![]() |
Fraude klacht tegen Rik Torfs
Er loopt een onderzoek van de interne audit van de KU Leuven naar de handel en wandel van Rik Torfs, professor Kerkelijk Recht en nummer twee op de senaatslijst van CD&V. Dat vernam de redactie van DeWereldMorgen.be. De beschuldigingen tegen Torfs zijn ernstig: verduistering van publieke middelen, wanbeheer en normvervaging.
De messen worden wel erg vroeg gewet. |
Citaat:
Mij zou het niet verbazen als die Torfs eindigt in de gevangenis. |
Citaat:
Torfs in den bak..... Wie had dat durven denken. :cheer: :cheer: :cheer: |
Zo vlak voor de verkiezingen? Heerlijk, als de klacht terrecht is natuurlijk
|
Citaat:
Het is zoals met G. Bourgeois, we zien wel na de verkiezingen. |
De mensen van DeWereldMorgen.be beweren dat ze het dossier konden inkijken, maar even verder lezen we dat ze overal botvingen; niet alleen bij de auditor zelf, maar ook bij diens diensthoofd, bij de rector en bij Rik Torfs zelf.
Een platvloerse lastercampagne dus... Fraaie manier om aan politiek te doen. :? |
Citaat:
![]() Marianne Thyssen mag wel eens voor eigen dorpel gaan vegen, in haar streven naar een 'hoffelijker' manier van politiek voeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Torfs is altijd al een dictator geweest op de schoolbanken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't is wreed he
straks blijft alleen den baard nog over |
Citaat:
Ook al zijn het "tegenstrevers", ik vind dit echt ongepast. De CD&V moet de kelk ledigen tot de laatste druppel. |
Citaat:
|
Alhoewel ik niet moet weten van Rik Torfs, vind ik het behoorlijk kleintjes om een week voor de verkiezingen beschuldigingen te uiten, die waarschijnlijk niet tegen 13 juni weerlegd of bevestigd kunnen worden.
|
Citaat:
Zou kunnen, maar zou straf zijn. Voorlopig houd ik het op een smerige streek van iemand. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be