Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Dewever's stunt met Di Ruppo (https://forum.politics.be/showthread.php?t=139860)

SS Leon Bult 5 juni 2010 13:13

Dewever's stunt met Di Ruppo

De wever is tegenwoordig goede maatjes aan het worden met Di Ruppo (wat men vroeger niet kon zeggen)
DUS daar moet iets achter zitten.

Prognose
Dat Dewever eventueel premier zou kunnen worden zit er "dik" in.
Doch Dewever weet goed van zichzelf dat zowel Belgie als hijzelf daar nog niet aan toe is. (Vlaams Minister President - Ja)

Waarom gaat hij dit niet bereiken ?
- Volledige tegenkanting van de Walen
- Belgie is zo verzuurd dat hij zelf weet, dat er toch niets aan te doen is en de eer aan zichzelf houdt.
- Eigenlijk heeft hij geen interesse voor een Belgische structuur en is BHV zijn verslaving.

Hoe moet hij zich hier uit trekken om niet af te gaan als een gieter bij de bevolking?( bij overwinning)
- Goed bevriend geraken met een belangrijke Waal die wel het Premierschap aankan
- Volgens mijns inziens is dit Di Ruppo in ruil voor BHV of toch een grote koek hiervan.

Besluit
- Mocht dit zo zijn, verdubbeld Dewever zijn populariteit, daar hij zijn woord heeft gehouden met BHV
- Walen zullen niet zo gemakkelijk meer - NON -zeggen indien Wallonie de Premier mag leveren.
- Di Ruppo zal proberen de hete kolen uit het vuur te halen (wat hem waarschijnlijk niet zal lukken)
- Dewever is klaar voor Vlaams Minister President

Txiki 5 juni 2010 20:29

Is dit forum je persoonlijke blog geworden?

gehuigert 5 juni 2010 20:33

Ik vraag mij af hoe veel nonsens iemand moet posten voor hij een waarschuwing krijgt ...

EddyBal 5 juni 2010 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4795143)
Ik vraag mij af hoe veel nonsens iemand moet posten voor hij een waarschuwing krijgt ...

Zolang het niet beledigend of racistisch is, geen probleem. Niemand is verplicht tot lezen noch antwoorden. Als je van zulke trol afwil is NIET reageren de enige methode.

gehuigert 5 juni 2010 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 4795152)
Zolang het niet beledigend of racistisch is, geen probleem. Niemand is verplicht tot lezen noch antwoorden. Als je van zulke trol afwil is NIET reageren de enige methode.

Leugens verspreiden (bvb. zijn post over De Croo) vind ik beledigend. Iedereen mag gewoon wat uit zijn duim zuigen en posten dus?

an1958 5 juni 2010 20:45

minister president

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SS Leon Bult (Bericht 4794353)
De wever is tegenwoordig goede maatjes aan het worden met Di Ruppo (wat men vroeger niet kon zeggen)

Prognose
Doch Dewever weet goed van zichzelf dat zowel Belgie als hijzelf daar nog niet aan toe is. (Vlaams Minister President - Ja)

- Belgie is zo verzuurd dat hij zelf weet, dat er toch niets aan te doen is en de eer aan zichzelf houdt.
- Eigenlijk heeft hij geen interesse voor een Belgische structuur en is BHV zijn verslaving.

Hoe moet hij zich hier uit trekken om niet af te gaan als een gieter bij de bevolking?( bij overwinning)
- Goed bevriend geraken met een belangrijke Waal die wel het Premierschap aankan
- Volgens mijns inziens is dit Di Ruppo in ruil voor BHV of toch een grote koek hiervan.

