![]() |
vive la Belgique
être capable de s'exprimer en français, s'est un plus les pauvres ! seulement un idiot ne veut pas que ses enfants apprennent des autres langes ! La Belgique c'est nous aussi
|
l'etat cest moi!
|
hoewel er .be staat in de url denk ik dat het overduidelijk is dat we hier op een Vlaams en dus Nederlandstalig forum zijn. U bent welkom, maar het is de evidentie zelve dat U dan op zijn minst respect toont en derhalve een poging onderneemt om onze taal te spreken als U hier te gast bent.
Uw taal was sedert jaar en dat het ultieme wapen om de Vlamingen onder de knoet te houden en pertinent in hun eigenste zijn te vernederen. Het gaat dus absoluut niet om 'de idioot' die niet wil dat zijn kinderen een andere taal leren, maar om de rascist die vindt dat zijn Franse taal het beste is. |
Wilt u nu eigenlijk zeggen dat men in Wallonië heel slecht bezig is omdat Nederlands er geen verplicht schoolvak is?
Als je voor de Waalse zaak komt pleiten gaat het hier al de mist in. |
Citaat:
|
sorry hoor maar ik ben even vlaams als u, misschien gewoon iets slimmer
|
Citaat:
|
Nepaccount. Bannen aub.
|
Citaat:
|
Citaat:
Doet me denken aan 'belge-belg' van vroeger. |
Citaat:
u moet een belgicist zijn! |
Citaat:
Afgaande op je superioriteitsgevoelens kan ik me toch moeilijk inbeelden dat je even Vlaams als ons bent. Misschien zou U toch maar beter Waal worden. Die voelen zich ook al sedert mensenheugenis te goed en te slim voor ons. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het vandaag Marginale Topicdag?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En o ja, als zij al Nederlands spreken, verstaat iedereen elkaar toch ook? :roll: |
Citaat:
|
Als de Franstaligen Nederlands spreken als ze naar hier komen, dan verstaan we mekaar toch ook? Waarom zouden wij Frans moeten leren?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be