![]() |
Driejarig meisje rookt en zuipt
Citaat:
|
Allee die vader moet niet meer alleen op cafe, ... ;-)
|
Dat kind gaat werken, heeft een loon en kan zelfstandig naar de winkel sigaretten en drank kopen ofwa ?
|
een hekel aan meisjeskleding OMG !
|
Hebben we laatst niet iets gelijkaardigs gehad met een peuter uit India? Wat scheelt er? Een boom van rokende en zuipende peuters? Elkeen zijn straf verhaal? Alé, het is wachten op een Vlaams geval.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Afkerig zijn van meisjeskleding. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom zou dit een vriendinnetje zijn voor mij? Ik heb niets tegen rokende mensen, maar dat die ouders toestaan dat zo een jong kindje rookt en bier drinkt, vind ik dégoutant:evil: |
Citaat:
http://www.rickey.org/?p=41732 |
Jongste PBL-RKT-lid :cheer:
|
Citaat:
|
man man man...
Dat kind is waarschijnlijk verslaafd geboren. Ik probeer me al heel de tijd in te beelden hoe dat de eerste keer is kunnen gebeuren... Schat, ons kindje huilt - Oei, ze heeft nochtans eten gekregen deze morgen Ja, waarom huilt ze dan? - Weet ik veel, waarom zaag jij zoveel? Jah, verdomme wijf, omdat gij altijd zegt dat ik teveel zuip! - Ewel, als gij het zo goed weet luie lul, misschien heeft 't kind wel jouw genen gekregen! Mijn genen, mijn genen, ge zou beter gaan werken! *moeder loopt pissig naar het kinderbedje* - HIER! KUTKIND! Ge wou je vader z'n genen? Zuip en rook dan maar ook! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be