![]() |
Ik weet het nog altijd niet
Ik weet nog altijd niet op wie ik ga stemmen zondag...
N-VA: te rechts-liberaal SP.a, CD&V, OVLD: te systeembehoudend gericht VB: zwalpend op zoek naar een houvast Groen: te scoutsachtig PVDA, LSP: te belgischgezind LDD: op sterven na dood Wie blijft er nog over? |
Een houvast bieden aan een partij voor de gewone mens? :lol:
|
Citaat:
Probeer te bedenken wat je het minst aanstaat, rechts-liberaal, systeembehoudend, stuurloos, scoutsachtig, te Belgisch of te euh, comateus. |
Stem dan niet, he zeg.
|
Citaat:
|
Komt den B.U.B. nog op ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op wie hebt u vorige keer gestemd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat vind je zelf belangrijk? Wat zijn jouw prioriteiten en hoe kijk je naar de wereld: links (de rijken moeten de crisis betalen) of rechts (iedereen moet een duit in het zakje doen, te beginnen bij de overheid). Doe misschieen eens een stemtest op de Standaard ofzo
|
Citaat:
|
Ik zou u aanraden om NV-A te stemmen. Groen? Een daadkrachtige regering is zowiezo al moeilijk, laat staan als men 4 partijen nodig heeft voor een Vlaamse meerderheid, wat toch het doel is hoop ik.O-VLD en CD&V, deze proberen nu hun handen in onschuld te wassen en alle schuld op een ander af te schuiven. Wie heeft echter Fortis, Electrabel,... voor een appel en een ei verkocht, ze verkopen staatsgebouwen en huren deze terug in volle economische groei "want het staat zo mooi op de begroting". Sp-A heeft een paar deftige mensen, daar niet van, maar ze durven gewoon niet ingaan tegen de PS en als je "recht in de ogen" (of heo het programma ook heet) weet je dat ze geen commentaar moeten geven op de NV-A als het over meewerken gaat. VB...heeft een deel goede punten maar zal spijtig genoeg niet mogen meedraaien tenzij VB, NV-A en LDD de rangen sluiten, zet zichzelf teveel in een issolement door hun racisme en discriminatie (al wat verbeterd tav vroeger maar nog veel werk). De NV-A is zeker niet perfect en een regering vormen zal moeilijk zijn en enkele compromissen vergen, laten we ons daar geen illusies over maken, maar BDW legt tenminste wat kracht aan de dag en knielt niet zoals de CD-V voor de postjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be