![]() |
"Links" Front: geen splitsing BHV... wél uitbreiding Brussel. FDF = FDG?
Het Front des Gauches wil Brussel drastisch uitbreiden tot heel Brabant.
http://www.standaard.be/video/videop...ideoid=4042475 Bij deze dus een oproep aan iedere Vlaming om daar vooral niet op te stemmen. |
Citaat:
-verkiezingen door een loterij? - de superman van Belgie? Doet mij allemaal serieus de wenkbrauwen fronsen. Wie is daar aan het woord? |
Aangesteld als kandidaat per lotto-trekking neem ik aan? Zijn andere euh 'voorstellen' heb ik niet eens aangehaald omdat die te onnozel waren om aandacht aan te geven. Zijn Brussel-standpunt is het enige euh "zinnige" en daarmee heeft hij het wat mij betreft al verkorven voor dat FdG gedoe.
|
Let wel, Front des Gauches/Links Front is niet alleen Jan Bucquoy natuurlijk. JB is gewoon een dwarsligger, als morgen iedereen een unitair België bepleit, wordt hij de grootste separatist.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke Vlaming stemt er nu voor zo'n zootje? Er zijn ondertussen al twaalvendertig linkse partijen die elk 0,09 procent van de stemmen gaan krijgen.
|
Citaat:
De andere is Arne Baillière, voormalig gemeenteraadslid voor de KP. |
Citaat:
De vraag is waarom Front des Gauches iemand zonder eigen ideeën (neemt gewoon altijd het tegenovergestelde standpunt in van de meerderheid) op hun lijst te zet. Vermoedelijk omdat zijn huidige standpunten in de smaak vallen bij de andere (bijna uitsluitend Franstalige) partijen van het Front des Gauches. LSP is zichzelf een behoorlijke strop rond de nek aan het plaatsen binnen het FdG-clubje. Het is niet omdat je pleit voor "linkse eenheid", dat je ineens een lijst moet vormen met alle halve garen van België. |
Zijn grand-bruxelles is wellicht de reden ook waarom ze hem op de lijst hebben gezet. FdG = FDF in een linkserige versie.
|
en veel stemmen zullen ze halen in Vlaanderen ... NOT
|
Citaat:
|
Ge zult het misschien niet willen geloven, maar er hangen hier in de buurt zelfs affiches van dat 'links' front bij mensen thuis.
Neen, niet bij mij, maar in het huis op het hoekje lijken ze er wel het hoofdkwartier te hebben gehuisvest. |
Citaat:
maar of ze veel stemmen gaan halen in BHV? |
Citaat:
http://picasaweb.google.be/lh/photo/...eat=directlink |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be