![]() |
PBL-RKT-meeting
Bericht aan alle militanten, sympathisanten en geïnteresseerden:
In het weekend van 25, 26 en 27 juni organiseert PBL-RKT een actie+meeting in Antwerpen. Plaats van afspraak: Café Pater's Vaetje, Blauwmoezelstraat 1, 2000 Antwerpen. De actie+meeting dient als alternatief voor het commerciële en bierbeledigende festival datzelfde weekend in dezelfde stad. De exacte datum en het exacte uur valt af te spreken. PBL-RKT gelooft in de redelijkheid en goesting van haar mensen om overeen te komen op welke dag en om welk uur de troepen samenkomen voor de actie+meeting. Wij twijfelen niet aan jullie engagement. Jullie zijn Heavy Metal, de brouwers leveren Heavy Fuel! Zorg er wel voor dat als je komt, je ook herkenbaar bent als PBL-RKT-militant: bestel nu je t-shirt! We laten ook ruimte voor een eventuele uitbreiding van de actie+meeting naar een forummeeting. Maar dat laten we aan jullie over. PBL-RKT Undefeated Army Bietan Jarrai |
Ondanks Google en hier je posts te lezen weet ik nog altijd niet wat "PBL-RKT" is.
|
ah ja, een natuurlijk ook zondagmiddag in de Beest ... pak vanaf een uur of vijf ?
:cheer: zondag 13 juni om 17u in De Beest :cheer: wacht ik start een draadje op :-) |
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=138482 |
Top :cheer: een thuismatch voor mij :cheer:
|
Juist in het Graspop-weekend. Ik zal er dus niet zijn. :|
|
Citaat:
Het enige dat ik tot nu toe heb kunnen vaststellen is dat het een enorm coole exclusieve club is. :-) |
Voor wat staat dat nu eigenlijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
:-)
|
:cheer: enorm coole exclusieve club :cheer:
|
Citaat:
:-( |
PfhU!
|
Citaat:
edit: de werkelijk, authentieke Adel wel te verstaan, niet de parvenus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bericht van PBL-RKT:
Citaat:
|
Ik zou toch wel willen zeggen dat dat van die brave meisjes wel een beetje waar is. Meisjes die bij PBL-RKT komen gaan nadien immers niet meer zo braaf zijn hoor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be