![]() |
Plooit Bart ?
Ik ben van plan om zondag NVA te stemmen, ik denk (misschien naïef) dat BDW niet in een regering zal stappen zonder een grondige staatshervorming.
Maar als na zondag blijkt dat de franstaligen geen duimbreed toegeven, zal de NVA woord houden of toch buigen. De druk zal volgens mij serieus opgevoerd worden om toe te geven, BDW mocht vandaag al een persconferentie geven om de boel te sussen en hij heeft nog geen zetel gewonnen. |
Citaat:
Ofwel willen de andere partijen meewerken ofwel trekt N-VA zich terug voor keihard opositie te voeren. |
Citaat:
|
Einde van de democratie.
Nieuw model = China. Separatisten worden daar gefolterd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan tafel zitten voor een serieus gesprek. Toegevingen? Natuurlijk, maar het moet wel redelijk en serieus blijven. Kan dat niet dan stapt N-VA er uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
voor 95% van n-va is onderhandelen= De anderen mogen luisteren naar onze voorstellen, hun gedacht zeggen maar op het einde 100% akkoord gaan met de voorstellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zelfs rasechte belgicisten op hln.be-forum beginnen in te zien dat Franstaligen altijd zullen blijven provoceren ;)
de belgicisten zijn vanaf nu effectief een bedreigde diersoort ;) |
Citaat:
Waarop Dewever antwoorde: '' Inderdaad, daar hebben we in de Vlaamse regering met al de partijen een akkoord over bereikt en daar wijken we niet vanaf''. Citaat:
|
Citaat:
|
Bracke zegt: we zullen ook jarenlang onderhandelen
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...t_Bracke_Deman |
Citaat:
Ge zijt er toch niet zo zeker van allemaal. Ge weet immers dat het partijmanifest van Uw partij dé reden is om zelf in een cordon te belanden. Ter wille van de traditionelen weet gij goed genoeg dat de afzwakking ervan zich aan het opdringen is. En nog geen klein beetje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be