Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Decroo hekelt Verhofstadt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=139949)

Distel 6 juni 2010 21:26

Decroo hekelt Verhofstadt

Net gehoord van Decroo in het grote debat op de BRT: Open VLD voert een heel nieuwe campagne dan in het verleden, ze zijn eerlijk.

Jammer dat niemand in het publiek reageerde op deze plaatsvervangende schuldbekentenis van het bedrog van Verhofstadt.

Lesane 6 juni 2010 21:33

Bartje heeft het dus gehoord. :-)

fonne 6 juni 2010 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 4797316)
Net gehoord van Decroo in het grote debat op de BRT: Open VLD voert een heel nieuwe campagne dan in het verleden, ze zijn eerlijk.

Jammer dat niemand in het publiek reageerde op deze plaatsvervangende schuldbekentenis van het bedrog van Verhofstadt.

Hoed je voor mensen die zeggen dat ze eerlijk zijn :twisted:

Savatage 6 juni 2010 21:46

Citaat:

Ik houd mijn hart al vast voor als Decroo aan de macht komt. Ik ben nog altijd niet helemaal tegoei van wat Verhofstadt toen presteerde nadat hij zijn burgermanifesten schreef.

Arouet 6 juni 2010 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4797369)
Ik houd mijn hart al vast voor als Decroo aan de macht komt. Ik ben nog altijd niet helemaal tegoei van wat Verhofstadt toen presteerde nadat hij zijn burgermanifesten schreef.

Euhm correctie liet schrijven.

grhluna 6 juni 2010 21:56

ja de betere kant van de maatschappij moet voor gaan natuurlijk

system 6 juni 2010 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lesane (Bericht 4797338)
Bartje heeft het dus gehoord. :-)

De Wever had zijn 'claque' meegebracht. Die Marianne Thijs regelmatig uitlachte, maar die dan luidruchtig applaudiseerde wanneer de Wever iets zei, ook al was het meer dan onnozel.

Sommige CD&V-supporters werden geweerd door de VRT. Ze mochten niet binnen zo blijkt het. Waarschijnlijk door de connecties van Broeder Bracke.

Distel 6 juni 2010 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 4797428)
De Wever had zijn 'claque' meegebracht. Die Marianne Thijs regelmatig uitlachte en applaudiseerde wanneer de Wever iets zei, ook al was het meer dan onnozel.

Hoe zijn die binnegeraakt. Waarschijnlijk door de connecties van Broeder Bracke.

Of misschien wordt Dewever gewoon heel erg gesmaakt door het publiek, en zijn de spelletjes van de anderen uit de gratie gevallen. Maar blijf gerust verderzoeken naar verklaringen die in je kraam passen.

grhluna 6 juni 2010 22:11

ik geloof het niet na al die jaren we zullen zien

Fredo 6 juni 2010 22:14

Citaat:

Ik dacht dat hij het over de politieke partijen in het algemeen had, niet enkel over open-vld?

EddyBal 6 juni 2010 22:16

Citaat:

De Wever had zijn 'claque' meegebracht. Die Marianne Thijs regelmatig uitlachte, maar die dan luidruchtig applaudiseerde wanneer de Wever iets zei, ook al was het meer dan onnozel.

Sommige CD&V-supporters werden geweerd door de VRT. Ze mochten niet binnen zo blijkt het. Waarschijnlijk door de connecties van Broeder Bracke.

Heb je ook een BRON van dat gelul? Of ga je toegeven dat je uit je nek zit te kletsen?

EddyBal 6 juni 2010 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fredo (Bericht 4797457)
Ik dacht dat hij het over de politieke partijen in het algemeen had, niet enkel over open-vld?

Dat dacht ik ook ja. Jammer, ze geven vannacht geen herhaling. Zullen on line moeten herzien ;)

Raf 6 juni 2010 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 4797462)
Heb je ook een BRON van dat gelul? Of ga je toegeven dat je uit je nek zit te kletsen?

Look who's talking...

:roll:

lollysticky 6 juni 2010 22:21

Citaat:

allee kom zeg, blinde mol :p
vandemorgen naar de zevende dag gekeken? Niks anders gezien en gehoord dan CD&V-ers, en dan gaje gij ons wijsmaken dat ze CD&V weren :)

grhluna 6 juni 2010 22:22

dat is gewoon bracke zijn rol in de nva en niet meer dan dat
vlaams toneel op zijn best

born2bewild 6 juni 2010 22:28

Decroo LIJKT wel ok, maar ik kan hem spijtig genoeg niet vertrouwen
iedereen die een connectie heeft (gehad) met verhofstadt zit in een cordon van nu tot in de eeuwigheid
sorry alexander

born2bewild 6 juni 2010 22:29

Citaat:

Sommige CD&V-supporters werden geweerd door de VRT..

mooi zo

grhluna 6 juni 2010 22:30

ja verhofstadt was inderdaad niet te onderschatten
kwa zakkenvullerij

grhluna 6 juni 2010 22:32

dehaene is nog altijd de man van de cdv vandaag lees cvp

Fredo 6 juni 2010 22:56

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal (Bericht 4797462)

Tijdens het journaal op één zeiden ze dat er te veel volk is komen opdagen en dat er daardoor een onevenwicht is ontstaan in het publiek. Maar niet dat er doelbewust CD&V'ers geweerd zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be