![]() |
Hoeveel zetels haalt LDD?
Hoeveel zetels haalt LDD?
Nu hebben ze er 5 (juist genoeg om een fractie te vormen) De peilingen geven een resultaat aan dat net boven de kiesdrempel uitkomt, waardoor het moeilijk is te voorspellen... |
Ik denk dat het weer 5 zal zijn:
2 in Westvlaanderen 1 in oostvlaanderen 1 in Limburg (Lode Vereeck) en dan nog één zetel Antwerpen, ook al is het een sterke kandididaat (Rob van de velde) zal moeilijk worden vanwege De Wever (thuisstad) Ik zou durven gokken op Piet Deslé in BHV |
Eentje. Die van de voorzitter.
|
6 of meer.
Geloof me de LDD zal de verrassing zijn van de verkiezingen. Niet zo dan een bak Duvel voor jou. Ik denk dat Antwerpen,Limburg en Brussel beter zullen scoren dan vorige keer.;-) In West-Vlaanderen kunnen we stemmen pikken van Leterme. |
Hopelijk geen in de senaat. Als uwe lijsttrekker de week voor de verkiezingen op verlof gaat en nooit op tv in debat gaat, verdien je dat niet.
|
Citaat:
Volgende week in kranten en op de radio. Anne is gewoon wat energie gaan bijtanken. Bovendien bleef ze actief op internet. Taktisch niet slecht gezien. |
Citaat:
|
3
2 in WVL 1 in de senaat (weten we meteen wie binnen 4 jaar zwaar gebuisd is als senator) |
Ik hoop 0 maar ik denk 5 - 6 ofzo.
|
Citaat:
Laat de Duvel maar al komen => Hoboken ;) BDW zuigt alle partijen leeg, en jullie senatrice vind het niet eens de moeite om stemmen te ronselen voor haar dikbetaalde zeteltje... Denk jij echt dat de mensen dan op LDD blijven stemmen? Hoe gek schat jij de Vlaming in? |
Citaat:
|
0 in senaat. 1 kamerzetel, Dedecker zelf in West-Vlaanderen.
|
Citaat:
|
Altijd sympatie voor de man, maar gisteren kwam hij nogal onsportief over met zijn steekjes naar NVA.
Toch blijf ik hem succes wensen. |
Citaat:
ik zie J-M binnenkort (opnieuw) aan de deur van BartDW aankloppen.... mark my words... |
Citaat:
Ik wens BDW veel succes toe als ook FDW,maar ik vrees dat BDW met dezelfde groeipijnen zal kampen als JMDD vorige verkiezingen. |
Volgens mij twee: één in West-Vlaanderen (De Decker himself) en één nipt in Oost-Vlaanderen.
|
Gemiddelde van de pol is 3 zetels.
|
Ik gok op 4 voor de kamer: 2 in West-VL, 1 in Oost-VL en nog ergens te lande een nipte zetel.
Senaat denk ik aan 1 |
Drie zetels. Ik kan met de beste wil hen niet veel meer zien behalen. Het wordt erop of eronder, de Standaard-VRT peiling gaf hen nog 6,6 %, dus een paar zetels, dat kan nog.
Ik hoop dat ze boven de kiesdrempel uitkomen, gewoon om het Vlaamse kamp wat te versterken. Jean-Marie mag soms onsympathiek overkomen, zijn partij heeft wel nog goede ideeen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be