) en zie: allemaal bijna adelijke namen... Maar wel meer dan 3.

DONG ZHUO 4 juni 2010 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 4793641)
Bekijk hun lijst eens op www.verkiezingssite.be (ook van Politics) en zie: allemaal bijna adelijke namen... Maar wel meer dan 3.

meer dan 3 namen op hun lijst OK.....

maar hoeveel van die ronkende adel-lijke namen gaan zich vanuit hun bourgeoisie optrekjes écht naar buiten begeven om "op de straat, afin dans la rue" tussen het "gewone volk" te komen lopen ???? 2..... 3..... als't weer een beetje meezit !:lol:

lollysticky 4 juni 2010 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 4793641)

adellijke namen... die ze zichzelf gegeven hebben zonder reden, zoals opperbubbel Dauphin

fonne 4 juni 2010 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DONG ZHUO (Bericht 4793635)

Misschien krijgen ze nog steun van Lijst 24 in BHV?

fonne 4 juni 2010 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 4793693)
adellijke namen... die ze zichzelf gegeven hebben zonder reden, zoals opperbubbel Dauphin

Dat zijn die van het CDF, een club van 90-plussers ontsnapt uit het RVT.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be