Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Open Vld-kiezers hebben het vaakst seks (https://forum.politics.be/showthread.php?t=140055)

De Prof 8 juni 2010 18:06

Open Vld-kiezers hebben het vaakst seks

Mensen die op een linkse partij stemmen vrijen minder vaak en zijn ook het minst tevreden over hun bedprestaties. Uit een recente enquête blijkt dat je seksleven nauw samenhangt met je politieke voorkeur.

Tevredenheid
Uit een enquête van onderzoeksbureau Data Driven bij 2000 stemgerechtigde Vlamingen over hun politieke voorkeur en hun seksleven blijkt dat mensen die op Open Vld stemmen het vaakst seks hebben, namelijk 7,4 keer per maand. Bij Lijst Dedecker is dat 7,2 keer en bij N-VA 7 keer. Mensen met een linkse voorkeur vrijen duidelijk minder vaak, sp.a-kiezers doen het 6 keer per maand, bij Groen! is dat 5,9 keer. Ook blijkt dat Open Vld'ers het meest tevreden zijn over hun seksleven, ze geven zichzelf 7,2 op 10, N-VA 7,1 op 10, CD&V'ers geven zichzelf een 7. Ook hier scoren de stemmers van linkse partijen weer slechter, samen met Lijst Dedecker.

Masturberen
Bijna de helft van de Groen!-kiezers geeft toe soms te masturberen, bij Open Vld is dat 43,4 procent, bij sp.a is dat 42,2 procent. CD&V-stemmers zijn het 'zedigst': 69 procent van hen doet niet aan zelfbevrediging. (ep)

hln

Ik vraag me af wie bestelt en betaalt dergelijke enquêtes.
En nog meer wie gaat er op in.:roll:
Trouwens wat is er zo relevant aan.

bgf324 8 juni 2010 18:09

Lol

Raven 8 juni 2010 18:11

Verbaast mij niet.

Ik heb al heel veel frustraties gezien bij links-actieve vrijgezel jongens, als de links-actieve niet-vrijgezel meisjes met hun maghreb of rasta vriend staan te lebberen op de activiteiten :-).

Nuja, over de rasta's weet ik niet of ze effectief tot seks raken met hun wiet-gebruik... maar de toenadering tot is alvast indrukwekkend

Flashheart 8 juni 2010 18:11

k&k

De Prof 8 juni 2010 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 4803124)
Lol

En wat is uw partij kleur? ;-)

Zwartengeel 8 juni 2010 18:14

Open Vld-kiezers hebben het vaakst seks

Niet moeilijk, zoals die na de verkiezingen door hun partij steeds maar weer genaaid worden.

grhluna 8 juni 2010 18:19

die zit!

Henri1 8 juni 2010 18:35

Stel die vraag aan Van Hecke & Morel. ;-)

lombas 8 juni 2010 18:50

Betekent dit dat het gemiddelde zo'n 6,8 keer per maand is?

Kazan 8 juni 2010 18:52

En groenen zijn rukkers :p

fonne 8 juni 2010 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 4803112)
Mensen die op een linkse partij stemmen vrijen minder vaak en zijn ook het minst tevreden over hun bedprestaties. Uit een recente enquête blijkt dat je seksleven nauw samenhangt met je politieke voorkeur.

Tevredenheid
Uit een enquête van onderzoeksbureau Data Driven bij 2000 stemgerechtigde Vlamingen over hun politieke voorkeur en hun seksleven blijkt dat mensen die op Open Vld stemmen het vaakst seks hebben, namelijk 7,4 keer per maand. Bij Lijst Dedecker is dat 7,2 keer en bij N-VA 7 keer. Mensen met een linkse voorkeur vrijen duidelijk minder vaak, sp.a-kiezers doen het 6 keer per maand, bij Groen! is dat 5,9 keer. Ook blijkt dat Open Vld'ers het meest tevreden zijn over hun seksleven, ze geven zichzelf 7,2 op 10, N-VA 7,1 op 10, CD&V'ers geven zichzelf een 7. Ook hier scoren de stemmers van linkse partijen weer slechter, samen met Lijst Dedecker.

Masturberen
Bijna de helft van de Groen!-kiezers geeft toe soms te masturberen, bij Open Vld is dat 43,4 procent, bij sp.a is dat 42,2 procent. CD&V-stemmers zijn het 'zedigst': 69 procent van hen doet niet aan zelfbevrediging. (ep)

hln

Het bevestigt één ding: die van de Ø-VLD kunnen het hardst liegen over hun verwezenlijkingen. Maar nieuw is het natuurlijk niet.

Max van Dietschland 8 juni 2010 18:53

Ik heb het ook gezien op de site van Het Laatste Nieuws of moet ik zeggen Het Laagste Nieuws :roll:

van Maerlant 8 juni 2010 18:55

Wie betaalt er in godsnaam voor zo een belachelijke onderzoeken?

lollysticky 8 juni 2010 18:56

waw... de nieuwswaarde is euhm... 0.
wie beslist er nu om zo iets te 'onderzoeken'?

grhluna 8 juni 2010 18:57

thyssen is misschien nog steeds op zoek

Kazan 8 juni 2010 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 4803301)
waw... de nieuwswaarde is euhm... 0.
wie beslist er nu om zo iets te 'onderzoeken'?

Tis wel grappig. Nu heb je nog een extra argument tegen Groen!
"Het is bewezen dat jullie de grootste rukkers zijn"

poekieJ 8 juni 2010 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 4803320)

Tegen groen zijn geen argumenten nodig, ze bewijzen hun ongelijk met hun mond open te trekken. Arme van Besien...

AsGardSGO 8 juni 2010 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 4803112)

Euh... dat durf je dan nog vragen; jij die het hier uberhaupt post en zich nog de vraag steld?
De bron zegt toch al genoeg; HLN is de modernste sensatiekrant die het vaakst gelezen word op het internet en gooit voor meer dan de helft zijn geloofwaardigheid over de haag en volledig zijn serieusheid.
Ach ja duiding is ver te zoeken in de vlaamsche gazetten, sensatie en opiniemakerij daar en tegen schering en inslag zoals anderen mij al voor komen hebben zeggen.

jevaly 8 juni 2010 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 4803282)
En groenen zijn rukkers :p

das de meest milieuvriendelijke vorm van anticonceptie.

jevaly 8 juni 2010 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 4803320)

tja, het is maar hoe je het bekijkt. Rukkers zitten tenminste niet aan een ander. Een meer relevante vergelijking ware misschien geweest hoe bevredigd de partners waren van die politici.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be