![]() |
'Geheime' ontmoetingen in Brussel: N-VA en PS
Volgens Professor Carl Devos gonst het in de Wetstraat over ontmoetingen tussen N-VA en de PS (en mss ook de MR) in Brussel. Denkt u dat er iets van waar is? Zou de regeringsformatie al in gang gezet zijn achter de schermen?
Het is pure speculatie natuurlijk maar kom :) Indien dit waar is stijgen de kansen van Di Rupo als premier aanzienlijk aangezien dewever daar niks tegen heeft. Bron: http://opinie.deredactie.be/2010/06/...et-kwebbelgat/ alhoewel ik niet veel moet hebben van Carl Devor is zijn beschrijving nu toch wel een mooie uiteenzetting van wat er zoal gebeurd in het politieke landschap |
Ik hoop voor Di Rupo dat zijn Nederlands ietwat verbeterd zal zijn anders is het meer anti-reclame voor België en de Franstaligen. Neemt niet weg dat ie populairder is dan Gennez....
|
Citaat:
|
Zou me zelfmoord van de NV-A lijken door de contrasterende programma's...Tenzij ze zeer veel uit de brand kunnen slepen maar dat betwijfel ik...
|
Citaat:
|
Mja, Dewever is niet dom hé
Als ie meent dat hij een eerbaar compromis wil, is Di Rupo degene waar ge een deal mee moet sluiten dus is het normaal dat je vooraf aftast |
Inderdaad gehuigert, gezien de uitlating van de andere partijen aan het adres van de NV-A kan de NV-A niet deze zaken zomaar vergeten, zoals De Wever al vermeld heeft.
|
Citaat:
|
ik verwacht eerlijk gezegd volgende regering:
Vl: SP.A+N-VA+CD&V Fr: PS+CdH+Ecolo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Groen? Neen bedankt...Die zijn nog in staat om nu de sluiting van alle kerncentrales etc. te eisen...Gezien de uitspraken van GROEN! tav de NV-A zal De Wever ook zware toegevingen verwachten van hen. Ik vermoed dat De Wever het modderslingeren van de andere partijen niet snel zal vergeten.
|
Alsof niet alle partijen met elkaar in gesprek zijn... Komaan zeg, hoe lang gaat die infantiele benadering van het politieke spel nog duren?
|
Citaat:
't Was, 't is en 't zal ecolo zijn die beslist of groen! in een regering mag stappen of niet. |
Ik denk niet dat er al 'geheime' besprekingen aan de gang zijn.
Ze zijn allemaal bezig met een over-over-volle agenda met hun kieskampanje. |
Citaat:
Ge zou trouwens akkoord moeten gaan, Groen!-Ecolo stellen geen absurde communautaire eisen en zijn zelfs bereid vanuit de oppositie te steunen:roll: Citaat:
1) de Groen!e score 2) de Ecolo-score 3) of de respectievelijke congressen groen licht geven voor regeringsdeelname, geen vanzelfsprekende zaak |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien omdat zijn partijvoorzitter door DeWinter vakkundig tegen de muur is gezet .
|
dewinter amuseert zich met deze verkiezingen dat is wel duidelijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be