Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Uw geld gaat naar gedegenereerden... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=139867)

Karel Martel B 5 juni 2010 15:04

Uw geld gaat naar gedegenereerden...

Crisis? Gelukkig is er nog geld voor de belangrijke zaken:

Citaat:

Gedetineerden in ons land kunnen hun tattoo goedkoop laten verwijderen. Zij moeten slechts tien procent van de behandeling betalen, Justitie betaalt de rest.
En wat kost dat?

Citaat:

De laserbehandeling is langdurig en kostbaar. Voor één tatoeage zijn zo'n tien consulten nodig, wat op 2.000 �* 2.500 euro neerkomt.

Vendetta 5 juni 2010 15:55

Prijs die ik graag betaal, het alternatief is levenslange dop omdat ze aan geen werk geraken. Ik geef u gelijk, tis triestig, maar wat kunnen we doen...

Vendetta

Karel Martel B 5 juni 2010 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vendetta (Bericht 4794686)
Prijs die ik graag betaal, het alternatief is levenslange dop omdat ze aan geen werk geraken. Ik geef u gelijk, tis triestig, maar wat kunnen we doen...

Een ruggegaat groeien?

Vendetta 5 juni 2010 16:26

Je moet weten wat u wil, wilt u er dan geen 'normale' gasten van maken? Ik wel, de maatschappij heeft niets aan een bende SA'ers...

Vendetta

Karel Martel B 5 juni 2010 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vendetta (Bericht 4794751)
Je moet weten wat u wil, wilt u er dan geen 'normale' gasten van maken?

Neen. Waarom zou ik?

Ik heb er toch ook geen crapuul van gemaakt?

Vendetta 5 juni 2010 17:03

Ik heb persoonlijk ook bitter weinig te maken met alle wereldproblemen van de dag van vandaag, toch zou ik ze graag oplossen. U niet en dat is uw goed recht, maar dan moet ik u in een volgende thread ook niet horen kankeren over het feit dat dit 'krapuul' zoals u het in uw eigen woorden zou zeggen, geen werk heeft en marginaal is...

Vendetta

Hot Marijke 5 juni 2010 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vendetta (Bericht 4794751)
Je moet weten wat u wil, wilt u er dan geen 'normale' gasten van maken? Ik wel, de maatschappij heeft niets aan een bende SA'ers...

Vendetta

Sturm Abteilung? Sind Sie zurück?

Zwartengeel 5 juni 2010 18:07

Gezien de titel van deze draad dacht ik eerst dat het over de royals van Laken ging gaan.

andev 5 juni 2010 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vendetta (Bericht 4794686)

Vendetta

Wat we kunnen er aan doen? Stoppen met de met geld rondstrooiende onnozelaars te zijn misschien?
We zouden ze bij het buitenkomen van de gevangenis elk 5 of tien miljoen kunnen geven zodat ze zich direct al het nodige kunnen aanschaffen en als volwaardige burgers in eigen huis en mooie auto niet meer opvallen?
We zijn goed bezig, de komende generaties gaan hun lol niet opkunnen als we nog zo wat verder doen!

andev 5 juni 2010 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4794951)
Gezien de titel van deze draad dacht ik eerst dat het over de royals van Laken ging gaan.

Filip met "mama" op zijn arm als tattoo?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be