Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Bedankt Allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=140051)

SS Leon Bult 8 juni 2010 16:50

Bedankt Allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na 2-3 weken hier even te vertoeven,staat mijn besluit vast op wie ik ga stemmen.
Dit wordt ontegensprekelijk SPA

Mede door het feit, dat VOORAL Vlaams Nationalisten (VB en NV-A) hier enkele uitspraken hebben gedaan welke totaal niet door de beugel kunnen (zoals bv : Invalieden uit te roepen als onproductieven )
Buiten dit zijn het vooral zij die hier hoog van de toren blazen en blijk laten aan echte kudde geest verslaafd te zijn.
Ik kots gewoonweg van dit Nationalistische gedachtengoed en zou graag mijn braaksel in hun strot willen duwen.

Eveneens was het duidelijk dat vooral zij blind in de hoaxen liepen die ik hier had geplaatst.
De topics die dan wel een waarheid hadden, begrepen ze niet en dus daar op konden ze ook niet op reageren.

Ik zeg dan ook "fuck" tot dit groepje Vlaams Nationalistische schijtluizen.

Zij die wel op een deftige manier konden antwoorden of topics plaatsten bied ik mijn oprechte verontschuldigingen aan, doch jullie mand is meer gevuld met rotte appels als andersom.

Dank zij dit forum heb ik veel respect gekregen voor de linkse strekking (SPA) en zullen zeker mijn stem krijgen.

Jullie hoeven niet te antwoorden op deze topic, want ik ben hier definitief weg en bewandel terug het normale.

Bye

Zwartengeel 8 juni 2010 17:52

Jammer. We zullen je vakkundige bijdragen hier terdege missen.

Felix (be) 8 juni 2010 17:57

Einde trollenoefening.
Next? :lol:

garfield 8 juni 2010 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) (Bericht 4803092)
Einde trollenoefening.
Next? :lol:

Zijn we nu goed voorbereid voor een vermoedelijke invasie de 14de 8-)

Raven 8 juni 2010 18:04

gezien uw omgang met de nederlandse taal ben je zeker welkom bij de SP-A :wink:

beepbeepikbeneenjeep 8 juni 2010 18:15

Net nu ik pas kom kijken :-(

Torkilson 8 juni 2010 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4803074)

Is Leon Bult weg? ik kan namelijk zijn posts om de een of andere reden niet lezen? :lol:

Karel Martel B 8 juni 2010 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson (Bericht 4803165)
Is Leon Bult weg? ik kan namelijk zijn posts om de een of andere reden niet lezen? :lol:

2

Torkilson 8 juni 2010 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beepbeepikbeneenjeep (Bericht 4803145)
Net nu ik pas kom kijken :-(

Dit meent ge niet.. Zoek eens een paar posts van hem op. Dan snapt ge waarom bepaalde forumleden niet meer op hem willen reageren, ja zelfs niets meer willen lezen van wat hij schrijft. 8-)

Wiley E Coyote 8 juni 2010 18:36

Wat me wel reeds opgevallen is, is dat ook een bepaalde aggressieve meute van rabiate hardcore Vlaams nationalisten op dit board ook intolerant is van een van hen afwijkende mening. Sommigen denken dat ze DE waarheid in pacht hebben... en dat iedereen die niet met hen akkoord een idioot is... Niet elke Vlaming denkt echter zoals hen. As such is dit BBS geen correcte weerspiegeling van de Vlaamse maatschappij...

garfield 8 juni 2010 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote (Bericht 4803214)
Wat me wel reeds opgevallen is, is dat ook een bepaalde aggressieve meute van rabiate hardcore Vlaams nationalisten op dit board ook intolerant is van een van hen afwijkende mening. Sommigen denken dat ze DE waarheid in pacht hebben... en dat iedereen die niet met hen akkoord een idioot is... Niet elke Vlaming denkt echter zoals hen. As such is dit BBS geen correcte weerspiegeling van de Vlaamse maatschappij...

tuurlijk wij zijn haatdragend en aggressief :roll:

Ooit eens de posts van (extreem)-links hier gelezen

Wiley E Coyote 8 juni 2010 18:42

Dat is wel een absolute minderheid... er lopen er hier niet zo veel rond. Ik heb het trouwens niet over iedere Vlaams nationalist maar over een beperkt aan leden... die inderdaad vocaal en aggressief zijn.

