Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Vs Special Terror operations forces actief in 75 landen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=139835)

Breezertrut 4 juni 2010 20:29

Vs Special Terror operations forces actief in 75 landen

Wanneer gaat de wereld eens wat ondernemen in de war on terror? Deze terreurstaat kan ongestraft door blijven gaan.

Citaat:

Special Operations forces have grown both in number and budget, and are deployed in 75 countries, compared with about 60 at the beginning of last year. In addition to units that have spent years in the Philippines and Colombia, teams are operating in Yemen and elsewhere in the Middle East, Africa and Central Asia.
Citaat:

One advantage of using "secret" forces for such missions is that they rarely discuss their operations in public.
Precies.

Citaat:

Obama, one senior military official said, has allowed "things that the previous administration did not."
Erger als Bush dus.

Citaat:

Plans exist for preemptive or retaliatory strikes in numerous places around the world
Ongetwijfeld.

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn...l?hpid=topnews

RodeLantaarn 5 juni 2010 14:17

De terreurstaat USA heeft het voordeel dat het de media zo danig in de hand heeft dat het elke boerenpummel om het even wat wijs kan maken, en zo aanhang te creëren. Dit zo goed als altijd tegen het algemeen belang in.

Dixie 5 juni 2010 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breezertrut (Bericht 4793500)
Wanneer gaat de wereld eens wat ondernemen in de war on terror?

op naar de 100, de terroristen kunnen niet genoeg bestreden worden goede zaak voor het nu nog 'vrije' westen

Breezertrut 5 juni 2010 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4794471)
op naar de 100, de terroristen kunnen niet genoeg bestreden worden goede zaak voor het nu nog 'vrije' westen

Ze worden helemaal niet bestreden. Je mist het punt volledig. Tot ze hier komen te zitten, ga je nog meer huilen van 2derangsburgerschap zeker.

RodeLantaarn 5 juni 2010 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breezertrut (Bericht 4794476)
Ze worden helemaal niet bestreden. Je mist het punt volledig. Tot ze hier komen te zitten, ga je nog meer huilen van 2derangsburgerschap zeker.

Zoals altijd, ziet de gemiddelde idioot de zon niet door de wolken. Moet men een subtieler blik werpen op de maatschappij, faalt de meerderheid de zaak te doorgronden en blaat men eenvoudigweg het establishment na. Het is in feite meelijwekkend, ze zijn niet in staat tot inzicht.

Dixie 5 juni 2010 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breezertrut (Bericht 4794476)

ach waarom nog reageren op een GEBANDE DUBBELNICK eigenlijk ...

ik zal huilen van blijschap mochten ze komen (en liefst zo snel mogelijk)

als jij je 'helden' de zelfmoordenaars wil volgen dan doe je dat maar, gelieve dit evenwel te doen zonder onschuldigen mee te nemen aub!

RodeLantaarn 5 juni 2010 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4794487)

als jij je 'helden' de zelfmoordenaars wil volgen dan doe je dat maar, gelieve dit evenwel te doen zonder onschuldigen mee te nemen aub!

Wat mijn vorig punt dus volledig bewijst. Dank.

Dixie 5 juni 2010 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn (Bericht 4794484)
Zoals altijd, ziet de gemiddelde idioot de zon niet door de wolken. Moet men een subtieler blik werpen op de maatschappij, faalt de meerderheid de zaak te doorgronden en blaat men eenvoudigweg het establishment na. Het is in feite meelijwekkend, ze zijn niet in staat tot inzicht.

een bijna subtiele persoonlijke aanval, ik zou zeggen blijven oefenen...

Dixie 5 juni 2010 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn (Bericht 4794488)
Wat mijn vorig punt dus volledig bewijst. Dank.

aldus de pc held

:lol:

RodeLantaarn 5 juni 2010 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4794491)
een bijna subtiele persoonlijke aanval, ik zou zeggen blijven oefenen...

Enkel op voorwaarde dat jij oefent in lezen.

Breezertrut 5 juni 2010 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4794487)

Tot ze uw familie uitmoorden met drones op verdenking van zeker.

Jij geeft ze een vrijgeleide omdat ze moslims uitmoorden. Dat past in je agenda. Daar kikker je van op.

Maar je kent de vijand blijkbaar niet goed, ze moorden enkel nu moslims omdat die nogal over resources bezitten. Morgen kunnen wij het zijn.

RodeLantaarn 5 juni 2010 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4794494)
aldus de pc held

:lol:

Flauw. Heeft trouwens niets te maken met wat ik zeg. Maar ik snap wel dat inzicht te veel gevraagd is, vooral komende van mensen zoals u.

Breezertrut 5 juni 2010 14:33

En dan zijn wij de terroristen die hen van "hun" resources weerhouden.

Erwinvds 5 juni 2010 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breezertrut (Bericht 4794497)

Jij geeft ze een vrijgeleide omdat ze moslims uitmoorden. Dat past in je agenda. Daar kikker je van op.

Maar je kent de vijand blijkbaar niet goed, ze moorden enkel nu moslims omdat die nogal over resources bezitten. Morgen kunnen wij het zijn.

It takes two to tango. Niemand wilt echt dat de muziek ophoudt.

Dixie 5 juni 2010 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn (Bericht 4794496)
Enkel op voorwaarde dat jij oefent in lezen.

ik ben gestopt met het lezen van deze onzin, aangezien ik dit reeds allemaal heb gelezen onder zijn vorige nick(s) en eenmaal is meer dan voldoende :-D

Dixie 5 juni 2010 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breezertrut (Bericht 4794497)

die gekken die jij adoreert hebben al meer van hun eigen volk over de kling gejaagd dan alle buitenlandse troepen samen

Breezertrut 5 juni 2010 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4794511)
die gekken die jij adoreert hebben al meer van hun eigen volk over de kling gejaagd dan alle buitenlandse troepen samen

En dat zou het volgens uw simpel denken goedpraten mocht uw holle bewering kloppen? En welke gekken zou ik adoreren?

RodeLantaarn 5 juni 2010 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4794511)

Dat kan ik even goed van jou beweren.

Dixie 5 juni 2010 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn (Bericht 4794498)
Flauw. Heeft trouwens niets te maken met wat ik zeg. Maar ik snap wel dat inzicht te veel gevraagd is, vooral komende van mensen zoals u.

ik heb in ieder geval het inzicht niet te collaboreren met terroristen en wat voor dhimmi te gaan spelen zoals mensen als u

Breezertrut 5 juni 2010 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4794523)
ik heb in ieder geval het inzicht niet te collaboreren met terroristen en wat voor dhimmi te gaan spelen zoals mensen als u

Je doet het toch maar. Zo dom dat je het zelf niet beseft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be