![]() |
coene
maakt coene (pion van verhofstadt De Leugenaer) zich onmogelijk als kandidaat gouverneur nationale bank
ik vind: ja dat ventje moet zich niet moeien. en als 'm toch zijn muil meent open te moeten trekken, zou hij beter vragen hoe het zit met de besparingen bij de francofonen Hopelijk kan de NVA hem wippen |
Zelfs Carl Devos zei na afloop van het gesprek in Ter Zake dat Coene te ver is gegaan, en dat men bovendien ook overdrijft door te stellen dat N-VA daar allemaal de schuld van is. Toch enigszins verrassend.
De lastercampagne tegen de N-VA begint echt te gortig te worden, dat men in dit land nog van een democratie durft spreken wordt stilletjes aan belachelijk. De media, de politiek en nu zelfs voorzitters van onze nationale instellingen gedragen zich als een duivel in een wijwater vat. Gewoonweg schaamteloos. |
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4751569302.htm
In elk geval lijkt er in de Wetstraat niet langer een politieke consensus te bestaan over de opvolging van Quaden door Coene. Het is niet duidelijk of een en ander ook heeft te maken met de politieke verklaring van Coene over de onrust op de internationale geldmarkt als gevolg van een mogelijke verkiezingszege van Bart De Wever en zijn N-VA. Een verklaring die de liberaal Coene, gewezen kabinetschef en mentor van Guy Verhofstadt, in regeringskringen niet in dank wordt afgenomen en in bankkringen als zeer onvoorzichtig wordt beschouwd. |
Schitterend :lol:
|
deze weerstand tegen de nva was onvoormijdelijk
ik wist dat al lang hoor dat dit ging gebeuren belgie is nooit een democratie geweest ze noemen het democratie maar dat is niet hetzelfde he dat is nu toch wel duidelijk zeker |
Tja, Quaden die aanblijft tot 2014 lijkt mij nu ook niet bepaald ideaal. PS-man tot en met.
|
man, man, man.....
had Mobutu nog geleefd hij had waarschijnlijk ook zijn kandidatuur gesteld om premier van Belgique kunnen te worden......... "Republique Democratique de Belgique" avec un Président Dépenseur de Frique:lol::lol::lol: |
Zijn uitspraak is al meteen vernietigd door dat andere bedrijven en het VBO/Voka al gezegd hebben dat NVA hier niks mee te maken heeft .
Als ik de reacties in de kranten lees trappen de mensen er ook niet meer in . Goed zo . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be