![]() |
Voor boeren en tuinders
Op verzoek, een draad waar de "eigen teelt eerst" adepten zich in thuis voelen. Wat, waar, hoeveel, wanneer, hulpmiddelen, spreoistoffen.....maak de pollen maar eens goed zwart, boeren aan de macht in K&K, niet enkel aan de balie.... :cheer:
Laat ons de spitskool afbijten, wat zet je in uw moestuin? den dezen: aardappel tomaat paprika chili's look koriander citroenmelisse bieslook (2soorten) groene kool spruiten andijvie aardbei venkel rode biet rode kool spitskool prei uien warmoes (3soorten) wortelen schorseneren spinazie bloemkool broccoli peterselie munt druiven framboos ...... en al wat ik nog vergeten ben..... |
Citaat:
radijsjes hennep kruiden (rozemarijn, marjolijn, basilicum, koriander,hennep, munt, salie, tijm, hennep, ...) Bosuitjes (of pijpajuintjes) hennep Augurken chili hennep |
Citaat:
|
Citaat:
|
aardappelen (2 soorten)
tomaten (9 soorten) paprika (3 soorten) pepers (3 soorten) aubergine look ajuinen (3 soorten) wortelen (2 soorten) spinazie courgetten (2 soorten) broccoli (bijna kaalgevreten) rode kool witte kool munt (3 soorten) peterselie sla (5 soorten) frambozen (verschillende soorten) bosaardbeien aardbeien tijm (3 soorten) bieslook basilicum dille dragon rozemarijn salie spruiten laurier marjolijn bonen (4 soorten) komkommer radijzen ananaskers suikermais rode en witte bessen kruisbessen witte moerbei |
Bieslook en rozemarijn.
De rest heeft de winter niet overleefd. Misschien moet ik eraan toevoegen dat mijn moestuin beperkt is tot 2 bloempotten. |
nog wat aan toevoegen:
witte, groene en knolselder paar soorten boontjes paar soorten sla en voor Nelle 3 soorten radijzen |
Wortelen
Komkommer Pompoen Paprika Courgette Erwten Bonen Snijbonen Spinazi Verschillende soorten sla Bloemkool prei Rode kool andijvie en nog meer |
Bieslook, Tijm, dragon en nog meer kruiden ook nog
|
Tomtaten: zowel kerstomaten als gewone tomaten. Al dan niet in zelf geconstrueerde serre.
|
Ik zet nog wel wat late patatten, en nog wat van die rommel. Als ik tijd heb..
|
Citaat:
Ik heb hier staan: * kruidige thijm * chocolate mint (is een munt variant) Geen tuin, wel veel planten in huis. Klinkt goed, lantjes! |
Patatten. Dat hier idd ook nog.
|
Kervel
|
Radijzen
|
Ik heb geen tuin... :cheer:
Ma ik heb wel een ijskast met 32 verschillende bieren :cheer: :cheer: PBL-RKT :cheer: :cheer: Undefeated army :cheer: :cheer: Bietan Jarrai :cheer: |
Aardbeien
stekelbezen en van die ordinaire rode en witte bezekes |
rabarber
|
Citaat:
|
Citaat:
moerbei pruimen appel peer vijgen thijm basilicum en nog een tiental kruiden, maar die doet mijn vrouwke groene en witte selder rabarber erwten boontjes radijsjes pompoenen courgetten voil�* ... denk dat ik alles heb :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be