Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Hoe heb ik mijn atoomtheorie gevonden? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=139912)

harriechristus 6 juni 2010 10:26

Hoe heb ik mijn atoomtheorie gevonden?

hoe heb ik mijn atoomtheorie gevonden?

Börger *

Mijn atoomtheorie is ontstaan als een resultaat uit een hoeveelheid denk-elementen en is helaas niet zo eenvoudig te vertellen.
Ik heb vroeger de filosofie geleerd van Mr. Drs. A. Börger*, een Hegeliaans filosoof en tevens groot idealist.
Ik kwam vaak bij hem op zijn lezingen, maar ik kwam ook wel bij hem thuis voor meer persoonlijke hulp.
*Het filosofische werk van de heer Börger is te vinden op de website:

http://www.nikhef.nl/~a17/

Cdude 6 juni 2010 11:09

Hey nee, niks van.
Niet WEER een BS thread van Harrie the $##é%££ hoe hij zich heeft laten "injecteren":-P door zijn toenmalig vriendje met z'n waanbeeld.
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twis ted::twisted::twisted:

Alboreto 6 juni 2010 18:22

Hij zal niet stoppen voor alle draden op de eerste pagina van dit subforum over hem gaan :roll:

Cdude 6 juni 2010 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 4796894)
Hij zal niet stoppen voor alle draden op de eerste pagina van dit subforum over hem gaan :roll:

Die gaat dus echt dagelijks MINSTENS 20 fora af om zijn onzin te spuien.
Ik wilde me bijna afvragen wat hij zou doen zonder internet maar dat weten we al : de mensen persoonlijk lastig vallen met pamfletten.
Dat hij ook nu geen reactie krijgt zou zelfs een amoebe tot denken zetten maar niet Harrie.
Long live Darwin.

Schelfie 6 juni 2010 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 4795974)

Whatever you may get from taking too much painkillers, soft or harddrugs...

Andro 6 juni 2010 20:01

Was je hem kwijt misschien?

Alboreto 6 juni 2010 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 4797150)

De shock therapie die hij heeft ondergaan heeft er waarschijnlijk ook mee te maken.

bgf324 6 juni 2010 23:09

Wat heeft een atoomtheorie met godsdienst te maken?

redwasp 7 juni 2010 00:11

vrede,

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4797573)

met wetenschap nog minder. misschien gaat de heer weggelaar er van uit dat alles wat niet wetenschappelijk bewijsbaar is voor godsdienst kan doorgaan. daarenboven is hij er zeker van dat de micro-ruimtewezens in hun collectiviteit samen god zijn, en hij de nieuwe christus is.

vrede,

redwasp

RodeLantaarn 7 juni 2010 01:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus (Bericht 4795974)

Börger *

Mijn atoomtheorie is ontstaan als een resultaat uit een hoeveelheid denk-elementen en is helaas niet zo eenvoudig te vertellen.
Ik heb vroeger de filosofie geleerd van Mr. Drs. A. Börger*, een Hegeliaans filosoof en tevens groot idealist.
Ik kwam vaak bij hem op zijn lezingen, maar ik kwam ook wel bij hem thuis voor meer persoonlijke hulp.
*Het filosofische werk van de heer Börger is te vinden op de website:

http://www.nikhef.nl/~a17/

Door topics als deze wordt dit subforum slaapverwekkend

Another Jack 7 juni 2010 06:50

Ik heb hem al maanden op mijn negeerlijst.

C-dude is gevolgd?

Nog kandidaten??

Cdude 7 juni 2010 07:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4797573)

Om dat te weten moet je zijn sprookje lezen.

Loki 7 juni 2010 07:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 4797790)
Ik heb hem al maanden op mijn negeerlijst.

C-dude is gevolgd?

Nog kandidaten??

Waarom andersdenkenden op een negeerlijst zetten? Toegeven, sommigen gaan wel ver in hun stompzinnigheid, maar dit wil niet zeggen dat je daar niets uit kunt leren....of dat je daar gewoon eens goed mee kunt lachen. Een discussie is zo saai met een gelijkgezinde.