Besluit
- Mocht dit zo zijn, verdubbeld Dewever zijn populariteit, daar hij zijn woord heeft gehouden met BHV
- Walen zullen niet zo gemakkelijk meer - NON -zeggen indien Wallonie de Premier mag leveren.
- Di Ruppo zal proberen de hete kolen uit het vuur te halen (wat hem waarschijnlijk niet zal lukken)

Verkoop het vel van de beer niet,voor hij geschoten is...Wacht gerust eerst de verkiezingen af...8-)8-)8-)

Xenophon 5 juni 2010 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4795155)
Leugens verspreiden (bvb. zijn post over De Croo) vind ik beledigend. Iedereen mag gewoon wat uit zijn duim zuigen en posten dus?

We mogen toch nog eens lachen ook?

gehuigert 5 juni 2010 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4795195)
We mogen toch nog eens lachen ook?

1x is grappig, 2x is grappig, 3x is minder grappig, vanaf meer is het vervelend en spam.

Tejokus 5 juni 2010 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4795143)

Ook vrije meningsuiting?

gehuigert 5 juni 2010 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus (Bericht 4795234)
Ook vrije meningsuiting?

Dat hij dat doen op 'over koetjes en kalfjes' forum, of gewoonweg op fora waar lezers op de hoogte willen gehouden worden met die nonsens. Elk forum heeft een doelgroep...

guido 007 5 juni 2010 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SS Leon Bult (Bericht 4794353)

Prognose

Besluit

:sleeping:

EddyBal 5 juni 2010 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4795242)
Dat hij dat doen op 'over koetjes en kalfjes' forum, of gewoonweg op fora waar lezers op de hoogte willen gehouden worden met die nonsens. Elk forum heeft een doelgroep...

Er bestaat een "negeerknop". Naam klikken en je ziet hem. Dan hoef je nooit nog iets van hem te lezen ...

gehuigert 6 juni 2010 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 4795518)
Er bestaat een "negeerknop". Naam klikken en je ziet hem. Dan hoef je nooit nog iets van hem te lezen ...

Ik heb maar 4 opties als ik zijn naam klik en de negeerknop is daar niet bij... Maar als die knop bestaat, graag.

EddyBal 6 juni 2010 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4795526)
Ik heb maar 4 opties als ik zijn naam klik en de negeerknop is daar niet bij... Maar als die knop bestaat, graag.

Oops, ik zie hem ook niet... nog eens zoeken, momentje ;)

EddyBal 6 juni 2010 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4795526)

Die "knop" staat op de pagina als je zijn profiel gaat bekijken . Rechts.

het is een tekst : voeg toe aan je negeerlijst

gehuigert 6 juni 2010 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 4795533)
Die "knop" staat op de pagina als je zijn profiel gaat bekijken . Rechts.

het is een tekst : voeg toe aan je negeerlijst

Ah got it, spijtig dat zijn threads zelf niet verdwenen zijn

EddyBal 6 juni 2010 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4795537)
Ah got it, spijtig dat zijn threads zelf niet verdwenen zijn

Tja, je kan niet alles willen he ;)

fox 6 juni 2010 00:14

Dat Dewever Dirupo wel ziet zitten als premier is correct. De redenen die jij aanhaalt zijn echter compleet verkeerd en illustreren nog maar eens je schrijnend gebrek aan Belgische politieke kennis. Het lijkt me dan ook overbodig dat je nog nieuwe topics opent. Ik zou misschien eerst beginnen met dit forum te volgen tot je enigszins begrijpt waar de klepel hangt.

guido 007 6 juni 2010 04:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4795543)
Dat Dewever Dirupo wel ziet zitten als premier is correct. De redenen die jij aanhaalt zijn echter compleet verkeerd en illustreren nog maar eens je schrijnend gebrek aan Belgische politieke kennis. Het lijkt me dan ook overbodig dat je nog nieuwe topics opent. Ik zou misschien eerst beginnen met dit forum te volgen tot je enigszins begrijpt waar de klepel hangt.

2

Henri1 6 juni 2010 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4795232)
1x is grappig, 2x is grappig, 3x is minder grappig, vanaf meer is het vervelend en spam.

En U gaat dat bepalen ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be