![]() |
Hoe heb ik mijn atoomtheorie gevonden?
hoe heb ik mijn atoomtheorie gevonden?
Börger * Mijn atoomtheorie is ontstaan als een resultaat uit een hoeveelheid denk-elementen en is helaas niet zo eenvoudig te vertellen. Ik heb vroeger de filosofie geleerd van Mr. Drs. A. Börger*, een Hegeliaans filosoof en tevens groot idealist. Ik kwam vaak bij hem op zijn lezingen, maar ik kwam ook wel bij hem thuis voor meer persoonlijke hulp. *Het filosofische werk van de heer Börger is te vinden op de website: http://www.nikhef.nl/~a17/ |
Hey nee, niks van.
Niet WEER een BS thread van Harrie the $##é%££ hoe hij zich heeft laten "injecteren":-P door zijn toenmalig vriendje met z'n waanbeeld. :twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twis ted::twisted::twisted: |
Hij zal niet stoppen voor alle draden op de eerste pagina van dit subforum over hem gaan :roll:
|
Citaat:
Ik wilde me bijna afvragen wat hij zou doen zonder internet maar dat weten we al : de mensen persoonlijk lastig vallen met pamfletten. Dat hij ook nu geen reactie krijgt zou zelfs een amoebe tot denken zetten maar niet Harrie. Long live Darwin. |
Citaat:
|
hoe heb ik mijn atoomtheorie gevonden?
Was je hem kwijt misschien?
|
Citaat:
|
Wat heeft een atoomtheorie met godsdienst te maken?
|
vrede,
Citaat:
vrede, redwasp |
Citaat:
![]() |
Ik heb hem al maanden op mijn negeerlijst.
C-dude is gevolgd? Nog kandidaten?? |
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen kan trouwens een helder moment hebben, zo heb ik al opgemerkt dat u dit op een zeldzaam moment ook kunt hebben. Uiteindelijk hangt veel af van het onderwerp. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens :Ik kwam vaak bij hem op zijn lezingen, maar ik kwam ook wel bij hem thuis voor meer persoonlijke hulp. dit lijkt me toch een duidelijk geval? Zijn hele theorie is een manier om dat trauma, ondergaan tijdens een van zijn "privélessen" , te verwerken. Door zich zo obsessief met die onzin bezig te houden verdringt hij op die manier de herinneringen aan "het". |
Citaat:
Zijn volharding om zulke absurditeiten te blijven verdedigen vind ik best amusant, hoewel ik er soms ook wel genoeg van heb....onderwerpen genoeg ter afwisseling op dit forum. |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen de ware verklaring daarvan, die komt aan harriechristus toe. Alles is immers geschapen door de microwezentjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be