![]() |
Is Bart de Wever de nieuwe August Borms?
Echt waar, je kan niet geloven dat er vandaag nog idioten rondlopen die zoiets zouden durven stellen, en toch. Ergens aan de K.U.L. zitten er nog zo een paar kiekens.
august borms achterna Stem NIET op de nieuwe August Borms beste Belgische mensen, dat was een bandiet die in de gevangenis zat. Bart de Wever nog net niet, maar dat komt nog. Het is immers een nationalist. Vlaming: heb angst en beef. Niet Rood, Geen Brood! In de Hel zult gij branden als ge voor die smeerlappen stemt. |
Tekst lijkt van de hand van een 15-jarige puber.
|
Je houdt het niet voor mogelijk... En die mag zich professor noemen... Jawadde... Wat een belachelijke tekst is me dat... Goed bezig. :roll:
|
denk eerder dat hij schrik moet hebben om Pim Fortuyn niet achterna te gaan.....
in de walen lopen wacko's genoeg rond die ge met de nodige pinten en de nodige €'s zo ver kunt krijgen dat er domme stoten gebeuren...... zie maar wat er indertijd met Cools gebeurde in Luik !:cry: |
Niet overdrijven, he mannekes. 't Is hier geen VTM, he.
|
Misschien een maat van Torfs.
|
Citaat:
|
Iets wat ik me af vroeg: zijn er mensen na de 1ste wereldoorlog effectief terechtgesteld wegens collaboratie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
amai schitterend stuk zeg
en de vergelijkingen zijn subliem! |
Citaat:
August Borms zou pas na WO-II effectief geëxecuteerd worden. Bron: VLAMINGEN VOOR DE RECHTER |
Citaat:
Als ie maar geen Professor wordt Ze lachen zich misschien halfdood (vrij naar 'Jimmy' van BDG). |
:cheer: BDG :cheer:
|
Citaat:
en te verspreiden !!!!! Marc Hooghe is hoogleraar politieke wetenschappen aan de KU Leuven :rofl: |
het was trouwens dr A. Borms.
|
Citaat:
Neutraliteit bestaat als dusdanig niet, maar er zijn toch wel tal van professoren die het academische weten te onderscheiden van het maatschappelijke debat. Hooghe ondertekent met zijn academische titel, als gezagsargument natuurlijk. Maar het ondermijnt zijn gezag net. Er zullen ongetwijfeld professoren zijn met plaatsvervangende schaamte: zo hun positie, rol en geloofwaardigheid door het slijk halen. Zou Hooghe, als hij zijn pamflet herleest, daar nu geen grote dikke spijt van hebben? Indien niet, dan is het met hem nog erger gesteld dan ik dacht. |
Citaat:
die man is dan alle geloofwaardigheid kwijt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be