Iedereen kan trouwens een helder moment hebben, zo heb ik al opgemerkt dat u dit op een zeldzaam moment ook kunt hebben. Uiteindelijk hangt veel af van het onderwerp.

Another Jack 7 juni 2010 08:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loki (Bericht 4797827)
Waarom andersdenkenden op een negeerlijst zetten? Toegeven, sommigen gaan wel ver in hun stompzinnigheid, maar dit wil niet zeggen dat je daar niets uit kunt leren....of dat je daar gewoon eens goed mee kunt lachen. Een discussie is zo saai met een gelijkgezinde.

Iedereen kan trouwens een helder moment hebben, zo heb ik al opgemerkt dat u dit op een zeldzaam moment ook kunt hebben. Uiteindelijk hangt veel af van het onderwerp.

Omdat andersdenkend zijn u niet het recht geeft 100 draden op te starten om 100 keer hetzelfde te herhalen, dat is gewoon gespam.

Cdude 7 juni 2010 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Loki (Bericht 4797827)

Ik reeds geleerd van Hariie dat er niets te leren valt. Na 10 keer dezelfde litanie weet ik het ondertussen wel, dat ik het niet wil weten.

Trouwens :Ik kwam vaak bij hem op zijn lezingen, maar ik kwam ook wel bij hem thuis voor meer persoonlijke hulp.
dit lijkt me toch een duidelijk geval? Zijn hele theorie is een manier om dat trauma, ondergaan tijdens een van zijn "privélessen" , te verwerken.
Door zich zo obsessief met die onzin bezig te houden verdringt hij op die manier de herinneringen aan "het".

Loki 7 juni 2010 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4797923)
Ik reeds geleerd van Hariie dat er niets te leren valt. Na 10 keer dezelfde litanie weet ik het ondertussen wel, dat ik het niet wil weten.

Trouwens :Ik kwam vaak bij hem op zijn lezingen, maar ik kwam ook wel bij hem thuis voor meer persoonlijke hulp.
dit lijkt me toch een duidelijk geval? Zijn hele theorie is een manier om dat trauma, ondergaan tijdens een van zijn "privélessen" , te verwerken.
Door zich zo obsessief met die onzin bezig te houden verdringt hij op die manier de herinneringen aan "het".

Van Harrie leer ik hoe hardnekkig dogmatisch denken kan zijn en hoe men omgaat met kritiek wanneer men in een isolement zit. M.b.t. het psyche van de mens is Harrie een interessant geval. Wat hij uiteindelijk zegt is minder van belang, zijn uitlatingen geven een inzicht hoe kronkelig het menselijk denken kan zijn.

Zijn volharding om zulke absurditeiten te blijven verdedigen vind ik best amusant, hoewel ik er soms ook wel genoeg van heb....onderwerpen genoeg ter afwisseling op dit forum.

harriechristus 7 juni 2010 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 4796894)

terecht, want dat gezeur van jullie heeft geen enkele zin dan alleen maar onzin.

harriechristus 7 juni 2010 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4796915)
Die gaat dus echt dagelijks MINSTENS 20 fora af om zijn onzin te spuien.
Ik wilde me bijna afvragen wat hij zou doen zonder internet maar dat weten we al : de mensen persoonlijk lastig vallen met pamfletten.
Dat hij ook nu geen reactie krijgt zou zelfs een amoebe tot denken zetten maar niet Harrie.
Long live Darwin.

Darwin is allang dood en heeft niks bijzonders ontdekt dan wat de oude Grieken al wisten: de evolutie theorie.

Alleen de ware verklaring daarvan, die komt aan harriechristus toe.

Alles is immers geschapen door de microwezentjes.

harriechristus 7 juni 2010 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 4797150)

ware het zo dan had half Nederland en heel België mijn atoomtheorie allang begrepen.

harriechristus 7 juni 2010 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andro (Bericht 4797160)
Was je hem kwijt misschien?

Had jij hem gepikt?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be