![]() |
Download de MP3 van de vlaamse leeuw:
Download hier De Vlaamse Leeuw Zij zullen hem niet temmen, de fiere Vlaamse Leeuw, Al dreigen zij zijn vrijheid met kluisters en geschreeuw. Zij zullen hem niet temmen zolang één Vlaming leeft, Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft. De tijd verslindt de steden, geen tronen blijven staan. De legerbenden sneven: een volk zal nooit vergaan . De vijand trekt te velde omringd van doodsgevaar. Wij lachen met zijn woede: de Vlaamse Leeuw is daar! Zij zullen hem niet temmen zolang één Vlaming leeft, zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft, zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft Meer info: http://docs.portal.vlaanderen.be/cha.../volkslied.jsp Bericht aan de moderators: Deze download is LEGAAL. Deze download is rechtstreeks op de website van de vlaamse overheid |
Ik kende de tekst maar de melodie niet correct.
En daar schaamde ik mij als vlaming voor. Ik hoop dat vele vlamingen hieraan iets zullen hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Even terzijde: niemand een linkje naar de brabançonne? (alleen maar om die flamingatten te pesten ;)) |
En opgeslagen op mijne computer ce!
|
Ik ben blij jullie een plezier te doen.
Mijn hart slaagt sneller als ik de leeuw hoor. Mijn hart slaagt sneller als ik een leeuwenvlag zie zonder rood. Dus nu kan ik nu de leeuw zien en horen tegelijk. |
Yes!
Laat het bier en braadworst maar aanrukken! |
Fuck man.
Fier da'k nu ben :? |
Wohow, die is like totally een vijfenvijftigduizendste verwijderd qua coolheid van mijn "Russian Red Army Choir"-Internationale.
De Vlaamse Leeuw had ik al, toch bedankt. :wink: |
Citaat:
Nu pas??? Ik heb die exacte versie (wel van KaZaA) al een hele tijd hier staan. |
Ik probeer al maanden lang het van kazaa te downloaden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In dezelfde categorie: 1 woord: Geen Spyware! :P |
Hoezo? "mierenneuken" is toch maar één woord ?
|
U bent ergens een hoofdletter vergeten, geloof ik.
|
Citaat:
En over die mieren: 1 woord: Beestig Overspel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be