![]() |
Oproep aan alle VB & LDD stemmers
Vrienden
Geloof het of niet maar we zijn met deze verkiezingen op een kruispunt gekomen, een historisch kruispunt. We kunnen als we willen dit land volledig blokkeren en een zeer grote stap dichter zetten naar Vlaamse onafhankelijkheid. We kunnen dit slechts op één manier doen, door een stem op N-VA. Trouwe Belangers, uw partij van vele jaren de rug toekeren moet niet makkelijk zijn, maar besef dat Vlaanderen een kans krijgt die het sinds de loopgraven van 14-18 niet meer gekregen heeft. Ik vraag u om éénmaal niet op het Belang te stemmen maar op N-VA. De media is bang dat N-VA 25% zou halen, laat ze in hun broek schijten door er 30-35% van te maken. Trouwe LDD'er, uw partij verkeert in crisis en haalt waarschijnlijk de kiesdrempel niet. Dit vind ik jammer want JMD verdient het door het vele werk dat hij verricht heeft. Doch, laten we eerlijk zijn, een stem voor LDD is een stem voor de versnippering van het Vlaamse front. Mochten ze de ondemocratische kiesdrempel niet halen, dan verliest u uw stem, dan verzwakt u het Vlaamse front. Over vijf dagen is het zover V-Day, later zullen jullie kunnen zeggen, ik was erbij en ik heb het mee mogelijk kunnen maken - stem op N-VA... Vendetta |
Citaat:
|
Citaat:
en kiezen voor ene die niet in een regering stapte als bhv niet gesplitst werd. en dan toch mee deed! foei zeg!:oops: |
Het zou idd beter zijn als de score van NVA boven de 25 a 26% zou zijn.
Persoonlijk denk ik ook dat LDD stemmen, beter naar NVA kunnen gaan. Ken verschillende mensen dat nu ook van LDD, naar NVA gaan stemmen. Het risico is te groot, dat de stemmen verloren gaan. Jammer voor JMD, maar hij had een betere tactische keuze moeten maken voor de bus gang. Iedereen kan zien dat de partij problemen heeft, en JMD maakt niet echt een frisse indruk. Vlaams Belang is hetzelfde probleem. Ze hebben hun te veel genesteld in de oppositie, en zal je niet zien mee regeren. Geen enkel partij dat met hun zal willen meewerken, al was het maar om hun "cordon" in stand te houden, zodat ze niet moeten toegeven dat ze hun vergissen. Het zou fun zijn, mocht NVA 30% halen. Al was het maar om de CD&V, en de andere "traditionele" partijen effen doen te schrikken. |
Citaat:
U staat vrij te kiezen voor wie u wil, maar als u echt wil dat Vlaanderen de kettingen afwerpt dan zal dat via de N-VA gaan, dat weet u ook. Ik vraag u slechts éénmaal op hun te stemmen, niet om van partij te veranderen... Vendetta |
Citaat:
|
Ik begrijp de oproep, maar vind het niet "proper". Het VB moet ook zijn stemmen halen. Ze gaan er anders mee lachen om de verkeerde redenen. En hoeveel mensen kan je hier bereiken trouwens? Gelukkig niet zo veel.
|
Citaat:
|
Eddy & Fernand
Citaat:
Vendetta |
Citaat:
Want als het Weverke geen deftige beweging in gang zet, dan is de nva dood. Dan gaan de volgende verkiezingen alle Vlaamse stemmen wel degelijk, en automatisch, naar het Belang. Er moet dus geen vrees zijn vanwege Belang-flaminganten. Belang-flaminganten durven de eerste stap zetten (zelfs al durfden de nva-flaminganten dit blijkbaar niet). Het is jullie kans om groots-Vlaams te zijn. Nogmaals: mislukt het, dan valt de manna voor jullie zomaar uit de lucht volgende keer. |
Citaat:
Wat wil je dan eigelijk? Dat een partij die altijd in de oppositie zal zitten niet uitgelachen wordt? Of dat je krijgt waar diezelfde partij voor staat? |
Waarom zou een VB-stemmer nu N-VA kiezen ? De problemen ivm de massa-immigratie, onveiligheid in de straten .... Allemaal zaken die voor de n-va geen prioriteiten zijn.
|
Citaat:
|
Onzinnige oproep! Waarom verschuivingen op gang brengen binnen de groep van de Vlaamsgezinde kiezers? Dit heeft nul en generlei waarde. Roep de twijfelaars bij de "echte" democratische partijen op om op N-VA te stemmen. Pas dan kan de meerderheid van die "echte" democraten worden gebroken en kan er echt iets veranderen in dit landje. Tel maar eens na: als de peilingen bewaarheid worden, zit er nog steeds een monstercoalitie in waardoor niet alleen VB, maar ook de - oh zo zijn best doende om gematigd over te komen - N-VA buiten spel te zetten. Om met andere woorden Vlaanderen buiten spel te zetten. Richt uw pijlen dus op de twijfelaars in CD&V, OVLD, sp.a en Groen!
|
Citaat:
Om hun gezicht te redden? onzeker is nog altijd meer dan niks. |
Beetje gevaarlijk. T'is vrij belangrijk dat LDD de kiesdrempel haalt zodat we die Vlaamsgezinde parlementszitten niet verliezen.
|
Pfff, al die clowns die menen een stemadvies te moeten geven...
|
Citaat:
Een kiezer vanuit een machtspartij overhalen naar het Belang of de LDD, geldt als een 100 prosent bijkomende individuele stem. Zo'n kiezer overhalen naar de NVA, geldt voor 125 prosent. Een kiezer die nu, in deze verkiezingen, overstapt van het Belang of de LDD naar de NVA, bezorgt Vlaanderen een bonus van 25 prosent. Deze kans op een bonus, zal geen tweede keer voorvallen. Nogmaals immers, als het nu mislukt, dan is de nva dood, en dan gaan volgende keer automatisch alle Vlaamse stemmen naar het Belang, gelijk alsof de gebraden kiekens zomaar in hun mond zouden vliegen. |
Citaat:
Droom maar verder. Waarom zouden wij moeten stemmen op NVA ? Als je wil leven in een veilg Vlaanderen zonder Islam, zonder vreemdelingenstromen,... een Vlaanderen waar we onszelf nog kunnen en mogen zijn, dan heb je maar 1 keuze, nl. Vlaams Belang. Voor alle andere partijen zijn deze punten geen prioriteit dus ... Trouwens, ik vertrouw die BDW niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be