![]() |
Stemadvies gevraagd, want ik stem weer voor Groen!
Ik zit in de Congo, maar ik kom vrijdag terug naar ons landje (vooral voor de frieten van bij de Luc aan de Parkpoort).
Met wat moeite heb ik hier via internet een paar stemtests gedaan, en ik zit weer bij Groen! Terwijl ik toch in hart, nieren en lever een rooie ben. Zeg eens snel, wat staat er zoal op de agenda voor deze verkiezingen? Drie belangrijkste kwesties volgens u? Want ik wil ook wel eens "tactisch" stemmen. Merci mingi en tot vrijdag. |
Groen is een meloen, groen van buiten, rood van binnen.
Maar da's geweten nietwaar. |
Groen! is de partij voor u. Het zijn crypto-communisten en ze verkopen de Vlaming uit aan Ecolo als regel.
Niet twijfelen. |
de Partij Groen! is veranderd van naam en heet nu Vlaams Belang, dus daarop moet je stemmen.
|
doe eens iets geks
|
Waarom niet PVDA als je dan toch bloedrood wil gaan?
|
De sossen willen de eerste pijler van de pensioenen opgeven, daar stem je best niet voor.
|
Sossen stem je best tegen. Dan blijft er aan de linkse zijden enkel nog groen en Pvda over. Groen viel ook al af zei je.
Pvda dus. |
Pvda. tactisch stemmen is voor wijven, moslims en janetten.(vrij naar H.Brusselmans)
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Staat Waardig Ouder Worden nog op de lijst?
|
Citaat:
|
Ik stem wok veu groen.
Van die gast'n meugen we tenminste plantjes en kikkers veur't plezier kweken. :cheer: En da worren in den tyt ook die gast'n van vrije seks enz... (joaren 60) Toffe pèren myn gedacht 8-) |
vrede,
Citaat:
belangrijke kwesties nu zijn volgens mij:
vrede, redwasp |
vrede,
Citaat:
er is een tijd dat links probeerde iets te doen tegen homofobie, seksisme en racisme. vrede, redwasp |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be