![]() |
WHO swine flu experts 'linked' with drug companies
Wat we altijd al wisten :
Citaat:
|
Zal ik jou nu ook beginnen uitschelden voor je conspiratoire mening? ;-)
Ik betreur je... |
Citaat:
|
Dat wisten we inderdaad.
Er is nog nooit zo weinig griep geweest als afgelopen jaar. Enkel mensen die het vaccin namen waren doodziek ervan. :? |
|
Citaat:
http://skepp.be/artikels/wetenschap/...riepvaccinatie |
Waar zijn al die vaccinverslaafden van politics.be nu?
Waarschijnlijk ergens in de zon op kosten van GSK. |
Citaat:
|
Typisch dat de meute begint te bleiten na de feiten. ;-)
Wel nu, wie neemt het op TEGEN baarmoederhalskanker vaccin? Nog zo een zwendel. Wie neemt het op TEGEN Cap&Trade-milieulobby-om-de-aarde-te-redden terwijl er meer en meer wegwerp-kapitalisme is? WEL??? Je nek uitsteken is nooit makkelijk ! Volg je hart en je verstand ! Niet je krant en massamedia. |
Citaat:
Show some respect and intelligence ! In ieder geval apprecieer ik je intentie, beste vriend! Ik zal die fout niet maken. |
Dit is al geweten sinds het begin van de 'pandemie'. Ook de brave mensen van het griepcomité hier in België zijn al gelinkt met Glaxosmith.
|
Citaat:
Ook het HPV verhaal is mij reeds LANG bekend. http://tegenlicht.vpro.nl/aflevering...ab-van-ab.html |
Citaat:
|
Citaat:
(...."enjoys the silence"...) |
ach laat maar, BOE roepen is zoveel makkelijker, dat weet jij toch ook ;-)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
8 Euro per stuk dus, je overdrijft met een factor 6. Moest jij weten op voorhand dat je huis niet afbrand, zou je dan een brandverzekering afsluiten (als het niet wettelijk verplicht was)? En heb je in de realiteit een brandverzekering, die ergens ligt te rotten? Waarschijnlijk wel, he. |
[quote=Cdude;4802232]
Citaat:
Dus: BOEEEEEEEEEEEEE ;-) |
[quote=DonQuiSjot;4802244]
Citaat:
Ik ben ALTIJD bereid bij te leren. Hoe zou ik anders zo slim geworden zijn? :-P Opgelet, werking van het app moet falsifeerbaar zijn. Dus niet zoals mijn anti-olifantenstenen, die ik verkoop aan promoprijs van 19,99€ |
Citaat:
De rest van de vergelijking sucks bollocks. Of betaalt Glaxo de schade die je oploopt mocht je toch ziek worden ondanks hun vaccin? *edit* Tamiflu was 28€ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be