![]() |
Debat de standaard?
Om 20u begon een debat op de standaard... Ik kan een artikel erover lezen maar ik vind nergens de chatsessie-applicatie?
Kan iemand een link geven? |
Ik vind het evenmin :S.
|
inderdaad.. niet te vinden op destandaard.be
wel op http://www.lesoir.be/actualite/belgi...ect-774800.php de geluids/en beeldkwaliteit is wel compleet ondermaats... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van wat ik lees is het weer typisch, de Franstaligen proberen aan een zeil te trekken terwijl de "Vlaamse" partijen als vanouds de andere Vlaamse partijen aanvallen. Zeker de CDéV en groen! zijn hier blijkbaar experts in.
|
Tja en als dat niet veranderd staan we binnen 10 jaar even ver .
Dat is het grote probleem bij die Vlamingkes . Ze willen allemaal hun gelijk behalen en doen er alles aan om iemand neer te krijgen . Das gewoon koppig |
Citaat:
|
dikke michel:'De Wever maakt gevangenis van Vlaanderen'
Louis Michel opent meteen de aanval en zegt dat Bart De Wever van Vlaanderen een op zichzelf besloten gevangenis wil maken. 'Nationalisme leidt tot oorlog' zegt Michel. Is er een verschil tussen MR en FDF? Volgens Louis Michel niet: mwhoeha |
Citaat:
|
Citaat:
ga in Frankrijk of Duitsland maar wat lebensraum en een zak geld opeisen. Veel succes! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als de Walen (gewone faciliteitengemeenten) en allerhande Franstaligen in de randgemeenten het doen, dat is geen probleem? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be