backfire |
9 juni 2010 08:59 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loki
(Bericht 4804388)
Het is eerder de nv-a die zich belachelijk maakte, frank heeft hem ruim de tijd gegeven zijn uiteenzetting te doen, slechts naar het einde van het debat is hij er tussen gekomen ..en terecht trouwens.(herbekijk het debat maar eens)
Het debat werd vooral belachelijk omdat de nv-a geen antwoord heeft op een praktisch probleem of ze met hun antwoord zichzelf tegenspraken. nv-a stelt de problematiek rond Brussel heel simplistisch voor zonder rekening te houden met praktische gevolgen.
nv-a is inhoudelijk gewoon een scheet in een fles....Het vlaamse gewest is trouwens niet in staat om er veel bevoegdheden bij te nemen, aangezien ze nog niet eens in staat zijn hun huidige bevoegdheden ordentelijk in te vullen....ga maar eens een kijkje nemen in de administratie, er is gewoon geen sprake van efficiëntie, het wordt zelfs steeds erger met de dag. Het Vlaamse niveau is op gebied van regelgeving de meest complexe van België (lees er maar enkele decreten op na en verwonder u over de kafka-achtige toestanden). De gemeenten klagen dat het een lieve lust is over de organisatie van het gewest.
|
Je hebt zeker geen ongelijk wat betreft die administratie. Die typische Belgische ziekte heeft blijkbaar ook Vlaanderen besmet. Moet beter!
Dat debat: ik hoop dat je zo intellectueel eerlijk bent om de standpunten van de N-VA inzake sociale zekerheid niet te beoordelen op basis van een debat waarin 1/ Danny Pieters het niet gemakkelijk had (hij kon gewoon niet op tegen de debatkwaliteiten van een doorwinterde FVDB) 2/ hij vaak moest opboksen tegen de onderbrekingsdrang van Phara.
Ik hoop dat je verder gaat dan dat en bijvoorbeeld een van Danny Pieters' boeken over de sociale zekerheid leest. Hoe hoog FVDB wordt aangeschreven voor zijn erudietheid en geleerdheid (hij is ooit in Engeland gaan bijstuderen, waaaaw!!!), hoe laag blijkbaar DP wordt aangeschreven, maar hij is wel hooglerraar in zijn vakgebied (sociale zekerheid).
Als je dus het programma van de N-VA een 'scheet in een fles' noemt én je zou de standpunten rond sociale zekerheid kennen, dan verondstel ik dat je hier nu eventjes ook kan oplijsten WAAROM het programma van de N-VA, meer bepaald rond sociale zekerheid en Brussel, een scheet in een fles is?
|