Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Boze Heks: Joden moeten terug naar hun thuis! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=139851)

Karel Martel B 5 juni 2010 12:27

Boze Heks: Joden moeten terug naar hun thuis!

en raad eens welke die thuis is?

Een weerzinwekkende vertoning van de antisemiet Helen Thomas:

http://www.youtube.com/watch?v=RQcQd...layer_embedded

Cdude 5 juni 2010 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 4794290)

In elk geval niet Israel.

Breezertrut 5 juni 2010 12:42

Ze heeft overschot van gelijk. Het brutaal onmenselijk apartheidsregimestaat heeft geen enkel recht om te bestaan. Dat ze dus maar opzouten waar ze wel welkom zijn en hun bulldozers meenemen.

Als ze land kunnen krijgen, kunnen we dat evengoed weer ongedaan maken. Dit concept was toch gedoemd om te mislukken.

den dinges 5 juni 2010 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4794309)
In elk geval niet Israel.

Zeg eens, Cdude ! Die Helen Thomas, is dat uw lief niet ? Je zou daar toch goed mee overeenkomen anders !! Mischien eens werk van maken ?;-)

den dinges 5 juni 2010 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breezertrut (Bericht 4794314)
Ze heeft overschot van gelijk. Het brutaal onmenselijk apartheidsregimestaat heeft geen enkel recht om te bestaan. Dat ze dus maar opzouten waar ze wel welkom zijn en hun bulldozers meenemen.

Als ze land kunnen krijgen, kunnen we dat evengoed weer ongedaan maken. Dit concept was toch gedoemd om te mislukken.

Je doet je avatar's naam eer aan met deze uitleg moet ik zeggen. Schol !

Breezertrut 5 juni 2010 12:47

1 statenoplossing, Palestina vrijwaren van hun koloniale bezetters.

ShoshannaKimberley 5 juni 2010 13:16

Citaat:

http://www.youtube.com/watch?v=RQcQd...layer_embedded

Ik dacht meteen aan die andere heks, de zwarte weduwe :

Savatage 5 juni 2010 13:19

Citaat:

Wat een fossiel. Nu ja, ze heeft ook recht op haar mening, hoe waanzinnig die ook mag zijn.

driewerf 5 juni 2010 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breezertrut (Bericht 4794314)

Onmogelijk en dat weet ge. Er zijn trouwens al minstens twee generaties Israeli's geboren, voor wie dus 'thuis' Israel is.

Breezertrut 5 juni 2010 13:31

Die dat in Palestina willen blijven wonen, mogen dat gerust. De zionistische staat moet zijn tenten maar elders gaan opzetten.

Any takers?

Cdude 5 juni 2010 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 4794377)
Onmogelijk en dat weet ge. Er zijn trouwens al minstens twee generaties Israeli's geboren, voor wie dus 'thuis' Israel is.

Hoeveel gen Inca's, Maya's, ... waren er toen "de beschaving" arriveerde?

driewerf 5 juni 2010 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4794388)
Hoeveel gen Inca's, Maya's, ... waren er toen "de beschaving" arriveerde?

Mee eens. Maar het is toch onzinnig om te eisen dat de nazaten van de kolonisten terug naar Europa zouden moeten.

Kijk. De Israeli's zijn er om te blijven. En zeker diegenen die in de afgelopen zestig jaar Israel geboren zijn, hebben geen ander land van herkomst dan Israel.

Misschien was de stichting ervan een fout. Ik weet het niet, ik ken dat stuk geschiedenis niet genoeg. Maar ze terugdraaien kunnen we niet. Idealiter zou ik voor de ontbinding van Israel en Palestina pleiten, en voor de stichting van een eenheidsstaat Israstina (of Palrael). Is dat haalbaar? in de huidige stand van zaken niet. Er is teveel bloed gevloeid, teveel onrecht gebeurd om dat even opzij te zetten.

De meest werkbare optie lijkt me twee staten, die en vrijwillige federatie aangaan. Maar wat die Helen dingske zegt, dat is onzin.

ShoshannaKimberley 5 juni 2010 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 4794568)
Mee eens. Maar het is toch onzinnig om te eisen dat de nazaten van de kolonisten terug naar Europa zouden moeten.

Kijk. De Israeli's zijn er om te blijven. En zeker diegenen die in de afgelopen zestig jaar Israel geboren zijn, hebben geen ander land van herkomst dan Israel.

Misschien was de stichting ervan een fout. Ik weet het niet, ik ken dat stuk geschiedenis niet genoeg. Maar ze terugdraaien kunnen we niet. Idealiter zou ik voor de ontbinding van Israel en Palestina pleiten, en voor de stichting van een eenheidsstaat Israstina (of Palrael). Is dat haalbaar? in de huidige stand van zaken niet. Er is teveel bloed gevloeid, teveel onrecht gebeurd om dat even opzij te zetten.

De meest werkbare optie lijkt me twee staten, die en vrijwillige federatie aangaan. Maar wat die Helen dingske zegt, dat is onzin.

Sinds hoe lang bestaat België trouwens? Niet bijster lang dacht ik. 1830?
En zo goed gaat het niet met het samenleven tussen de twee vijandige volkeren: de Vlamingen en de Walen. Misschien moeten we België teruggeven aan de Galliërs.

The Common Sense 5 juni 2010 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley (Bericht 4794591)
En zo goed gaat het niet met het samenleven tussen de twee vijandige volkeren: de Vlamingen en de Walen. Misschien moeten we België teruggeven aan de Galliërs.

:roll: Belachelijke opmerking... Welke Galliërs? En dan is er nog het probleem dat wij geen immigranten zijn, maar Israëli's wél.

Cdude 5 juni 2010 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley (Bericht 4794591)

Vervelend dat de Galliers niet meer bestaan, de Palestijnen wel EN velen, die de verdrijving hebben meegemaakt leven nog en kunnen dus hun eigendom claimen.

Vervelend eh.

porpo 5 juni 2010 19:23

Citaat:

antisemiet

Pardon?
Maar jij weet toch wie de semieten zijn?
Alle volkeren die afgestamd zijn van de Israëlieten (een gemeenschap binnen de natie van kanaän) en Ismaëlieten.

D'ARTOIS 5 juni 2010 20:27

Julius Caesar had het al over de Belgae - een recalcitrante groep die hij destijds niet de baas kon worden.
Nu, die situatie is niet veranderd in België - zelfs de Belgae zelf kunnen er niets mee .......8-)

liberalist_NL 5 juni 2010 22:53

En alsof Duitsland en Polen zomaar de grens openzetten voor 5,5 miljoen Joden.

den dinges 5 juni 2010 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 4794568)

Je hebt gelijk. Dat ze een voorbeeld nemen aan België.:-)

den dinges 5 juni 2010 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door porpo (Bericht 4795051)
Pardon?
Maar jij weet toch wie de semieten zijn?
Alle volkeren die afgestamd zijn van de Israëlieten (een gemeenschap binnen de natie van kanaän) en Ismaëlieten.

Dat ze dan Israël en Palestina afschaffen, en een nieuw land maken : Semitïe. Met twee staatsgodsdiensten : judaïsme en islam. Of zelfs met een nieuwe godsdienst : gereformeerde judaïslam. Allemaal met een baard, zwarte kleren enz. Iedereen tevreden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be