![]() |
Heeft de uitslag van de stem van Nederlanders invloed op ons stemgedrag
Pim Fortuin is niet meer. Wel hebben ze daar een "Dewinter", oeps, "Geert Wilders"
|
Alsof het ons ene jota kan schelen waar die Hollanders voor kiezen ?
|
Mij boeit het wel, maar het zal mijn stemgedrag niet aanpassen, ik zou niet weten waarom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is het verschil. Daarom zijn de verkiezingen niet te vergelijken. |
Citaat:
Als rechts wint komen er nieuwe kerncentrales in Nederland:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
zeker cvp en de partij van harry potter
de achterban he |
De stembureaus zijn in Nederland om 07.30 uur opengegaan en rond dat tijdstip stonden er al rijen mensen te wachten om hun stem uit te brengen. Het integratiethema van Wilders heeft plaatsgemaakt voor de angst bij velen voor de ineenstortende economie van (Zuid-)Europa en daarvoor zoekt men steun bij de financiële degelijkheid van de VVD. De ochtendedities van de landelijke dagbladen meldden vanochtend dat het een nek-aan-nekrace wordt tussen Rutte (VVD) en Cohen (PvdA) met een voordeel voor de VVD van drie tot vier zetels.
|
Citaat:
is men hier te lande ook druk doende. De communautaire en "Wilders"-thema's staan in Vlaanderen inmiddels wat op de achtergrond, maar dat zal na 13 juni wel weer veranderen. Na 13 juni gaan ook de Franstalige partijen de economische thema's ontdekken, en wordt het communautaire op een gegeven moment volledig onder de mat gschoven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat zeer doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vicieuze cirkel..... |
Citaat:
|
Citaat:
- Verschrikkelijk hoge prijzen zitten - Antieke en vervuilende thermische centrales die werken op fossiele brandstoffen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be