![]() |
Belgique dreigt de Navo te verliezen.
|
Als ik dit artikel goed lees, had u dan deze discussie niet beter: Belgie dreigde de NAVO te verliezen, kunnen noemen?
|
't is veranderd, daarstraks was het een ander artikel :(
|
Citaat:
Misschien beter de Navo ergens in een minder bewoond gebied zetten. Nog beter is Europa bevrijden van dit VS instrument. |
De NAVO was ooit opgericht contra een eventuele Russische inval.
Een trauma dat de krankzinnige Yanken hebben gekoesterd tot op de dag van vandaag. Dat dit een gepasseerd station is willen de figuren in Washington nog steeds niet begrijpen maar gebruiken het instrument voor eigen (geopolitieke) doeleinden. Wat Johan zegt: afbouwen en wegwezen. Er is geen behoefte aan een verdere uitbreiding van het aanwezige wapenarsenaal noch aan nieuwe targets. |
Ik ben ervoor dat het hoofdkwartier naar Bonn verhuist.
Vendetta |
Over hoeveel ontslagen zou het gaan?
|
Het komt mij vreemd voor dat een organisatie anno 2010 eigenlijk nog zou moeten investeren in bureaucratie.Dat is nochtans exact wat er beslist is gezien ze het NATO-hoofdkwartier in Evere aan de andere kant van de straat zouden willen herbouwen.....8O
Het zal dan waarschijnlijk gaan om vergader- en feestzalen en een aantal bar's en messes voor de honderden "pseudo-militairen" die dergelijke instituten bevolken.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be