![]() |
Bedankt Allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na 2-3 weken hier even te vertoeven,staat mijn besluit vast op wie ik ga stemmen.
Dit wordt ontegensprekelijk SPA Mede door het feit, dat VOORAL Vlaams Nationalisten (VB en NV-A) hier enkele uitspraken hebben gedaan welke totaal niet door de beugel kunnen (zoals bv : Invalieden uit te roepen als onproductieven ) Buiten dit zijn het vooral zij die hier hoog van de toren blazen en blijk laten aan echte kudde geest verslaafd te zijn. Ik kots gewoonweg van dit Nationalistische gedachtengoed en zou graag mijn braaksel in hun strot willen duwen. Eveneens was het duidelijk dat vooral zij blind in de hoaxen liepen die ik hier had geplaatst. De topics die dan wel een waarheid hadden, begrepen ze niet en dus daar op konden ze ook niet op reageren. Ik zeg dan ook "fuck" tot dit groepje Vlaams Nationalistische schijtluizen. Zij die wel op een deftige manier konden antwoorden of topics plaatsten bied ik mijn oprechte verontschuldigingen aan, doch jullie mand is meer gevuld met rotte appels als andersom. Dank zij dit forum heb ik veel respect gekregen voor de linkse strekking (SPA) en zullen zeker mijn stem krijgen. Jullie hoeven niet te antwoorden op deze topic, want ik ben hier definitief weg en bewandel terug het normale. Bye |
Jammer. We zullen je vakkundige bijdragen hier terdege missen.
|
Einde trollenoefening.
Next? :lol: |
Citaat:
|
gezien uw omgang met de nederlandse taal ben je zeker welkom bij de SP-A :wink:
|
Net nu ik pas kom kijken :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat me wel reeds opgevallen is, is dat ook een bepaalde aggressieve meute van rabiate hardcore Vlaams nationalisten op dit board ook intolerant is van een van hen afwijkende mening. Sommigen denken dat ze DE waarheid in pacht hebben... en dat iedereen die niet met hen akkoord een idioot is... Niet elke Vlaming denkt echter zoals hen. As such is dit BBS geen correcte weerspiegeling van de Vlaamse maatschappij...
|
Citaat:
Ooit eens de posts van (extreem)-links hier gelezen |
Dat is wel een absolute minderheid... er lopen er hier niet zo veel rond. Ik heb het trouwens niet over iedere Vlaams nationalist maar over een beperkt aan leden... die inderdaad vocaal en aggressief zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wow, we hebben iemand die al begon met SS in zijn naam te zetten weggepest door te rechts en nationalistisch te zijn...
|
Citaat:
Eindelijk geeft hij toe dat het hoaxen zijn... Hij heeft in ieder geval gekozen voor de politieke stroming die het best bij hem past: kan je het niet met echte argumenten een discussie winnen van anders politiek denkenden, dan maken we wat hoaxen om hun imago te bezoedelen en gooien we wat met modder. Ach 'k ga hem niet missen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be