Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   vive la Belgique (https://forum.politics.be/showthread.php?t=140062)

le Belge-den Belg 8 juni 2010 19:26

vive la Belgique

être capable de s'exprimer en français, s'est un plus les pauvres ! seulement un idiot ne veut pas que ses enfants apprennent des autres langes ! La Belgique c'est nous aussi

grhluna 8 juni 2010 19:28

l'etat cest moi!

dominatrix 8 juni 2010 19:29

hoewel er .be staat in de url denk ik dat het overduidelijk is dat we hier op een Vlaams en dus Nederlandstalig forum zijn. U bent welkom, maar het is de evidentie zelve dat U dan op zijn minst respect toont en derhalve een poging onderneemt om onze taal te spreken als U hier te gast bent.

Uw taal was sedert jaar en dat het ultieme wapen om de Vlamingen onder de knoet te houden en pertinent in hun eigenste zijn te vernederen. Het gaat dus absoluut niet om 'de idioot' die niet wil dat zijn kinderen een andere taal leren, maar om de rascist die vindt dat zijn Franse taal het beste is.

poekieJ 8 juni 2010 19:30

Wilt u nu eigenlijk zeggen dat men in Wallonië heel slecht bezig is omdat Nederlands er geen verplicht schoolvak is?
Als je voor de Waalse zaak komt pleiten gaat het hier al de mist in.

Zwartengeel 8 juni 2010 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door le Belge-den Belg (Bericht 4803417)
être capable de s'exprimer en français, s'est un plus les pauvres ! seulement un idiot ne veut pas que ses enfants apprennent des autres langes ! La Belgique c'est nous aussi

Dag construct.

le Belge-den Belg 8 juni 2010 19:32

sorry hoor maar ik ben even vlaams als u, misschien gewoon iets slimmer

Kazan 8 juni 2010 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door le Belge-den Belg (Bericht 4803433)

Roept de Vlaamse Beweging op om geen Frans meer te leren mss?

van Maerlant 8 juni 2010 19:35

Nepaccount. Bannen aub.

Max van Dietschland 8 juni 2010 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4803431)
Dag construct.

:lol:

Vlaanderen Boven 8 juni 2010 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 4803447)
Nepaccount. Bannen aub.

²

Doet me denken aan 'belge-belg' van vroeger.

lollysticky 8 juni 2010 19:36

Citaat:

en een dikkenek ook

u moet een belgicist zijn!

dominatrix 8 juni 2010 19:37

Citaat:

Afgaande op je superioriteitsgevoelens kan ik me toch moeilijk inbeelden dat je even Vlaams als ons bent. Misschien zou U toch maar beter Waal worden. Die voelen zich ook al sedert mensenheugenis te goed en te slim voor ons.

Zwartengeel 8 juni 2010 19:37

Citaat:

Begin dan je zin met een hoofdletter, doe hetzelfde met het woord 'vlaams', zet een komma na het woordje 'hoor' en eindig je zin met een punt. O ja, en als je dan toch zo 'Vlaams' bent, kost het dan zoveel moeite om het Nederlands in je gebruikersnaam eerst te zetten, vòòr het Frans?

Renesse 8 juni 2010 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door le Belge-den Belg (Bericht 4803417)

Nom de Dieu de putain de bordel de merde de saloperie de conard d'encule de ta mere!

Txiki 8 juni 2010 19:38

Is het vandaag Marginale Topicdag?

le Belge-den Belg 8 juni 2010 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix (Bericht 4803426)
hoewel er .be staat in de url denk ik dat het overduidelijk is dat we hier op een Vlaams en dus Nederlandstalig forum zijn. U bent welkom, maar het is de evidentie zelve dat U dan op zijn minst respect toont en derhalve een poging onderneemt om onze taal te spreken als U hier te gast bent.

Uw taal was sedert jaar en dat het ultieme wapen om de Vlamingen onder de knoet te houden en pertinent in hun eigenste zijn te vernederen. Het gaat dus absoluut niet om 'de idioot' die niet wil dat zijn kinderen een andere taal leren, maar om de rascist die vindt dat zijn Franse taal het beste is.

kan zijn, maar vorige eeuw was ik er nog niet bij, we leven nu, en de vroegste ervaring die ik heb van Walloniê is op kamp met de scouts, me nooit onder de knoet gevoeld daar, en ze bedienden mij in ieder boeredorpje zelfs wanneer ik in het vlaams bestelde. En ondanks dat ikzelf een echte vlaming ben, ben ik toch realistisch genoeg om in te zien dat Frans uiteraard wel een iets belangrijkere taal is, dus het aanleren van die taal ligt voor gelijk wie meer voor de hand dan ons Nederlands. Als wij al Frans spreken, verstaat iedereen elkaar toch ?

Kazan 8 juni 2010 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door le Belge-den Belg (Bericht 4803471)
Als wij al Frans spreken, verstaat iedereen elkaar toch ?

:roll:

Txiki 8 juni 2010 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door le Belge-den Belg (Bericht 4803471)
kan zijn, maar vorige eeuw was ik er nog niet bij, we leven nu, en de vroegste ervaring die ik heb van Walloniê is op kamp met de scouts, me nooit onder de knoet gevoeld daar, en ze bedienden mij in ieder boeredorpje zelfs wanneer ik in het vlaams bestelde. En ondanks dat ikzelf een echte vlaming ben, ben ik toch realistisch genoeg om in te zien dat Frans uiteraard wel een iets belangrijkere taal is, dus het aanleren van die taal ligt voor gelijk wie meer voor de hand dan ons Nederlands. Als wij al Frans spreken, verstaat iedereen elkaar toch ?

Zegt er ergens iemand dat talen niet belangrijk zijn, pippo?

En o ja, als zij al Nederlands spreken, verstaat iedereen elkaar toch ook? :roll:

van Maerlant 8 juni 2010 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4803459)
Is het vandaag Marginale Topicdag?

Dat is het elke dag, de laatste drie jaar...

EddyBal 8 juni 2010 19:46

Als de Franstaligen Nederlands spreken als ze naar hier komen, dan verstaan we mekaar toch ook? Waarom zouden wij Frans moeten leren?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be