![]() |
Boze Heks: Joden moeten terug naar hun thuis!
en raad eens welke die thuis is?
Een weerzinwekkende vertoning van de antisemiet Helen Thomas: http://www.youtube.com/watch?v=RQcQd...layer_embedded |
Citaat:
|
Ze heeft overschot van gelijk. Het brutaal onmenselijk apartheidsregimestaat heeft geen enkel recht om te bestaan. Dat ze dus maar opzouten waar ze wel welkom zijn en hun bulldozers meenemen.
Als ze land kunnen krijgen, kunnen we dat evengoed weer ongedaan maken. Dit concept was toch gedoemd om te mislukken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 statenoplossing, Palestina vrijwaren van hun koloniale bezetters.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die dat in Palestina willen blijven wonen, mogen dat gerust. De zionistische staat moet zijn tenten maar elders gaan opzetten.
Any takers? |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk. De Israeli's zijn er om te blijven. En zeker diegenen die in de afgelopen zestig jaar Israel geboren zijn, hebben geen ander land van herkomst dan Israel. Misschien was de stichting ervan een fout. Ik weet het niet, ik ken dat stuk geschiedenis niet genoeg. Maar ze terugdraaien kunnen we niet. Idealiter zou ik voor de ontbinding van Israel en Palestina pleiten, en voor de stichting van een eenheidsstaat Israstina (of Palrael). Is dat haalbaar? in de huidige stand van zaken niet. Er is teveel bloed gevloeid, teveel onrecht gebeurd om dat even opzij te zetten. De meest werkbare optie lijkt me twee staten, die en vrijwillige federatie aangaan. Maar wat die Helen dingske zegt, dat is onzin. |
Citaat:
En zo goed gaat het niet met het samenleven tussen de twee vijandige volkeren: de Vlamingen en de Walen. Misschien moeten we België teruggeven aan de Galliërs. |
Citaat:
|
Citaat:
Vervelend eh. |
Citaat:
Maar jij weet toch wie de semieten zijn? Alle volkeren die afgestamd zijn van de Israëlieten (een gemeenschap binnen de natie van kanaän) en Ismaëlieten. |
Julius Caesar had het al over de Belgae - een recalcitrante groep die hij destijds niet de baas kon worden.
Nu, die situatie is niet veranderd in België - zelfs de Belgae zelf kunnen er niets mee .......8-) |
En alsof Duitsland en Polen zomaar de grens openzetten voor 5,5 miljoen Joden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be