![]() |
Wie gaat mij hier tegenspreken dat het VB nog steeds nazi-sympathieën heeft?
Het is o zo duidelijk: Alexandra, de Godsdienstwaanzinnige holebi-haatster van het VB wou kranten verbranden in analogie met de nazi-boekenverbrandingen. Uiteindelijk mocht ze de kranten van Patrick enkel verscheuren, goed gezien trouwens van Patrick. Maar de link blijft: andere meningen moeten opgestookt worden, en om de lijn opnieuw door te trekken, ook de mensen die die meningen hebben, dus puur nazisme! Wie komt mij hier bewijzen dat het VB geen enkele band meer heeft met Adolf? Ik ben benieuwd!
|
Citaat:
|
HM, gij kunt toch ook een stukske blijven zagen, jawadde... :roll:
|
Citaat:
Amai, en Patrick Jansens heeft hier toestemming voor gegeven? Wat een nazi die Jansens zeg! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die partij zal door zulke "acties" altijd wel dat stigma meedragen.
De partij voerde enkele jaren terug een campagne voor vrijheid van meningsuiting. Dan moet de partij daarin het VB geven. zelfs al zijn al die kranten haatdragende linkse bladjes, dan nog hebben ze bestaansrecht in deze wereld. Omgekeerd kan ik de frustratie van het Belang en Collen wel verstaan, omdat die partij als enige nogal grof wordt behandeld en vaak zichzelf niet op een degelijke manier kan verdedigen. |
[quote=Xenophon;4802972]LOL Marijke, een protestaktie tegen de anti-Vlaamse Belgische media en het VB gaat mensen door de schoorsteen trekken?
Amai, en Patrick Jansens heeft hier toestemming voor gegeven? Wat een nazi die Jansens zeg![/QUOTE Nee, Patrick is wel slimmer dan dat! Hij wist heel goed dat de Godsdienstwaanzinnige holebi-haatser Alexandra nog eens zou laten zien wat het VB werkelijk is: NAZI-SYMPATHISANTEN! |
Hoe kan ik bewijzen dat u en ik nooit op mars hebben rondgewandeld?
Nog even ter informatie: Iedere mediawatcher is het er ondertussen over eens dat onze politiek verworden is tot enerzijds particratie maar anderzijds vooral telecratie. Journalisten zijn geen duiders meer maar opiniemakers. Mag dat? Ja dat mag volgens Colen. Echter: wanneer er binnen die opiniemakerij sprake is van een eenzijdig ideologisch monopolie van establishment-schatplichtige ergo politiek correcte (om maar een eufemisme te gebruiken) opiniemakers die zonder mediatieke tegenspraak ongebreideld het valsspelen niet schuwen dan is er een probleem. Colen heeft een aktie georganiseerd om te protesteren tegen de hemeltergend ondemocratische en onrechtvaardige berichtgeving. Was dat slim? Ikzelf zou dat niet op die wijze doen. Heeft dat iets met nazisme te maken? Laat mij niet lachen. Gaan we iedereen die af en toe voor zijn plezier eens zwarte botten aandoet voor Nazi uitschelden? Gaan we iedereen die met een mercedes rijdt voor nazi uitschelden? Gaan we iedereen die een Krupps aparaat in huis heeft voor nazi uitschelden? Na na na...Marijke meisje...u vergist zich hoor... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat je hier nu komt te zeggen, is alweer genuanceerder dan je openingspost en titel. Enne, wat vraag je me nu om te ontkennen: - dat er nog verschillende leden van het VB zijn die geen sympathieën hebben voor de nazi's, - of: dat er nog verschillende leden van het VB zijn die sympathieën hebben voor de nazi's. Dat is niet hetzelfde, he. |
Citaat:
|
ach die Pol Pot
ik was hem bijna vergeten! deugeniet! |
Citaat:
|
Is net zoals die van de sp.a banden hebben met het comunisme en Staling verheerlijken zeker?:roll:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be