![]() |
Welke Nederlandse partij past bij jou
Wie heeft gezegd dat dit subforum enkel en alleen over de Belgische verkiezingen mag gaan? Ik zie dat niet in de omschrijving ;-)
Dus... http://welkepartijpastbijmij.nl/?page=kieswijzer2010 |
Ik zou op VVD moeten stemmen.
|
Groenlinks. ;-)
|
ik PVV blijkbaar
|
PVV
Christenunie SGP CDA TON PvdA Partij voor de dieren SP VVD D66 Groenlinks |
PVDA
SP en GroenLinks op gelijke hoogte tweede D66 als derde Als nederlander zou ik een linkse stemmer zijn denk ik :-P |
Citaat:
|
Groenlinks
D66 PvdA SP Partij voor de dieren CDA TON VVD PVV SGP Christenunie |
1. SP
2. GL 3. PVDA 4. D66 Eigenlijk had ik GL op 1 , en SP op 2 verwacht . |
Yes, maar één overeenkomst met de SGP!
PvdA SP Groenlinks D66 Partij voor de dieren PVV TON CDA Christenunie VVD SGP Valt me wel tegen dat PvdA en SP bovenaan belanden, met GL en D66 net iets lager, maar dat komt denk ik ook wel deels omdat je overal maar één optie kan aangeven, en niet in hoeverre je bepaalde voorstellen acceptabel vind, ik heb nogal wat "ja, wat moet ik nou kiezen" verschillen met de twee laatstgenoemden (vooral met d66 gelukkig, kan ik voor mezelf mijn stem weer verantwoorden). EDIT: ik heb trouwens wel met d66, SP én PvdA 15 matches, alleen het extra gewicht maakt een onderscheid. |
Waardeloos.
Ik zou voor de PVV moeten stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
moest ik in nederland wonen richt ik mijn eigen partij op de partij voor de kaas
dan gaan we de nederlandse kazen nog meer exporteren een gevestigde waarde die werelderfgoed moet worden dat is intussen wel duidelijk, na al die jaren van mijn nederlandse kaas consumptie het is maar eens hoog tijd dat de hollandse kaas internationale erkenning krijgt en als we over lijken moeten gaan dan is dat maar zo |
Ik kom overigens, surprise, bij de SP uit.
|
2 Bijlage(n)
|
Groenlinks op één, gevolgd door SP. Een beetje verrassend, eigenlijk.
|
Citaat:
|
Mijn stem gaat op 9 juni naar Mark Rutte (VVD).
En dit zegt het stemadvies: TON VVD CDA PVV SGP D66 PvdA Christenunie Groenlinks Partij voor de dieren SP |
ik kom bij TON uit :)
(ben lid van LDD) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be