Torkilson 8 juni 2010 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote (Bericht 4803240)
Dat is wel een absolute minderheid... er lopen er hier niet zo veel rond. Ik heb het trouwens niet over iedere Vlaams nationalist maar over een beperkt aan leden... die inderdaad vocaal en aggressief zijn.

Kunt ge een voorbeeld geven? Dat zou veel verduidelijken.. ;-)

garfield 8 juni 2010 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson (Bericht 4803258)
Kunt ge een voorbeeld geven? Dat zou veel verduidelijken.. ;-)

ja namen, we willen namen :twisted:

AsGardSGO 8 juni 2010 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote (Bericht 4803240)

Excuseer dit is helemaal niet waar: zowel de "linksen" als de "rechtsen" zijn daar evenredig goed in. Maar daar zit net het probleem ook; men staat hier wat tegen elkaar te roepen en met heelder slachthuizen naar elkaar te smijten. Enige wat dat oplevert is nog meer frustaties langs alle kanten zonder ook maar 1 oplossing en gezamelijke denkoefening ter verbetering van de maatschappij. Logisch want net zoals in het dagelijkse leven is ook hier enorm veel polaristaie en spanningen.

daiwa 8 juni 2010 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4803074)

:lol:

Infowarrior 8 juni 2010 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SS Leon Bult (Bericht 4802863)
Na 2-3 weken hier even te vertoeven,staat mijn besluit vast op wie ik ga stemmen.
Dit wordt ontegensprekelijk SPA

Mede door het feit, dat VOORAL Vlaams Nationalisten (VB en NV-A) hier enkele uitspraken hebben gedaan welke totaal niet door de beugel kunnen (zoals bv : Invalieden uit te roepen als onproductieven )
Buiten dit zijn het vooral zij die hier hoog van de toren blazen en blijk laten aan echte kudde geest verslaafd te zijn.
Ik kots gewoonweg van dit Nationalistische gedachtengoed en zou graag mijn braaksel in hun strot willen duwen.

Eveneens was het duidelijk dat vooral zij blind in de hoaxen liepen die ik hier had geplaatst.
De topics die dan wel een waarheid hadden, begrepen ze niet en dus daar op konden ze ook niet op reageren.

Ik zeg dan ook "fuck" tot dit groepje Vlaams Nationalistische schijtluizen.

Zij die wel op een deftige manier konden antwoorden of topics plaatsten bied ik mijn oprechte verontschuldigingen aan, doch jullie mand is meer gevuld met rotte appels als andersom.

Dank zij dit forum heb ik veel respect gekregen voor de linkse strekking (SPA) en zullen zeker mijn stem krijgen.

Jullie hoeven niet te antwoorden op deze topic, want ik ben hier definitief weg en bewandel terug het normale.

Bye

Pas op dat ge u niet verbrand aan smeulende Eurobriefjes!

Bovenbuur 9 juni 2010 00:28

Wow, we hebben iemand die al begon met SS in zijn naam te zetten weggepest door te rechts en nationalistisch te zijn...

gehuigert 9 juni 2010 00:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior (Bericht 4803957)
Pas op dat ge u niet verbrand aan smeulende Eurobriefjes!

*verbrandt

Eindelijk geeft hij toe dat het hoaxen zijn... Hij heeft in ieder geval gekozen voor de politieke stroming die het best bij hem past: kan je het niet met echte argumenten een discussie winnen van anders politiek denkenden, dan maken we wat hoaxen om hun imago te bezoedelen en gooien we wat met modder. Ach 'k ga hem niet missen

Vlaanderen Boven 9 juni 2010 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4804097)
Wow, we hebben iemand die al begon met SS in zijn naam te zetten weggepest door te rechts en nationalistisch te zijn...

:cheer: Politics.be :cheer:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be